nee nergens van, maar Michiel had laatste post en bam toen moest ik ff lachen en ja heb het topic gekaapt voor zijn poezelige garfield neusjequote:
Nou nee, ik heb recht op niks. Ik dop mijn eigen boontjes. En dan schrik ik van jou Barbera gedoequote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
Soury wat is er krom aan dat ik vakantiegeld krijg? krijg jij toch ook althans dat hoop ik voor je
niet schrikken hoor stelt niet zo veel voor, maar had het er voor over doe niet vaak rare uitspattingenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb recht op niks. Ik dop mijn eigen boontjes. En dan schrik ik van jou Barbera gedoe
quote:
Ik zie het morgen wel ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet schrikken hoor stelt niet zo veel voor, maar had het er voor over doe niet vaak rare uitspattingen
Jaahhquote:Op maandag 10 juni 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
Ik heb ook geen vakantiegeld, sigaar uit eigen doos, rot lekker op zeg
Je kan mij niet betalen dat is wel zekerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
Zo, ik heb jullie weer zeker 3 topics vermaakt, a Ī 35,-- per uur, dat maakt tezamen Ī 420,-- ex btw.
Hop, e.e.a. ter attentie van de afd. betalingen van Fok en het komt voor de bakker!
Wat rekenen jullie eigenlijk?
trusten![]()
Wat rekenen jullie eigenlijk, als in wat rekenen jullie Fok nu voor je werk hier ....... zucht, vader wens gedachte zullen we maar zeggen........quote:Op maandag 10 juni 2013 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan mij niet betalen dat is wel zeker
ga je er ook nog stom om zitten lachen, ik had al bijna 112 voor je gebeld omdat je zo raar deed de hele avond over Michiel, dacht echt het gaat niet goed met jequote:
Liefdadigheid ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat rekenen jullie eigenlijk, als in wat rekenen jullie Fok nu voor je werk hier ....... zucht, vader wens gedachte zullen we maar zeggen........
Ik lach nog steeds om allesquote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je er ook nog stom om zitten lachen, ik had al bijna 112 voor je gebeld omdat je zo raar deed de hele avond over Michiel, dacht echt het gaat niet goed met je
Wie weet word het nog watquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er vandoor maak het nog gesjellig samen he Soury en Michiel
Wat denk je zelfquote:
nee een gert-awardquote:Op maandag 10 juni 2013 12:55 schreef Jian het volgende:
Vier op een rij. Is daar trouwens ook een Yvonne-award voor ?
gelukkig, want het kriebelde wel hoor, maar kan nu toch niet meer, me arabiertje slaapt hier, al zei haar moeder mam ze kan ook naar mijn schoonmoeder hoor als je echt zo graag wiltquote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
Heks hoeft niet meer te dubben, het 2e concert is ook uitverkocht.
Het is inderdaad erg veel geld Heks , koop maar lekker je bankstelletjequote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelukkig, want het kriebelde wel hoor, maar kan nu toch niet meer, me arabiertje slaapt hier, al zei haar moeder mam ze kan ook naar mijn schoonmoeder hoor als je echt zo graag wiltmaar wacht op de DVD en las je recensie Jason neemt een boel tijd in beslag en voor mijn 595 eurie`s vind ik dat toch wel jammer.................ach Streisand misschien komt ze volgend jaar of dat jaar erop, ga wel flink sparen
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even ietwat rellerig en het aantal views en posts gaat onmiddelijk omhoog en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer opquote:Op maandag 10 juni 2013 20:14 schreef jacqhassel het volgende:
Vreemd dat de topic nu niet zo hard loopt .;)
Ja dat bedoelde ik ook zo ongeveer met mijn post .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even naar ietwat rellerig en het aantal views gaat omhoog, het aantal posters stijgt en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer op
Goed, ik heb ook spierpijn nuquote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook zo ongeveer met mijn post .;)
hoe was het skeeleren?
Oh hoe komt dat dan?quote:
Ik heb getraind met dames van de regionale schaatskernploeg en dat gaat in de benen zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Oh hoe komt dat dan?
ik ook spierpijn maar is vd voetbal afgelopen zaterdag
Dan heb je het goedgedaan als je spierpijn hebquote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb getraind met dames van de regionale schaatskernploeg en dat gaat in de benen zitten
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even ietwat rellerig en het aantal views en posts gaat onmiddelijk omhoog en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer op
Las dat Barbra uitverkocht was Heksie, vind je dat jammer, of hou je toch liever het geld in je zak?quote:
Je kan ook gewoon een post of 10 teruglezen ..quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Las dat Barbra uitverkocht was Heksie, vind je dat jammer, of hou je toch liever het geld in je zak?
Ben beetje luiquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een post of 10 teruglezen ..
Vind wel dat Michiel het af heeft laten weten, tam einde zoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even ietwat rellerig en het aantal views en posts gaat onmiddelijk omhoog en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer op
einde waarvan? een user die niet meer post? ik heb er zien gaan en komen, zo bijzonder is dat niet, toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind wel dat Michiel het af heeft laten weten, tam einde zo
Van het iet wat rellerigequote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
einde waarvan? een user die niet meer post? ik heb er zien gaan en komen, zo bijzonder is dat niet, toch.
nee ben je gek, ze staat nu te stralen op het podiumquote:
Daar heb je Michiel toch niet voor nodig.quote:
Je gaat toch niet dat hele programma voor zitten lepelen hč, er is namelijk een reden dat sommigen van ons niet naar hem kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Bert is een volhouder lijkt wel Jehova, mag ie toch bij Francien naar binnen terwijl ze het niet wilde, oh vind hem zo een enge vent, brrrrrrrrrr erge jeuk zal ik van die vent krijgen, niet daar jeuk maar aan mijn puspuistjes
oh het stond hier toevallig op, ene Truus zegt net krijg het lazerus wijf over haar zus, die enge kop van Bert................... oke zeg nu niks meer maar ik lig gestrekt hierquote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dat hele programma voor zitten lepelen hč, er is namelijk een reden dat sommigen van ons niet naar hem kijken.
Ik begin echt noooit zomaar met rellen, echt niet, ben ik te braaf voorquote:Op maandag 10 juni 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb je Michiel toch niet voor nodig.![]()
Ja, je moet mij niet aankijken ik heb beloofd me te gedragen anders krijg ik weer de één of andere hit-eend achter me aan die ik dan vervolgens vooral met fluwelen handschoentjes aan moet pakken.
En ja ik weet 't, ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik om mijn nog bestaande wrevel voor het voetlicht te brengen![]()
zo roll ik
"het stond hier toevallig op"quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh het stond hier toevallig op, ene Truus zegt net krijg het lazerus wijf over haar zus, die enge kop van Bert................... oke zeg nu niks meer maar ik lig gestrekt hier
rellen, nee dat is niet aan mij besteedquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik begin echt noooit zomaar met rellen, echt niet, ben ik te braaf voor![]()
Maar er is een Sly, een Schizoeend (of hoe heette die) en misschien hoorde Michiel ook wel in dat rijtje thuis vroeg ik me af, het klonenparadijsje
Och er zijn er zoveel, michiel is er één van, komt wel weer een nieuwe.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik begin echt noooit zomaar met rellen, echt niet, ben ik te braaf voor![]()
Maar er is een Sly, een Schizoeend (of hoe heette die) en misschien hoorde Michiel ook wel in dat rijtje thuis vroeg ik me af, het klonenparadijsje
2e keer echt waar, zat journaal te kijken, toen kwam mijn arabiertje thuis met me jongste en dan moet ik ff spelen hequote:
Jezus, wat erg ...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
goede morgen![]()
Net terug uit Ziekenhuis alles is goed
Naamsverandering? Of een kloon?quote:
Zie het nu ja, hmmquote:
ja Jian ik ben een kloon van jacqhasselquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
En weer een nieuwe kloon, maar ik zie heus wel dat jij het bent hoor Jack![]()
Hoe kun je, je account nu verprutsen? Ik heb dat zo vaak geprobeerd maar dat kan gewoon niet ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mijn andere account gister verprutst nieuw ww aangevraagd kon nergens meer op.. fok was aan het rellen tegen mij...
dus niets bijzonders hoor verders .;)
Ja leuk, Indiana Jonesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mooie avater heb ik he Jian![]()
Hoe is het met je spierpijn?quote:
Beter, maar ik zou vandaag weer meegaan,maar dat heb ik maar even opgeschoven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe is het met je spierpijn?
Watjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Beter, maar ik zou vandaag weer meegaan,maar dat heb ik maar even opgeschoven.
Dat vond ik dus ook vreemd in eerste instantie, maar goed.quote:
nou en daarom staat er is pas ernstig als ze niet opvallen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef Toverheks het volgende:
moet alleen lachen om het onderschrift, spellingsfouten zijn pas ernstig als ze niet opvallen, soms staan de zinnen zo raar aan elkaar geplakt dat je eerst 5 keer moet lezen voor dat je het snapt......maar dat terzijde
Ergo je kunt het best lezen zo!quote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het niet uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Hoi Mootiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het ziet er natuurlijk uit alsof het door een halve zool is geschreven.
Geen idee of de persoon die het oorspronkelijk geschreven heeft, een idioot is zijn jouw woorden niet de mijne!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het ziet er natuurlijk uit alsof het door een halve zool is geschreven.
quote:Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Zucht. Dat staat er toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geen idee of de persoon die het oorspronkelijk geschreven heeft, een idioot is zijn jouw woorden niet de mijne!
[..]
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef danaqui het volgende:
En ja hoor 'ik ben er ook weer.![]()
Hallootjes allemaal
Hey hoe gaat het?quote:
Ook goedquote:
Slakkie!! Nog een naakt avatarretje en PRISM kan onmogelijk over je heen kijken ondanks je 3 turven lengt .... never mindquote:
Ghe ghe heb je hem weer .;)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
Slakkie!! Nog een naakt avatarretje en PRISM kan onmogelijk over je heen kijken ondanks je 3 turven lengt .... never mind
Wat ben je toch een kanjer hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef Jian het volgende:
I.v.m. de internetruimte maak ik het gesprek vast even af;
Mooi!
Ja!
Lekker weer wel!
Oh, hier ook!
Wij eten spruitjes vanavond!
Oh, lekker!
Ja zeg dat wel
Wij doen makkelijk vanavond, magnetronmaaltijd van Iglo!
Ook lekker.
Ja!
Niks te rellen hier, want daar kwam ik voor, ik dacht namelijk zoiets te bespeuren ...?
Nah, nee, alles rustig hier!
Oh, jammer, nou dan ga ik weer, tot de volgende keer!
Ja, doei!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef Jian het volgende:
Mooi!
Ja!
Lekker weer wel!
Oh, hier ook!
Oh, lekker!
Ja zeg dat wel
Ook lekker.
Ja!
Niks te rellen hier, want daar kwam ik voor, ik dacht namelijk zoiets te bespeuren ...?
Ja, doei!
Jij komt iig niet in aanmerking voor aandacht van PRISM op deze manierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef Jian het volgende:
Mooi!
Ja!
Lekker weer wel!
Oh, hier ook!
Oh, lekker!
Ja zeg dat wel
Ook lekker.
Ja!
Ja, doei!
Nou hup hup naar klitjesform en hetzelfde doen dan zoals altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]Dat was al besproken op FB of msn/Skype en toen richting FOK omdat dat zo gesjellig post
waarschijnlijk denken ze dat het allemaal code is en dat jij de Russische spion bent voor wie het bedoeld is. We zijn nu officieel een volgprojectquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jij komt iig niet in aanmerking voor aandacht van PRISM op deze manier
zijn toch altijd dezelfde hequote:
Voor jou groter probleem dat loslaten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn toch altijd dezelfde heik zei nog zo, laat het los, laat het los
is alleen leuk als er niets anders op de tv is en je moe bent en languit op de bank ligtquote:
Ha die zie je overal hoor hoef je niet naar zon kastje voor te kijken persequote:
Niets in deze wereld is wat het lijkt te zijn Heks is M..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
waarschijnlijk denken ze dat het allemaal code is en dat jij de Russische spion bent voor wie het bedoeld is. We zijn nu officieel een volgproject
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef Jian het volgende:
Mooi!
Ja!
Lekker weer wel!
Oh, hier ook!
Oh, lekker!
Ja zeg dat wel
Ook lekker.
Ja!
Ja, doei!
Lees net in de Telegraaf dat Nederland Barbie moe is!quote:
Ik vind het altijd wel leuk icm met het barbie topic op FOK!.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lees net in de Telegraaf dat Nederland Barbie moe is!
ik vond die eerste nog wel leuk dom vermaak, bij de tweede reeks vond ik het al minder omdat er een baby bij betrokken is en daarna niet meer de moeite waard om te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lees net in de Telegraaf dat Nederland Barbie moe is!
kijkcijfer kanon zal het niet meer worden denk ik ... Meer zoiets van achteraf...op uitzending gemist en youtube ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk icm met het barbie topic op FOK!.
Het nieuwtje is er inderdaad wel af, maar ik blijf me verbazenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
kijkcijfer kanon zal het niet meer worden denk ik ... Meer zoiets van achteraf...op uitzending gemist en youtube ...
Ik vind het eigenlijk meer een shame on you simple trutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Het nieuwtje is er inderdaad wel af, maar ik blijf me verbazen
Ik hoop toch dat je Barbie daarmee bedoeltquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer een shame on you simple trut
Ja die van laatst vergeef ik jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je Barbie daarmee bedoelt
Ik ook en ook weer icm met het bijbehorende topic.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Toverheks het volgende:
ik vind jou vrouw, mijn vrouw vips leuk
morgen Driesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook en ook weer icm met het bijbehorende topic.
Of gewoon geen kinderen nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef Toverheks het volgende:
Man probeert auto met peuter te stelen
EDE -
Een verwarde man heeft dinsdag geprobeerd een auto te stelen, waarin nog een 3-jarige meisje zat. Agenten wisten de diefstal in Ede te voorkomen en hebben de 32-jarige man uit Weert aangehouden, zo meldde de politie.
Dit snap ik nou niet, welke randdebiel laat zijn kind nu in de auto achter, al moet je alleen maar geld pinnen neem je kind gewoon mee en laat het niet in een auto![]()
![]()
Ja vaag iets... Als die auto nu gewoon voor het pin-automaat staat ? Ik doe niet meer in kleine kinderen voorlopig, tot ik opa word ... Maar als Opa ben ik er altijd bij , bij mn kleindochter als die gaat pinnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef Toverheks het volgende:
EDE -
Een verwarde man heeft dinsdag geprobeerd een auto te stelen, waarin nog een 3-jarige meisje zat. Agenten wisten de diefstal in Ede te voorkomen en hebben de 32-jarige man uit Weert aangehouden, zo meldde de politie.
Dit snap ik nou niet, welke randdebiel laat zijn kind nu in de auto achter, al moet je alleen maar geld pinnen neem je kind gewoon mee en laat het niet in een auto![]()
![]()
Wat een onzin je kan je kind toch even laten zitten als je pint. Als je een dagje het strand opgaat is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef Toverheks het volgende:
EDE -
![]()
Als het voor het automaat zou staan en je laat zelfs de deur open , maar zonder de sleutels erin natuurlijk... Maar anders idd zou ik mn kind / kleindochter of whatever ik voor op szou passen meenemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:
ook een idee Ton hahahaha, maar echt chuffi al ga je pinnen, nee ik zou zoiets nooit doen
Ik was gister op een etentje en een van de dames liet haar 11 of zoiets jarige dochter gewoon alleen thuis... ..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin je kan je kind toch even laten zitten als je pint. Als je een dagje het strand opgaat is het een ander verhaal
niks onzin, ten 1e je hoort geen klein kind onbeheerd ergens achter te laten, laat staan in een autoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin je kan je kind toch even laten zitten als je pint. Als je een dagje het strand opgaat is het een ander verhaal
dan zal ik wel een trut wezen dat zou ik ook niet doen, kon een moeder die liet haar peuter in bedje slapen terwijl zei een kwartier heen en terug haar andere kind van school haalde, ook dom.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was gister op een etentje en een van de dames liet haar 11 of zoiets jarige dochter gewoon alleen thuis... ..
of een hond opsluiten op een zomermiddag ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niks onzin, ten 1e je hoort geen klein kind onbeheerd ergens achter te laten, laat staan in een auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou even pinnen en dat schaap ipv uit de auto dragen en er weer in dat kutstoeltje kan ik me voorstellen dat je peuter even laat. We worden niet elke dat beroofd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niks onzin, ten 1e je hoort geen klein kind onbeheerd ergens achter te laten, laat staan in een auto
Maar als je dochter zegt van ja het is OK ... Maak je niet druk .. ga nu maar...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal ik wel een trut wezen dat zou ik ook niet doen, kon een moeder die liet haar peuter in bedje slapen terwijl zei een kwartier heen en terug haar andere kind van school haalde, ook dom.
