Want als ze een nieuw vliegveld bouwen wordt er niks ander gedaan in het land.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het grootste vliegveld ter wereld is wel het laatste wat Turkije nodig heeft. Investeer eerst maar eens in je mensen. Hoeveel mensen leven nog zonder elektiriciteit? Hoeveel mensen leven er nog in armoede? Wat wil je doen, al die mensen naar Istanbul verhuizen?
Ayrim yapma!quote:Op maandag 10 juni 2013 01:54 schreef Triggershot het volgende:
Jullie nationalisten. Alevieten, Soenieten, communisten, seculieren, pro's, anti's, Turken, niet Turken, iedereen welterusten
Nou als antwoord op je eerste 2 vragen... een HEEL stuk minder dan voordat Erdogan aan de macht was. Rustig, als je ziet wat die in 10 jaar tijd heeft bereikt.. haast een wonder hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het grootste vliegveld ter wereld is wel het laatste wat Turkije nodig heeft. Investeer eerst maar eens in je mensen. Hoeveel mensen leven nog zonder elektiriciteit? Hoeveel mensen leven er nog in armoede? Wat wil je doen, al die mensen naar Istanbul verhuizen?
Ik ga zo ook, morgen werken.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:54 schreef Triggershot het volgende:
Jullie nationalisten. Alevieten, Soenieten, communisten, seculieren, pro's, anti's, Turken, niet Turken, iedereen welterusten
Samen met Elvis Presley en B.I.G. Ze hebben gewoon een band gevormd en zingen elke avond Turkse liederen.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ataturk leeft stiekem nog, net als Tupac.
Ja, we hebben nu dringend het grootste vliegveld ter wereld nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou als antwoord op je eerste 2 vragen... een HEEL stuk minder dan voordat Erdogan aan de macht was. Rustig, als je ziet wat die in 10 jaar tijd heeft bereikt.. haast een wonder hoor.
Het laatste wat Turkije nodig heeft? Vergis je je lelijk in.
... wauw. Natuurlijk niet!quote:Op maandag 10 juni 2013 01:57 schreef xaban06 het volgende:
Er zijn gemiddeld 1100 vluchten per dag, capaciteit is 1200 en jij vind dat het niet nodig is? Het brengt 20+ miljard euro in het la'tje. Maar boehoe er zijn mensen die geen electriciteit hebben, dus geen vliegveld bouwen!
Ga maar slapen. Het is ok dat je de demonstranten wilt supporten en tegen Erdogan bent etc, maar je hebt werkelijkwaar oogkleppen op. Wat Erdogan ook maar doet is slecht in jouw ogen.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
... wauw. Natuurlijk niet!
Ja, eigenlijk is het wel verstandig. Maar het is niet alsof ze maar aan één ding tegelijk werken hé...maar dit is best een grote stap in de goede richting. Sowieso zullen sommige er altijd het negatieve inzien.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu dringend het grootste vliegveld ter wereld nodig.
Hadi ik ga slapen, iyi geceler canlar.
Nee, hoor. Het maakt niet uit wie het zou doen, het grootste vliegveld ter wereld hebben wij nu gewoon niet nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga maar slapen. Het is ok dat je de demonstranten wilt supporten en tegen Erdogan bent etc, maar je hebt werkelijkwaar oogkleppen op. Wat Erdogan ook maar doet is slecht in jouw ogen.
Je doet alsof je mening feit is, je lijkt Erdogan welquote:Op maandag 10 juni 2013 02:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het maakt niet uit wie het zou doen, het grootste vliegveld ter wereld hebben wij nu gewoon niet nodig.
Ik ga nu echt, echt slapen.
Xaban, moet ik slaan. Doe even lief.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je doet alsof je mening feit is, je lijkt Erdogan wel
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:02 schreef Theoden het volgende:
Ben ook maar eens slapen, donderdag 3 toetsen, nog veel te doen
Che! Bedankt voor de leuke discussie, beter dan al dat gezeik van de afgelopen dagen
Ik en zij zijn het niet altijd eens. Maar dat vertel ik haar liever op een normale manierquote:Op maandag 10 juni 2013 02:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, ben je het niet eens met mij?
Vergeet het volksdansen niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Samen met Elvis Presley en B.I.G. Ze hebben gewoon een band gevormd en zingen elke avond Turkse liederen.
Het is haar al eerder verteld, dat het lijkt alsof ze tegen alles is wat Erdogan doet, ookal is het positief. Ze blijft doorgaan. En verder ben ik toch niet onaardig.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik en zij zijn het niet altijd eens. Maar dat vertel ik haar liever op een normale manier
En dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met de komst van dat nieuwe vliegveld kan Turkije zomaar het centrale punt worden voor vluchten tussen Europa en Azië. Gigantisch belangrijk dus.
Zij mag haar mening hebben. Al zou ze Israel steunen. Vanwaar de behoefte haar te leren wat fout is? Als het al fout is..quote:Op maandag 10 juni 2013 02:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is haar al eerder verteld, dat het lijkt alsof ze tegen alles is wat Erdogan doet, ookal is het positief. Ze blijft doorgaan. En verder ben ik toch niet onaardig.
En dit idd.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Turkije nu inderdaad wel nodig. Bu 2 haftadan sonra ekonomi çöktü.
Is geld serieus het enige waar jullie aan denken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |