Over stomme dromen gesproken:quote:Op maandag 10 juni 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb heel slecht geslapen. En eigenlijk slaap ik nooit slecht. Zou dat de baggerwijn zijn geweest? Heb echt enorm liggen dromen over bouwmarkten en kogels en spinnen en koffers.....
Huiszoeking mag niet. Ze kijken verder in de gang naar aanwijzingen (riem, Bak, etc) en meestal staat de hond als eerste bij een deur en gaat blaffen. Dan kan je weinig ontkennenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Controle hondenbelasting aan de deur.
'Hebt u een hond?'
'Nee.'
'Oké, doei!'
Dat is makkelijk te ontduiken.
hondjes blaffen nogal vaak bij de deurbel hequote:Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Controle hondenbelasting aan de deur.
'Hebt u een hond?'
'Nee.'
'Oké, doei!'
Dat is makkelijk te ontduiken.
Dromen over een ander als je niet meer single bent IS natuurlijk ook vreemdgaan. Je mag alleen nog over je huidige partner dromen!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over stomme dromen gesproken:
Ik heb za op zo gedroomd dat ik een meid versierde (en dat lukte). Mijn droom speelde zich af in de tijd voor mijn huidige vriendin, ik was vrijgezel en die meid zoende ook nog eens verschrikkelijk.
Toch werd ik wakker met een schuldgevoel dat ik was vreemd gegaan. Dat sucked pas!
Mijn vriendin vond het ook geen probleem. Ze wilde me wel een klap voor mijn kop geven als het zou helpen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dromen over een ander als je niet meer single bent IS natuurlijk ook vreemdgaan. Je mag alleen nog over je huidige partner dromen!
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het ook geen probleem. Ze wilde me wel een klap voor mijn kop geven als het zou helpen.
Onze hond was doof en kon niet blaffen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huiszoeking mag niet. Ze kijken verder in de gang naar aanwijzingen (riem, Bak, etc) en meestal staat de hond als eerste bij een deur en gaat blaffen. Dan kan je weinig ontkennen
Jij geeft je 'seed of life' wel ff aan Godtje?quote:
Open wide babyquote:Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij geeft je 'seed of life' wel ff aan Godtje?
Voor en/of achter?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef stbabylon het volgende:
nieuws
11:20 'Te weinig jongeren beginnen eigen onderneming' 13
11:20 Aantal faillissementen naar recordhoogte 4
Ja! 2 en half uurquote:
Envelopje open stomen en daarna weer dicht lijmenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe die school niet kan weten welke en hoeveel examens er gestolen zijn?
Die dingen worden geleverd in dubbel afgesloten verpakkingen. Als er een open is of weg is weet je toch genoeg?
Pittige tapenade? Het heeft kort rood haar?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef MissMSX het volgende:
Mmmmmm, geroosterde korstjes met zelfgemaakte, pittige tapenade
in de evelop zitten ze nog in een plastic verpakkingquote:Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Envelopje open stomen en daarna weer dicht lijmen
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pittige tapenade? Het heeft kort rood haar?
En een zegel toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de evelop zitten ze nog in een plastic verpakking
Wel rode stukjesquote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pittige tapenade? Het heeft kort rood haar?
Ziekenhuis? Op onze kosten een kind geworpen? In China hebben ze toch ook geen ziekenhuis nodig om te werpen!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]In het ziekenhuis zei de verpleging dat steeds over onze baby. 'Wat een pittig ding'
NEE JIJ! riepen we dan (als ze de deur uit waren
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |