nee nergens van, maar Michiel had laatste post en bam toen moest ik ff lachen en ja heb het topic gekaapt voor zijn poezelige garfield neusjequote:
Nou nee, ik heb recht op niks. Ik dop mijn eigen boontjes. En dan schrik ik van jou Barbera gedoequote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
Soury wat is er krom aan dat ik vakantiegeld krijg? krijg jij toch ook althans dat hoop ik voor je
niet schrikken hoor stelt niet zo veel voor, maar had het er voor over doe niet vaak rare uitspattingenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb recht op niks. Ik dop mijn eigen boontjes. En dan schrik ik van jou Barbera gedoe
quote:
Ik zie het morgen wel ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet schrikken hoor stelt niet zo veel voor, maar had het er voor over doe niet vaak rare uitspattingen
Jaahhquote:Op maandag 10 juni 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
Ik heb ook geen vakantiegeld, sigaar uit eigen doos, rot lekker op zeg
Je kan mij niet betalen dat is wel zekerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
Zo, ik heb jullie weer zeker 3 topics vermaakt, a Ī 35,-- per uur, dat maakt tezamen Ī 420,-- ex btw.
Hop, e.e.a. ter attentie van de afd. betalingen van Fok en het komt voor de bakker!
Wat rekenen jullie eigenlijk?
trusten![]()
Wat rekenen jullie eigenlijk, als in wat rekenen jullie Fok nu voor je werk hier ....... zucht, vader wens gedachte zullen we maar zeggen........quote:Op maandag 10 juni 2013 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan mij niet betalen dat is wel zeker
ga je er ook nog stom om zitten lachen, ik had al bijna 112 voor je gebeld omdat je zo raar deed de hele avond over Michiel, dacht echt het gaat niet goed met jequote:
Liefdadigheid ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat rekenen jullie eigenlijk, als in wat rekenen jullie Fok nu voor je werk hier ....... zucht, vader wens gedachte zullen we maar zeggen........
Ik lach nog steeds om allesquote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je er ook nog stom om zitten lachen, ik had al bijna 112 voor je gebeld omdat je zo raar deed de hele avond over Michiel, dacht echt het gaat niet goed met je
Wie weet word het nog watquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er vandoor maak het nog gesjellig samen he Soury en Michiel
Wat denk je zelfquote:
nee een gert-awardquote:Op maandag 10 juni 2013 12:55 schreef Jian het volgende:
Vier op een rij. Is daar trouwens ook een Yvonne-award voor ?
gelukkig, want het kriebelde wel hoor, maar kan nu toch niet meer, me arabiertje slaapt hier, al zei haar moeder mam ze kan ook naar mijn schoonmoeder hoor als je echt zo graag wiltquote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
Heks hoeft niet meer te dubben, het 2e concert is ook uitverkocht.
Het is inderdaad erg veel geld Heks , koop maar lekker je bankstelletjequote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelukkig, want het kriebelde wel hoor, maar kan nu toch niet meer, me arabiertje slaapt hier, al zei haar moeder mam ze kan ook naar mijn schoonmoeder hoor als je echt zo graag wiltmaar wacht op de DVD en las je recensie Jason neemt een boel tijd in beslag en voor mijn 595 eurie`s vind ik dat toch wel jammer.................ach Streisand misschien komt ze volgend jaar of dat jaar erop, ga wel flink sparen
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even ietwat rellerig en het aantal views en posts gaat onmiddelijk omhoog en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer opquote:Op maandag 10 juni 2013 20:14 schreef jacqhassel het volgende:
Vreemd dat de topic nu niet zo hard loopt .;)
Ja dat bedoelde ik ook zo ongeveer met mijn post .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even naar ietwat rellerig en het aantal views gaat omhoog, het aantal posters stijgt en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer op
Goed, ik heb ook spierpijn nuquote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook zo ongeveer met mijn post .;)
hoe was het skeeleren?
Oh hoe komt dat dan?quote:
Ik heb getraind met dames van de regionale schaatskernploeg en dat gaat in de benen zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Oh hoe komt dat dan?
ik ook spierpijn maar is vd voetbal afgelopen zaterdag
Dan heb je het goedgedaan als je spierpijn hebquote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb getraind met dames van de regionale schaatskernploeg en dat gaat in de benen zitten
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het tempo varieert, dat heeft het altijd gedaan, ontketen een rel of iets wat er op lijkt en het gaat als de brandweer, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Kijk maar gisteren rook het even ietwat rellerig en het aantal views en posts gaat onmiddelijk omhoog en meteen duikt bijvoorbeeld die danaqui weer op
Las dat Barbra uitverkocht was Heksie, vind je dat jammer, of hou je toch liever het geld in je zak?quote:
Je kan ook gewoon een post of 10 teruglezen ..quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Las dat Barbra uitverkocht was Heksie, vind je dat jammer, of hou je toch liever het geld in je zak?
Ben beetje luiquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een post of 10 teruglezen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |