abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127609735
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 02:02 schreef xaban06 het volgende:

[

Je doet alsof je mening feit is, je lijkt Erdogan wel :D
Abooo.
pi_127609743
Dag 14
pi_127610313
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Taksim plein? Uitgaansgebied? _O-

Op een 'grote' afstand daarvan, beyoglu is een uitgaansgebied.
Goh, daar hebben we weer eens iemand de wel eens met vakantie is geweest in Taksim en toen een klok heeft horen luiden maar de klepel niet echt heeft weten te vinden. Overigens, die wet hield ook in dat jij niet meer op een terrasje had mogen drinken. En FYI; die terrasjes waren al in een eerdere fase (heeeeeeeeeeeel toevallig aan het begin van de Ramazan verboden in Taksim). Tegenwoordig moet je zelfs een bovenmenselijk geluk hebben om buiten een tafeltje te vinden waaraan je Ayran kan drinken, laat staan een Efes.
pi_127610352
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:59 schreef HiZ het volgende:

[..]

Goh, daar hebben we weer eens iemand de wel eens met vakantie is geweest in Taksim en toen een klok heeft horen luiden maar de klepel niet echt heeft weten te vinden. Overigens, die wet hield ook in dat jij niet meer op een terrasje had mogen drinken. En FYI; die terrasjes waren al in een eerdere fase (heeeeeeeeeeeel toevallig aan het begin van de Ramazan verboden in Taksim). Tegenwoordig moet je zelfs een bovenmenselijk geluk hebben om buiten een tafeltje te vinden waaraan je Ayran kan drinken, laat staan een Efes.
En terecht !! Turkije is een Islam land , held Ergodan is goed bezig!!

Hard aanpakken die seculiere hippies !
pi_127610354
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met de komst van dat nieuwe vliegveld kan Turkije zomaar het centrale punt worden voor vluchten tussen Europa en Azië. Gigantisch belangrijk dus.
Voor hetzelfde geld is het gewoon een enorme zeperd. (Deze opmerking betekent niet dat ik tegen het vliegveld ben).
pi_127610443
quote:
:') Deze actie heb ik ook met warme gevoelens bekeken. Dit maakt hem niet capabel om een land als TR te besturen. Dus kun je je dan eens op het onderwerp richten en mij uitleggen waarom jjij hem geschikt vindt als leider van het land? Of kijk jij niet verder dan de islam?
  maandag 10 juni 2013 @ 09:16:17 #158
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127610489
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld is het gewoon een enorme zeperd. (Deze opmerking betekent niet dat ik tegen het vliegveld ben).
Met andere woorden: dan kan je net zo goed helemaal niks nieuws ondernemen en blijf je stilstaan.
  maandag 10 juni 2013 @ 09:21:03 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_127610552
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met de komst van dat nieuwe vliegveld kan Turkije zomaar het centrale punt worden voor vluchten tussen Europa en Azië. Gigantisch belangrijk dus.
Hoe precies? Je kan nu al rechtstreeks vanaf hier/Londen naar Oost-Azië, en voor Oceanie ligt Turkije te dichtbij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127610579
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:02 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Hoop dat je gewoon aan het provoceren bent en niet gelooft in wat je daadwerkelijk zegt. Want als je deze logica gebruikt kan je ook zeggen dat Nederland een christelijk land is en dat het maar afgelopen moet zijn met bijvoorbeeld halalvlees aan te bieden.

Geloof is iets persoonlijks en of je een goede moslim (of christen/jood/etc) is iets tussen jou en god. Je hebt toch niet de overheid nodig om daarvoor te zorgen?
  maandag 10 juni 2013 @ 09:26:35 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_127610641
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:02 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

So this is how liberty dies. With thunderous applause.

Overigens doet Erdogan ook wel erg hard z'n best het gelijk van de demonstranten te bewijzen zeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 juni 2013 @ 09:27:04 #162
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127610646
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:22 schreef aerdt het volgende:

[..]

Hoop dat je gewoon aan het provoceren bent en niet gelooft in wat je daadwerkelijk zegt. Want als je deze logica gebruikt kan je ook zeggen dat Nederland een christelijk land is en dat het maar afgelopen moet zijn met bijvoorbeeld halalvlees aan te bieden.