Je moet kinderen soms ook eigen vertrouwen kunnen geven ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je dochter zegt van ja het is OK ... Maak je niet druk .. ga nu maar...
Maar goed je kinderen zijn volwassen en daar maak je wat dit betreft niet meer druk om... Maar heb je idd inmiddels weer kleinkinderen dat het je weer iets gevoeliger maakt qua onderwerp?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal ik wel een trut wezen dat zou ik ook niet doen, kon een moeder die liet haar peuter in bedje slapen terwijl zei een kwartier heen en terug haar andere kind van school haalde, ook dom.
Kind was ongewenste bijvangst geweest wrs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef ZOA het volgende:
Volgens mij had het niets uitgemaakt .. kind wel mee of niet mee..
Agenten die gingen kijken zagen een vrouw die probeerde te voorkomen dat een man er met haar auto en kind vandoor ging en grepen in.
Alsof je niet probeert te voorkomen dat je toet gestolen wordt als er geen kind in zit ... zoiets misschien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Kind was ongewenste bijvangst geweest wrs.
yepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alsof je niet probeert te voorkomen dat je toet gestolen wordt als er geen kind in zit ... zoiets misschien?
Kickboksen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:47 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ga weer sporten, ben 2 weken niet geweest
sportse, jij liever dan ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:47 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ga weer sporten, ben 2 weken niet geweest
Dat kan jij nou wel zeggen heks, maar een slimme meid is op een straatgevecht voorbereid. Met Poezenwoest kun je rustig 's nachts over straat, die deelt bij het minste geringste gewoon een paar low kicks uit.quote:
Ja Badr Hari in de grondverf!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan jij nou wel zeggen heks, maar een slimme meid is op een straatgevecht voorbereid. Met Poezenwoest kun je rustig 's nachts over straat, die deelt bij het minste geringste gewoon een paar low kicks uit.
Badder gaat erin met boter en suiker bij Poezewoestquote:
Ze heeft aardig aan de weg 'getimmert'quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:46 schreef Iwanius het volgende:
Is Poezewoest inmiddels zo berucht op FOK!?
Ja ben maar boulevard gaan kijken!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt en we staan al achter en nu een misser van Nederland ...
Ik was gaan koken...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ben maar boulevard gaan kijken!
Ja zoiets dacht ik ook al. Misschien willen ze zelfs liever Italiequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
Commentator zit het spannend te maken ... want ... nu moeten we tegen Italië. Alsof die Noren een stel malloten zijn. Die hebben gewoon gelijk gespeeld tegen die Italianen. Het feit dat Nederland met een heel ander elftal speelt geeft volgens mij al aan dat het ze niet heel veel uitmaakt, Italië of Noorwegen.
Ik heb in elk geval de indruk dat deze wedstrijd ze geen bal interesseerde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook al. Misschien willen ze zelfs liever Italie
Later op de avond, minder warmquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook al. Misschien willen ze zelfs liever Italie
Ik 1999 op de gokquote:
Ik zei toch "Ik"quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt het jaartal ???? Ja soms beschouwen we je als stoffige muis ... Sorry
Opgegetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef Jian het volgende:
Goed vliegvisweer vandaag. Heb ik een paar uurtjes gedaan met 2 vrienden. Dikke snoek gevangen, stoer
Gehavend door die haak. Bruutquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n mooi beest, gewoon teruggezet
Welnee, gewoon netjes eruit gehaald met een tangetje. Heb je wel eens gezien hoe hard zo'n bek is, zitten o.a. 700 tanden in. Die vreten een andere vis met scherpe stekels, kieuwen etc met huid en haar op en hebben echt geen last van zo'n haakje.quote:
Ik viste soms met mijn opa. De spanning vreselijk. En als ik wat aan de haak had was het erger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, gewoon netjes eruit gehaald met een tangetje. Heb je wel eens gezien hoe hard zo'n bek is, zitten o.a. 700 tanden in. Die vreten een andere vis met scherpe stekels, kieuwen etc met huid en haar op en hebben echt geen last van zo'n haakje.
Mooi toch, lekker met je opa vissen. Bij ons viste er helemaal niemand, ja de broer van mijn opa en die heeft me dan ook mijn eerste hengeltje gegeven, vond ie prachtig, ik ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik viste soms met mijn opa. De spanning vreselijk. En als ik wat aan de haak had was het erger.
Dan liep ik gillend weg.
Ja was best wel tof, ook die wurmen enzo. Ik denk er nu wat anders over. Het is geen sport.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker met je opa vissen. Bij ons viste er helemaal niemand, ja de broer van mijn opa en die heeft me dan ook mijn eerste hengeltje gegeven, vond ie prachtig, ik ook.
Geen sport?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was best wel tof, ook die wurmen enzo. Ik denk er nu wat anders over. Het is geen sport.
Het slaat nergens op mits je jet eet
Nee geen sport, ik ga wel naar de visboerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen sport?Vliegvissen op bijvoorbeeld Tarpon is hard werken hoor.
Nee, dat is geen sport inderdaad, naar de visboer gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen sport, ik ga wel naar de visboer
Jagen en vissen is een sport als je zo opvreet. Dat terug gooien als ze al gevangen zijn is niet zo fijn meestal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is geen sport inderdaad, naar de visboer gaan.
Nee, want die vis denkt dan, mama, mama, ik heb zo'n pijn in mijn mondje en nu heb ik een trauma voor het leven en eet ik voortaan allee nog maar zeewier, zoiets?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jagen en vissen is een sport als je zo opvreet. Dat terug gooien als ze al gevangen zijn is niet zo fijn meestal.
Als visser moet je wel beter weten. Soms worden de darmen en al eruit gerukt. Of het lijntje maar doorgeknipt omdat de hengel nog langer mee moet. Het is nergens mooi hoor, maar sport noemen gaat me te verquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, want die vis denkt dan, mama, mama, ik heb zo'n pijn in mijn mondje en nu heb ik een trauma voor het leven en eet ik voortaan allee nog maar zeewier, zoiets?
Dat is ook geen sport, maar ik vis niet met haakjes met wurmpjes met bamboehengeltjes, ik ben geen opa of een klein kind, want dat soort visserij beschrijf jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als visser moet je wel beter weten. Soms worden de darmen en al eruit gerukt. Of het lijntje maar doorgeknipt omdat de hengel nog langer mee moet. Het is nergens mooi hoor, maar sport noemen gaat me te ver
Nou dan is dat ook weer uit de wereldquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is ook geen sport, maar ik vis niet met haakjes met wurmpjes met bamboehengeltjes, ik ben geen opa of een klein kind, want dat soort visserij beschrijf jijIk heb op best wel veel plekken op de wereld gevist, meestal met kunstaas, vaak met vlieghengels, zelfs op barracuda en haaien. En vissen die worden gevangen worden keurig onthaakt en netjes weer teruggezet zoals het hoort.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
Hier vang je trouwens best goed snoek mee![]()
[ afbeelding ]
Nee, jij vist met magneetjes en vangt alleen vissies met ijzeren tandjes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
maar ik vis niet met haakjes met wurmpjes met bamboehengeltjes,
Goh, zie ik hier nu een haakje of heb ik weer te weinig gezopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
Hier vang je trouwens best goed snoek mee![]()
[ afbeelding ]
Olaquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Goh, zie ik hier nu een haakje of heb ik weer te weinig gezopen?
Ik haak weer af.quote:
En de vis begint te stinkenquote:
Ja er komt een punt dat je kan zuipen wat je wil, maar dat het niet meer uitmaakt, succes daarmeequote:
Je trekt wel snel conclusiesquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja er komt een punt dat je kan zuipen wat je wil, maar dat het niet meer uitmaakt, succes daarmee
Ja die mis ik ook al een poosje Margoquote:
Ze zoeken nog een mevrouw Stemband ...quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:44 schreef tonja het volgende:
Johan Vlemmix is Kweetniet in show Meneer Kaktus
Ik denk van niet .. ze zijn blij als ze der 1 hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik las het ja. Denk je dat ik auditie moet doen?
Ik denk het ook niet. Ik sla kinderenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk van niet .. ze zijn blij als ze der 1 hebben
Geeft niet .. het programma zal geen lang leven beschoren zijn dus aan slaan kom je niet toequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Ik sla kinderen
Nou, dan laat ik deze carričre kans maar even voorbij gaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Geeft niet .. het programma zal geen lang leven beschoren zijn dus aan slaan kom je niet toe
doe maar , voor het geld hoef je het ook niet te doen want bij Rens hou je niks over of ben je het kwijtquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dan laat ik deze carričre kans maar even voorbij gaan
Talent om de boel te verkloten heeft ie wel jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef tonja het volgende:
http://www.lyonpartners.nl/peter_jan_rens.html
Peter Jan Rens Biografie
Peter Jan Rens, kijkcijferkanon, presentator, entertainer en schrijver, is na een periode van 3 jaar waarin hij in Azië een aantal nieuwe activiteiten heeft opgestart naast zijn voorstellingen in het verre oosten weer ruim beschikbaar voor de Nederlandse markt.
Presentaties en voorstellingen zoals "Rens in bedrijf", voorzitterschappen voor congressen, stand up comedian act "Peter Jan de Globalist", het doorknippen van een lint, solovoorstellingen en talkshows, maar ook zijn voorstelling "Olivier de Spast" waarin Peter Jan Rens samen met het publiek speelt, zijn vanaf nu te boeken.
Voor boekingsinformatie of contact over het inhuren van dit talent kunt u ons bereiken via 024 -397 5174 of 020-636 1111
Nou dat is met Vlemmix a match made in heaven tochquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
Talent om de boel te verkloten heeft ie wel ja
Kweetnietquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou dat is met Vlemmix a match made in heaven toch
Dag kippetjes.quote:
Aan het eind. Dag Kippetjes Uit is de pret (kindertjes)quote:
Was jij een damrakkertje danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan het eind. Dag Kippetjes Uit is de pret (kindertjes)
Zeker dat schilderij verpatsen wat je laatst op de kop getikt had .....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ga zo even naar de kringloop winkel
Nee joh dat schilderij heeft mijn vader geschilderd, was trouwens niks aan die kringloopwinkel in Schiedam!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker dat schilderij verpatsen wat je laatst op de kop getikt had .....
Hier wel iig, muziekje erbij, vanaaf voetbal, wat wil een mens nog meerquote:
Eeeeeh, ik weet het wel, voor mij danquote:
Wiequote:
Dat je niet zo slim bent hoef je niet tentoon te stellenquote:
quote:
Nee, je typtequote:
Hoe is het met het vogeltje?quote:
Ja alweer teveel idd, ben weer in leesmodus, kan toch niks zeggen hier zonder dat er zich iig 1 voelt aangesprokenquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja alweer teveel idd, ben weer in leesmodus, kan toch niks zeggen hier zonder dat er zich iig 1 voelt aangesproken voelt
Gewoon over Whiskey kletsen, hoe smaakte die?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja alweer teveel idd, ben weer in leesmodus, kan toch niks zeggen hier zonder dat er zich iig 1 voelt aangesproken
Duhquote:
Heb nog meer dan een halve fles staan lolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Gewoon over Whiskey kletsen, hoe smaakte die?
Jaquote:
Kan je nog een paar keer op teren danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heb nog meer dan een halve fles staan lol
Nou zou belangrijk ben je nou ook weer niet. Ik mocht je wel. Maar doeiquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zou belangrijk ben je nou ook weer niet. Ik mocht je wel. Maar doei
Die lullen meer dan je lief hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:46 schreef ZOA het volgende:
Koekoek ... tis wel geen agaporno, maar tis wel een vogel
Geen verstand van, ut ging over Whiskeyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:46 schreef ZOA het volgende:
Koekoek ... tis wel geen agaporno, maar tis wel een vogel
Agapornoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen verstand van, ut ging over Whiskey
En een tegeltje met zonneschijnquote:
quote:
Plem dit topic ff vol .. kunnen we opnieuw beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |