Die kan je zo lekker aantrekken en terug laten knallenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja hij trekt graag mn dure bh's bijna kapot.. Die bandjes zijn heel hip blijkbaar.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 10:45 schreef Fieder het volgende:
[..]
Die kan je zo lekker aantrekken en terug laten knallen
Gaat niet om te zwaar. Gaat om het aantal schepjes flesvoeding dat slecht is voor de nieren.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
Lief hoor !![]()
Fieder: Is het echt zo erg als hij iets meer drinkt ? Istie te zwaar ?
Bram begint onwijs op zn zus te lijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind Bram echt flink veranderd! Niet alleen groter/ouder geworden, maar ander gezichtje echtOf het lijkt zo op de foto's, dat kan natuurlijk ook.
Hier ook. Hij heeft echt een duidelijke mening en visie en hij bemoeit zich er echt mee. Hij vindt het prima dat ik hier soms meelees maar als we het niet eens zijn zegt ie wel vaak 'heb je weer gelezen zeker'quote:Op maandag 10 juni 2013 09:06 schreef danic het volgende:
Wij bepalen het hier echt samen en zijn het vaak niet met elkaar eens. Rustig praten werkt dan het beste om samen tot een werkwijze te komen. Het gaat dan vaak om verschil in visie.
Ik ben wel beter ingelezen en haal veel info hier vandaan, maar daar hecht hij geen waarde aan. Hij vind het stom dat ik op fok! zit en wil er niks over horen.
Wat mag bij jullie wel en niet ?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef clauwheee het volgende:
Bram wat ben je leuk!
[..]
Hier ook. Hij heeft echt een duidelijke mening en visie en hij bemoeit zich er echt mee. Hij vindt het prima dat ik hier soms meelees maar als we het niet eens zijn zegt ie wel vaak 'heb je weer gelezen zeker'. Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat als we het op zijn manier doen het vaak ook beter gaat. Wij zijn niet heel streng, met eten bijvoorbeeld. Wel heel consequent met wat wel en niet mag (nu al).
Ja deze 2 wel... De middelste is een totaal ander gezichtje.quote:
Knap zeg ! Hier gaat ze "nee" ook een beetje snappenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef clauwheee het volgende:
kz, waar ze niet bij mag komen enzo. Smartcard uit de tvdinges halen, vaas met nepbloemen omgooien, kandelaars van tafel meppen, in de gordijnen hangen enz. Was allemaal erg populair een poosje maar ze weet nu dat het niet mag. En natuurlijk probeert ze het nog wel, maar een nee snapt ze al wel degelijk en/of we halen dr gelijk uit de situatie en dan doet ze het ook niet meer. Wij zijn niet van het huis leeg maken of dingen verzetten. Dat moet ze maar leren.
Het blijft een puzzel he?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:32 schreef Fieder het volgende:
Advies van cb en nutrilon was om eerst in te dikken met jbpm. Maar dat doe ik al. Ik wil eigenlijk niet bijvoeden voor 6 mnd maar ik geloof dat L dat zelf gaat bepalen.![]()
Rijstebloem kan ik sowieso doen, is ook hypoallergeen. Mocht van het cb met 3 mnd beginnenmaar wil minstens tot 4 mnd wachten. Misschien dat ik dan de hapjes wel tot 6 mnd uit kan stellen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Cathmar het volgende:
Hee KZ, ik ben er nu... doe eens een foto (heel eventjes maar...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asje
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
de variant van Biobim die als eerste mag (vanaf 4 of 6 maanden?) is toch ook rijstemeel? De volkoren variant van rijstebloem zeg maar. Mijn uk kreeg er alsnog verstopping van.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Het blijft een puzzel he?
Ik ben zelf fan van Biobim. Rijstebloem hebben ze hier nooit goed op gereageerd.
Knap stel Tico. Ik vind Bram echt een binkje, zo groot![]()
Hee KZ, ik ben er nu... doe eens een foto (heel eventjes maar...)