Geloof is iets persoonlijks en of je een goede moslim (of christen/jood/etc) is iets tussen jou en god. Je hebt toch niet de overheid nodig om daarvoor te zorgen?
Meerderheid geen geloof toch in NL?
  maandag 10 juni 2013 @ 09:29:10 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_127610673
De meerderheid is in naam Christen. Als je dat splitst tussen Katholieken en Protestanten is de groep ongelovigen (maar helaas is een groot gedeelte hiervan ietsist) het grootst. In de praktijk is de meerderheid wel ongelovig.
  maandag 10 juni 2013 @ 09:44:08 #164
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_127610896
In een democratie worden ook de minderheden beschemd.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_127610910
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe precies? Je kan nu al rechtstreeks vanaf hier/Londen naar Oost-Azië, en voor Oceanie ligt Turkije te dichtbij.
Ze gaan zonder tussenstop naar Sydney vliegen.

TRV / Turkish Airlines gaat rechtstreeks op Sydney vliegen
pi_127611040
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Meerderheid geen geloof toch in NL?
De meerderheid is nog steeds Christen (als je hervormd, gereformeerd, katholiek en protestant optelt), hoewel het verschil inderdaad klein is.
Mijn punt is dat je niet vanzelfsprekend je wil kan opleggen aan de minderheid. Politici moeten het belang van het gehele volk dienen, anders krijg je een 'dictatuur van de meerderheid'.
pi_127611369
quote:

[..]

Er is een mooi steegje met een boekenwinkel vlakbij waar ik nog een ayran heb weggetikt. :)
pi_127611440
Beurs nog niet open in Turkije _O- (technische storing, sure!)

Edit: Nevermind, nu wel open :D
pi_127611552
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Theoden het volgende:
Beurs nog niet open in Turkije _O- (technische storing, sure!)

Edit: Nevermind, nu wel open :D
Technische storing my ass desem.
pi_127611595
Gaat omlaag.
pi_127611675
Er word beweert dat de foto's van de menigte die gisteren Erdogan verwelkomde gefotoshopt zouden zijn. Moeilijk te zeggen of dit inderdaad het geval, want het kan ook zijn dat deze foto's geplaats worden om Erdogan in een kwaad daglicht te stellen.
Er zijn meer dan genoeg mensen die Erdogan steunen en ik denk niet dat het zoveel moeite is voor hem om inderdaad een grote menigte op de been te krijgen.
pi_127611676
Daar gaat onze geld in Turkije.
pi_127611684
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef aerdt het volgende:
Er word beweert dat de foto's van de menigte die gisteren Erdogan verwelkomde gefotoshopt zouden zijn. Moeilijk te zeggen of dit inderdaad het geval, want het kan ook zijn dat deze foto's geplaats worden om Erdogan in een kwaad daglicht te stellen.
Er zijn meer dan genoeg mensen die Erdogan steunen en ik denk niet dat het zoveel moeite is voor hem om inderdaad een grote menigte op de been te krijgen.
[ afbeelding ]
Dit is een oude foto. En was toch echt gefotoshopt.
pi_127611743
http://video.cnnturk.com/canli-yayin

meid is gehakt aan het maken van die man ... geen idee wie hij is, maar hij praat als een lul
  maandag 10 juni 2013 @ 10:26:45 #175
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127611811
volgens mij een senator ofzo geen idee wat er gezegt wordt of waar het over gaat :P
There is only one religion
  maandag 10 juni 2013 @ 10:32:10 #177
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127611937
quote:
[ afbeelding ]
Oude foto sowieso, maar waarom wordt hier zo een grote punt van gemaakt? En die photoshop foto's van de demonstanten dan _O- van een haai-aanval lol

Het werk van individuen.
  maandag 10 juni 2013 @ 10:32:27 #178
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127611948
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Theoden het volgende:
http://video.cnnturk.com/canli-yayin

meid is gehakt aan het maken van die man ... geen idee wie hij is, maar hij praat als een lul
die beurs berichten eronder,zijn ook veelzeggend,zowat alles -10% :P
There is only one religion
pi_127612013
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oude foto sowieso, maar waarom wordt hier zo een grote punt van gemaakt? En die photoshop foto's van de demonstanten dan _O- van een haai-aanval lol

Het werk van individuen.
Het gebeurt inderdaad aan beide kanten, maar individuen vs. staat gereguleerde kranten. Als de staat dit soort dingen gaat doen zijn ze wel fout bezig.
pi_127612068
Heeft CHP wel eens aan photoshop gedaan dan?
  maandag 10 juni 2013 @ 10:42:38 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_127612191
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ze gaan zonder tussenstop naar Sydney vliegen.

TRV / Turkish Airlines gaat rechtstreeks op Sydney vliegen
Nouja dat is wel mooi, maar er zijn dan een paar vliegtuigen die een onmogelijk lange vlucht kunnen maken (wat door het gewicht duurder is dan halverwege overstappen), en dan moeten ze nog steeds concurreren met Dubai, Abu Dhabi, Hong Kong, Singapore en KL.
pi_127612205
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef Ambipur het volgende:
Heeft CHP wel eens aan photoshop gedaan dan?
No clue.

Persoonlijk vind ik dit ook geen AKP vs. CHP/MHP verhaal. Ze zijn allemaal net zo slecht.

Dat AKP zo makkelijk aan de macht kon komen en zo groot kon worden is te danken aan het falen van CHP, MHP, DYP en alle andere partijen die niet kunnen regeren of oppositie voeren. Als er geen alternatieven of fatsoenlijke oppositiepartijen zijn dan krijgt één partij/persoon teveel macht en zonder tegengeluiden is het eigenlijk best normaal dat ze dan dictator trekjes gaan krijgen.

De mensen die nu aan het protesteren zijn zijn in de meeste gevallen ook tegen CHP, MHP en andere gevestigde partijen. Ik denk dat er ergens een nieuwe partij gaat ontstaan of dat AKP weer de verkiezingen wint met een nieuwe leider.

Zolang de huidige leiders van CHP en MHP blijven zitten zullen en moeten die ook niet aan de macht komen.
  maandag 10 juni 2013 @ 10:44:56 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_127612243
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ging mij niet om die neger, maar dat overdag bier drinken in Nederland al jaren strafbaar is op zekere plekken en dan niemand huilie huilie doet over democratie of seculariteit.
Alleen onder een APV, wat een uiterst middel zou moeten zijn (wat het inderdaad niet altijd is). Maar voor de rest en zeker op terrasjes kun je van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht alcohol drinken als je dat wil.
pi_127612303
quote:
[ afbeelding ]

Is uit 2009..
pi_127612332
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:43 schreef Theoden het volgende:

[..]

No clue.

Persoonlijk vind ik dit ook geen AKP vs. CHP/MHP verhaal. Ze zijn allemaal net zo slecht.

Dat AKP zo makkelijk aan de macht kon komen en zo groot kon worden is te danken aan het falen van CHP, MHP, DYP en alle andere partijen die niet kunnen regeren of oppositie voeren. Als er geen alternatieven of fatsoenlijke oppositiepartijen zijn dan krijgt één partij/persoon teveel macht en zonder tegengeluiden is het eigenlijk best normaal dat ze dan dictator trekjes gaan krijgen.

De mensen die nu aan het protesteren zijn zijn in de meeste gevallen ook tegen CHP, MHP en andere gevestigde partijen. Ik denk dat er ergens een nieuwe partij gaat ontstaan of dat AKP weer de verkiezingen wint met een nieuwe leider.

Zolang de huidige leiders van CHP en MHP blijven zitten zullen en moeten die ook niet aan de macht komen.
Iedereen dekt elkaar, dus deze zooi zal altijd zo blijven.
pi_127612395
Hoe het allemaal begon:
pi_127612648
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:32 schreef Che_ het volgende:

[..]

Het werk van individuen.
Het punt is propaganda. Een overheid die met photoshop aan de haal gaat om iets beter te presenteren is ok. Kleurcorrecties en versterkingen, qua scherpte prima. Een foto uit een bepaalde hoek schieten waardoor er net iets meer mensen lijken te staan om een goede atmosfeer te suggereren ook prima.. Maar mensen kunstmatig gaan dupliceren om een hogere opkomst te laten zien is Noord Koreaans propagandawerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 10-06-2013 11:14:41 ]
pi_127612847
Schijnt dat morgen het Europees Parlament ook over alles in Turkije gaat discusseren.
pi_127613283
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Is uit 2009..
Thanks en sorry voor het delen.
Dat is het probleem met twitter; het is moeilijk te zeggen of de informatie dat wordt gedeeld betrouwbaar is of niet. Dus Erdogan had een beetje een punt daar.
Aan de andere kant, als de media gewoon zijn werk zou doen dan zouden mensen minder afhankelijk zijn van social media.
pi_127614087
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:16 schreef Che_ het volgende:

[..]

Met andere woorden: dan kan je net zo goed helemaal niks nieuws ondernemen en blijf je stilstaan.
Heb ik dat gezegd? Ik kan me voorstellen dat Istanbul een belangrijke hub kan worden in Europa, hoewel het niet hehemaal optimaal ligt. Een plan voor de Kilyos Luchthaven moet rekening houden met de rol van Atatürk (moet volgens mij nagenoeg sluiten), Sabiha Gökcen (kan openblijven voor domestic en charterverkeer), de verbindingen met de stad en het achterland over land en eventueel zee. De derde brug en de aanvoerswegen worden een absolute voorwaarde voor het goed functioneren van die derde luchthaven. Net zo goed als het doortrekken van de Taksim-Metrolijn en het creëren van goede verbindingen tussen Beyoglu/Sisli over de weg.

Dat maakt het al met al een gigantisch ingewikkeld project met veel haken en ogen. De besluitvorming is er doorheen gejast in een paar maanden. Ik kan me niet voorstellen dat dat later in het project niet gaat zorgen voor enorme problemen.
pi_127614148
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ligging is inderdaad niet optimaal, maar door een voldoende groot lijnennetwerk kan Istanbul, mede gebruikmakend van een forse thuismarkt, een serieuze concurrent worden voor andere grote Europese luchthavens. Niet in de laatste plaats omdat de luchthaven niet in de buurt van bebouwing ligt en er naar verluid 9 (NEGEN) banen gaan komen.
pi_127614157
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Ik kan me voorstellen dat Istanbul een belangrijke hub kan worden in Europa, hoewel het niet hehemaal optimaal ligt. Een plan voor de Kilyos Luchthaven moet rekening houden met de rol van Atatürk (moet volgens mij nagenoeg sluiten), Sabiha Gökcen (kan openblijven voor domestic en charterverkeer), de verbindingen met de stad en het achterland over land en eventueel zee. De derde brug en de aanvoerswegen worden een absolute voorwaarde voor het goed functioneren van die derde luchthaven. Net zo goed als het doortrekken van de Taksim-Metrolijn en het creëren van goede verbindingen tussen Beyoglu/Sisli over de weg.

Dat maakt het al met al een gigantisch ingewikkeld project met veel haken en ogen. De besluitvorming is er doorheen gejast in een paar maanden. Ik kan me niet voorstellen dat dat later in het project niet gaat zorgen voor enorme problemen.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Zoals ik al had gezegd ben ik niet tegen een vliegveld, maar ik heb inderdaad wel het gevoel dat dit net als alle andere dingen van Erdogan er even snel doorheen wordt gedrukt zonder er goed bij stil te staan.
  maandag 10 juni 2013 @ 12:04:24 #194
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_127614292
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ligging is inderdaad niet optimaal, maar door een voldoende groot lijnennetwerk kan Istanbul, mede gebruikmakend van een forse thuismarkt, een serieuze concurrent worden voor andere grote Europese luchthavens. Niet in de laatste plaats omdat de luchthaven niet in de buurt van bebouwing ligt en er naar verluid 9 (NEGEN) banen gaan komen.
9 banen is wel vrij heftig. Benieuwd hoe hij de banen laat opzetten (wat voor type vliegtuigen er kunnen landen/opstijgen).
Maar om een serieuze concurrent te zijn voor Europa zal er ook een gods grote haven in de buurt moeten zijn en een serieus werkend treinennetwerk (met passagiers verdien je niet veel, lading is de buit zeg maar).
Voordeel is dat hij niet bang hoeft te zijn over de mening van derden over moslims en eventuele extremiteit. Mensen kijken toch naar goedkope handel.
pi_127618674
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik heb het dan ook steeds over Alevi en Alawi. Daar hoef je tegen mij niet over te beginnen, ik sta volledig achter Assad. Maar daar gaan we het niet wéér over hebben.
Je hekelt Erdogan vanwege zijn dictatoriale trekjes, maar je staat wel volledig achter Assad? Ik hoop dat je beseft hoe absurd dat klinkt.
pi_127618996
quote:

[..]

Niet waar! Of bedoel je alleen op Istiklal caddesi?
pi_127619238
quote:
Goed geschreven inderdaad, respect.
pi_127619301
Dom stuk van de Elsevier. Ze proberen het weer in hun anti-moslims in Nederland verhaal te laten passen. Islam gaat prima samen met democratie, zolang de staat seculier blijft.
pi_127619416
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Theoden het volgende:

[..]

Goed geschreven inderdaad, respect.
quote:
Het Ottomaanse Rijk (1453-1918)
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: