Meesters! Goed eten, iets duurder
Storm! Vind ik wel gezellig en goed eten, soms aardige ideetjes Altijd goed eten..
Le Bistro! Traditioneel franse kaart, voor de afwisseling...
Manãna! Tapas zijn per definitie fantastisch!! Bediening is overigens 0,0
Shogun/Jade! Japans toppertje! Culnaire verantwoorde chinees... Echt heel goed!!
Uit eten in Tilburg is dus heeeeel goed te doen.. Enjoy!
quote:Hmmm lijkt me lekker!
Op dinsdag 24 september 2002 09:35 schreef m24 het volgende:
Humphreys! Meestal goed te eten en niet duur...Meesters! Goed eten, iets duurder
Storm! Vind ik wel gezellig en goed eten, soms aardige ideetjes Altijd goed eten..
Le Bistro! Traditioneel franse kaart, voor de afwisseling...
Manãna! Tapas zijn per definitie fantastisch!! Bediening is overigens 0,0
Shogun/Jade! Japans toppertje! Culnaire verantwoorde chinees... Echt heel goed!!
Uit eten in Tilburg is dus heeeeel goed te doen.. Enjoy!
quote:De vraag is dan natuurlijk "where to begin?"
Op woensdag 25 september 2002 02:01 schreef Madelonie het volgende:[..]
Hmmm lijkt me lekker!
op het eind vd besterdring (vlakbij kruising met molenstraat/veldhovenring)
Bij Bogey's zou ik echt niet gaan eten, lijkt me geen ster aan. Die poolhal is sowieso niet echt.... boeiend.quote:Op maandag 16 september 2002 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
Wat serveren ze daar eigenlijk allemaal? Ben er nog nooit binnen geweest.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:34 schreef miss_sly het volgende:
Bij het station, trendy aangekleed tentje met heerlijk eten. Niet duur en toch een beetje anders dan anders.
http://www.breexz.nl/
Heb er al een paar keer met plezier gegeten!
Ik denk de Griek die hierboven vermeld staatquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
De griek op het begin van de heuvel is goed eten voor een leuke prijs.. en tevens ook wel gezellig.. ben alleen de naam kwijt
Naast een aantrekkelijk geprijsde dagschotel, hebben ze een redelijke keuze aan sandwiches, soep, vlees- en vismaaltijden. Maar vooral leuk zijn de fingerfoodz (kleine hapjes, kun je lekker zelf varieren), cocktailz (voor het uitgaan) en shakez en juicez (milkshakes en sapjes met verse mango, banaan, wortel, appel, wat je maar wilt).quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat serveren ze daar eigenlijk allemaal? Ben er nog nooit binnen geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |