abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5847029
Amigo's, maar daar ben ik al een aantal keer geweest, Stoffels is volgens collega's ook wel een aanrader.
  dinsdag 24 september 2002 @ 09:35:49 #27
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_5944960
Humphreys! Meestal goed te eten en niet duur...

Meesters! Goed eten, iets duurder

Storm! Vind ik wel gezellig en goed eten, soms aardige ideetjes Altijd goed eten..

Le Bistro! Traditioneel franse kaart, voor de afwisseling...

Manãna! Tapas zijn per definitie fantastisch!! Bediening is overigens 0,0

Shogun/Jade! Japans toppertje! Culnaire verantwoorde chinees... Echt heel goed!!

Uit eten in Tilburg is dus heeeeel goed te doen.. Enjoy!

If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
pi_5959846
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 09:35 schreef m24 het volgende:
Humphreys! Meestal goed te eten en niet duur...

Meesters! Goed eten, iets duurder

Storm! Vind ik wel gezellig en goed eten, soms aardige ideetjes Altijd goed eten..

Le Bistro! Traditioneel franse kaart, voor de afwisseling...

Manãna! Tapas zijn per definitie fantastisch!! Bediening is overigens 0,0

Shogun/Jade! Japans toppertje! Culnaire verantwoorde chinees... Echt heel goed!!

Uit eten in Tilburg is dus heeeeel goed te doen.. Enjoy!

Hmmm lijkt me lekker!
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 20:56:01 #29
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_6095945
quote:
Op woensdag 25 september 2002 02:01 schreef Madelonie het volgende:

[..]

Hmmm lijkt me lekker!

De vraag is dan natuurlijk "where to begin?"
If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
  donderdag 3 oktober 2002 @ 21:27:38 #30
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6096925
Eetcafe de ring is ook wel goed eten voor weinig geld..

op het eind vd besterdring (vlakbij kruising met molenstraat/veldhovenring)

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_23782805
Schopje van LIF -> CUL
en ik zoek tips!

Geen ingewikkelde dingen, gewoon een leuk eetcafe om voor een concert een hapje te eten.
En ik ben niet bekend in Tilburg, dus alles wat dicht bij 013 is, is erg handig!
pi_23809524
Dan zou je naar de Korte Heuvel moeten gaan, en daar kun je heel goed eten in de Polly Magoo of in de Uitstad. Is ook niet zo duur.
  maandag 6 december 2004 @ 23:47:08 #33
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23810399
quote:
Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
Bij Bogey's zou ik echt niet gaan eten, lijkt me geen ster aan. Die poolhal is sowieso niet echt.... boeiend.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:18:49 #34
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23811246
Ik zou niet gaan eten bij Jack's (Tuinstraat) trouwens, heb er laatst gezeten en ik moet zeggen... het was kil. Beetje alsof je op bezoek bent bij schoonouders die je niet moeten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:47:14 #35
62913 Blik
The one and Only!
pi_23815324
Bolle is heel gezellig, eten is niet denderend ofzo, maar tis ook een studentenkroeg. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor het Brandpunt
  dinsdag 7 december 2004 @ 09:01:17 #36
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23815469
De griek op het begin van de heuvel is goed eten voor een leuke prijs.. en tevens ook wel gezellig.. ben alleen de naam kwijt
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:16:50 #37
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23818269
Ik stem op juffrouw tok
Voor ongeveer 35 euro heb je met z'n 2en gegeten met voorgerecht,hoofdgerecht en dessert met drinken erbij

* ivetje en duck gaan eigenlijk nergens anders meer heen sinds we daar zijn geweest.
To infinity…and beyond!
pi_23818385
Op de korte heuvel stikt het van de kroegen waar je ook een hapje kan eten, en het ligt zowat bij 013 voor de deur.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:26:29 #39
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_23818471
mexicaan tegenover de 013 !! Mmm heerlijk maar HOT!
__-*-__
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:31:26 #40
101983 exile0000
mad scientist
pi_23818568
Heeft nog niemand hier de Breexz ontdekt? Ik vind het echt super! Lekker eten, goede presentatie, enthousiaste medewerkers, niet duur en lekker uit het raam naar de treinreizigers kijken. Het zit aan het station vast (handig als je zelf ook met de trein komt/gaat). Niet echt een "uit eten in een restaurant" gevoel, maar 100x beter dan "even bij de La Place wat eten" voor een zelfde soort budget. Lekker vers sapje erbij (mango-banaan of andere); aanrader!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  Moderator dinsdag 7 december 2004 @ 12:34:58 #41
5428 crew  miss_sly
pi_23818639
Bij het station, trendy aangekleed tentje met heerlijk eten. Niet duur en toch een beetje anders dan anders.

http://www.breexz.nl/

Heb er al een paar keer met plezier gegeten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23819073
The grasscompany op de spoorlaan heeft vind ik ook zeer goed eten hebben, maar je moet dan wel geen problemen hebben met wietlucht die zo nu en dan voorbij komt, en genoegen nemen met het feit dat ze geen acohol serveren.
pi_23819195
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:34 schreef miss_sly het volgende:
Bij het station, trendy aangekleed tentje met heerlijk eten. Niet duur en toch een beetje anders dan anders.

http://www.breexz.nl/

Heb er al een paar keer met plezier gegeten!
Wat serveren ze daar eigenlijk allemaal? Ben er nog nooit binnen geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 7 december 2004 @ 13:59:16 #44
5428 crew  miss_sly
pi_23819761
De roseval-aardappeltjes (als vorogerecht) zijn erg lekker.
De laatste keer had ik de spare-ribs en die waren verrukelijk!!
Ze hebben ook tapashapjes, wat gerechten met een oosters tintje.
Ow, en het allerlekkerste knoflookbrood dat ik ooit ergens heb gegeten! Volgens mij van Turks brood, en echt vreselijk lekker.

Tijdens het typen loopt het water me alweer in de mond
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 december 2004 @ 15:24:15 #45
49712 Chr-
.NET Rocks!!!
pi_23821208
Pino's in de stationstraat is ook zeer goed. Een 3 gangen menu voor een vast bedrag waar je gerechten uit verschillende wereld-delen kunt combineren.
pi_23826722
Polly's is wel aardig, maar ze hebben geen pizza meer
De Griek Minos Pallas in het centrum (ongeveer to de Mac) is ook wel lekker
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
De griek op het begin van de heuvel is goed eten voor een leuke prijs.. en tevens ook wel gezellig.. ben alleen de naam kwijt
Ik denk de Griek die hierboven vermeld staat Ben niet zo goed in de wijken, maar het winkelcentrum Heuvelpoort ligt er tegenover
pi_23827826
Eetcafé's e.d. zijn er genoeg te vinden, Langeboom bv staat goed bekend en is ook wel leuk.
In een ander segment vinden we Sprakeloos is sjieker en beter-staat als enige resto. in de Michelin en de Lekker: jammer dat het personeel erg achterblijft bij het prijsniveau (heb zelf daardoor zeer treurige taferelen meegemaakt). Ook prijzig, maar OK en goed zijn Da Paolo (vermijdt de angstaanjagende moeder van dit familie-restaurant) en Lucebert in de Schouwburg. L'olivo, Vosken en Bij Wijze van Klijssen waren opok goed toen ik er voor het laatst at, maar dat is alweer een tijdje geleden. Al deze restaurants vallen in het bovenste segment voor Tilburg, en erg veel valt er niets op, helaas.

Een stukje onder dat niveau qua prijs en keuken heb je bv. l'Orangerie sur la Butte of De Rode Haan in het Wilhelminapark.
(bij het laaste kwam ik vroeger vaak omdat mijn vriendin daar in de buurt woonde en het wel gezellig was en niet goedkoop, hoewel niet altijd even goed. Totdat ik een keer, oprecht nieuwsgierig en verwonderd aan de ober vroeg wat er toch door de spinazie zat: hij was duidelijk gekruid met iets. De man ging het aan de kok vragen en het antwoord was: er zit niets door de spinazie. De acht man die aan tafel zaten proefden echt allemaal iets en aangezien ik niet graag voorgelogen wordt ben ik er sindsien niet meer geweest.)

Echt afraden moet ik het restaurant gedeelte van Meesters: *nergens* ooit zo slecht gegeten. De tafel naast ons bestelde hetzelfde en klaagde uitgebreid: de reactie was zo lauw & flauw dat wij onze monden maar hielden en nooit meer terug zijn geweest.
Ook de tenten op de Oude Markt stellen weinig voor: Anvers is een wat duur eetcafé, maar niet echt ongezelig. Maar vermijdt ten allen tijde De Sinjoor die taaie kikkerbillen (kabouterbeentjes) en bevroren carpaccio serveren en met een stalen gezicht beweren dat dat zo hoort: de brand erin!
Helpt waar hij kan!
  woensdag 8 december 2004 @ 21:54:24 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23841864
Juffrouw tok
Polly
Mac Donalds
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_23850473
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat serveren ze daar eigenlijk allemaal? Ben er nog nooit binnen geweest.
Naast een aantrekkelijk geprijsde dagschotel, hebben ze een redelijke keuze aan sandwiches, soep, vlees- en vismaaltijden. Maar vooral leuk zijn de fingerfoodz (kleine hapjes, kun je lekker zelf varieren), cocktailz (voor het uitgaan) en shakez en juicez (milkshakes en sapjes met verse mango, banaan, wortel, appel, wat je maar wilt).
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')