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Okidoki, effe dan hoor![]()
SPAM
Ik heb nog nooooooit een foto gezien! Altijd net te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asje![]()
post nog eens![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
de variant van Biobim die als eerste mag (vanaf 4 of 6 maanden?) is toch ook rijstemeel? De volkoren variant van rijstebloem zeg maar. Mijn uk kreeg er alsnog verstopping van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOW! Hij gaat goed die Luuk.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk is vanmorgen weer goedgekeurd bij het cb, ze vond hem een relaxed mannetje, en mij een relaxte moeder.
Hij is nu 9100 gram en 72 cm. Nu met 11,5 maand weer terug.
Ik zou eigenlijk de 6 mnd overslaan, en dan met 7,5 maand. Maar w hebben verkeerd gerekend, dus nu met 6.5 maand. Ik vind het zo'n gedoe, voor een praatje wat ik eigenlijk al wel weet. Ze heeft me vandaag echt niks nieuws verteld. Ze was wel heel lovend over de bv en het bijvoeden dmv rapley.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
WOW! Hij gaat goed die Luuk.
Dus jullie kunnen 7,5 en 9 mnd overslaan?
Ik ga hier alleen nog maar voor de prikjes. Ze hebben me met de 6 mnd met twee babies meer dan 40 minuten laten wachten. Dat was niet de eerste keer en ik ben er zo klaar mee (ook door andere dingen). Dus ook weer met 11 mnd.
Op zich jammer want het zou (denk ik) ook heel fijn kunnen zijn, een goede arts en fijne wvk.
Thnx! Ik vind het ook altijd heel leuk om alle kindjes te zien, zo mooi ook de trotsheid van alle mama'squote:Op maandag 10 juni 2013 13:35 schreef Ticootje het volgende:
LOT! Mooi ook!
Ik hou echt van de foto's hier.
Nou dat, inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:29 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk de 6 mnd overslaan, en dan met 7,5 maand. Maar w hebben verkeerd gerekend, dus nu met 6.5 maand. Ik vind het zo'n gedoe, voor een praatje wat ik eigenlijk al wel weet. Ze heeft me vandaag echt niks nieuws verteld. Ze was wel heel lovend over de bv en het bijvoeden dmv rapley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
De arts was het wel helemaal met me eens, ze vertelde me ook dat ze me niks nieuws kon vertellen. Ze vond het dan ook niet gek dat ik niet met 9 maand terug wilde komen. Wegen en meten kon ook wel met het weeguurtje.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou dat, inderdaad.
En dat ik ze met 6 mnd toch echt al wel een volledige maaltijd met vlees moet laten eten, en koek, sap, brood en weet ik veel. En als er echt iets te signaleren is, zoals reflux bij mijn mini komen ze aan met "misschien is het spruw".
Zo, mijn frustratie weer kwijt
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef kaatjejannie het volgende:
plaatjes bij mijn praatjes :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hij lijkt minder stevig? Het hele bolle gaat wel weg, of lijkt dat zo? Hij is ook heel lang he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ook gewoon het baby gaat eraf.. dat zie ik bij Bram ook al..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]![]()
Luuk wordt idd anders. Minder massief ofzo?
Ja... ik vind dr niks aan.. Mijn kleine wordt groot.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook gewoon het baby gaat eraf.. dat zie ik bij Bram ook al..
Wat een mooie meiden heb je!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Cathmar het volgende:
Heerlijk al die foto's!!
Mijnes incl grote meiden. Niet quoten graag.
*Zonder spoiler*
Bram zit ook echt in maat 74. Anders kan hij zn benen niet buigen bij de meeste broeken omdat zn bovenbenen veel te strak zitten... en shirts is al een tijdje, anders zit het zo raar om zn buikje.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef becky27 het volgende:
Jeetje wat een kerel he, die Luuk!! Maar hij is ook wel echt lang. En minder massief ja!
Cathmar, leuk zeg je vier meiden (das een goeie, autoparkeerplaats!!)
Bram, vent! Het is net een dreumes, op die foto dat je hem bv geeft! (Noortje had met haar eerste verjaardag maat 74 aan dus dat kan dan wel kloppen toch?).
Mijnes wordt ook zo groot (ik val in herhaling met deze foto), ze krijgt gewoon echt een eigen koppie, het hele kleine babytje is er vanaf, aankomende zondag is ze al een half jaar![]()
[ link | afbeelding ]
Lauren heeft een franse pyjama inb maat 6-9 maanden en die zit niet ruimquote:Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram zit ook echt in maat 74. Anders kan hij zn benen niet buigen bij de meeste broeken omdat zn bovenbenen veel te strak zitten... en shirts is al een tijdje, anders zit het zo raar om zn buikje.
Mijn mam had een pakje uit frankrijk meegenomen, 6m, maar dat past niet dicht... Ze had de gok genomen omdat de 9m zo groot leek, maar 9m is gewoon 74 dus bij nader inzien had ze de gok moeten nemen op 9m.
Nee daarom, die franse maten vallen ok heel raar vind ik altijd. Smal enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef pessie het volgende:
[..]
Lauren heeft een franse pyjama inb maat 6-9 maanden en die zit niet ruim
Wat voor sytoel willen jullie?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Aankomende maand moeten we gewoon een stoel voor Bram gaan kopen... Het gaat zo hard..
Ik denk gewoon een ikea ding met verkleiner... Die bakjes vallen lekker smal en dan blijven ze goed zitten... Leyla wil ik nog niet naar en stoel waar ze zelf uit kan, want dan loopt ze steeds van tafel..quote:
Smal was altijd ideaal bij mijn jongetjequote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee daarom, die franse maten vallen ok heel raar vind ik altijd. Smal enzo.
Je kunt er altijd nog een makenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Zo klein nog!
Ik wil ook weer een kleine baby.
Ja, maar niet nu... Brammetje moet eerst maar eens op school zitten.quote:
Hij lijkt inderdaad op zijn grote zusquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar niet nu... Brammetje moet eerst maar eens op school zitten.
Ik heb werkelijk geen flauw idee!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad op zijn grote zus
Hoe groot is hij nu en hoeveel weegt hij? Ben ik extra nieuwsgierig naar door de kledingmaatAl kan dat idd ook aan de verhoudingen liggen enzo.
Dat!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Zo klein nog!
Ik wil ook weer een kleine baby.
OH!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat!
Mijne is echt niet meer klein![]()
(zie fototopic)
Luukje is een maandje ouder dan Bram he?quote:
Ja, maar hij heeft het ook al bijna 1.5 mnd aan denk ik? Stelletje reuzen die kerels van onsquote:Op maandag 10 juni 2013 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Luukje is een maandje ouder dan Bram he?
Ja het gaat nu gewoon minder hard gok ik... Ik denk dat Brammetje rond zn eerste jaar gewoon 80/86 draagt en dat is dan weer niet heel raar... Maar hij gaat wel zn zus voorbij... Rompers die Leyla nu te klein zijn kunnen, mits geen roze, zo bij Bram de kast in.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:50 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft het ook al bijna 1.5 mnd aan denk ik? Stelletje reuzen die kerels van ons
Mooie becoquote:
Dat is gewoon mijn dochterquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Suikertante het volgende:
Spirit wat een superlieve foto zeg, en ze kijkt ook een heel klein beetje ondeugend!
Haha... Geeft niet! Ik zie het aan de ogen...quote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef danic het volgende:
Zo even op mijn gemak teruggekeken naar alle foto's. Wat worden Bram en Luuk groot! En wat lijkt Luuk toch op zijn zus, KJ. Echt ongelooflijk.
Tico, het ligt echt aan mij gezien de reacties, maar ik zie de gelijkenis tussrn Bram en Jen echt niet![]()
Wat kijkt Eva mooi helder in de camera zeg!
Ik moet wel wennen aan al die Eva's ineens![]()
L0t, wat ziet ze er verschillend uit op beide foto's zeg! Op die 2e ziet ze er idd al heel wijs uit.![]()
En Isabelik ken je verhalen over het huilen, maar ik zie steeds alleen maar een stralend meisje. Wat moet dat een verschil zijn.
En die van kz gemistas usual. Maar ik weet nu hoe ze eruit ziet door de vorige foto.
Ja hequote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OH!
Echt een ander gezicht dan je oudste. En ook echt een meisje. <3
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |