de T heeft toch een 1,7Ghz processor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
Hoi hoe zie ik het verschil tussen g3 en g3t
GPS denk ik nog steeds; wakelocks zijn zover ik weet wel gefixt verder zou ik niks kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:48 schreef rene90 het volgende:
Korte vraag, jiayu g3t, zijn daar nog bepaalde nadelen aan, of bepaalde dingen die niet werken zoals het hoort? Of is er tegenwoordig een ander vergelijkbaar model wat beter / goedkoper is?
GPS is echt brak in de zin van niet bruikbaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
GPS denk ik nog steeds; wakelocks zijn zover ik weet wel gefixt verder zou ik niks kunnen bedenken.
Zijn zeker goedkopere toestellen maar icm de batterij is het nog altijd een aardige keuze dact ik.
Geen idee; nog niet 1 in mijn handen gehad. Maar verwacht dat het gewoon brak blijft. Zelf overigens wel een paar G3 toestellen gehad/gezien met werkende GPS maar er zijn ook zat waar het niet goed werkte.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
GPS is echt brak in de zin van niet bruikbaar?
Hij is onderweg dus ik laat wel even weten als hij binnen is, of als mensen behoefte hebben aan een reviewtje ofzo. 136 euro via BIC trouwens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee; nog niet 1 in mijn handen gehad. Maar verwacht dat het gewoon brak blijft. Zelf overigens wel een paar G3 toestellen gehad/gezien met werkende GPS maar er zijn ook zat waar het niet goed werkte.
Verwacht zelf eerlijk gezegd dus dat het nog steeds een loterij is.
Nu even begonnen met lezen; en was alweer te snel met conclusie trekken sinds de G3S lijkt het verbeterd
http://gathering.tweakers(...)lter_keywords%5D=gps
Altijd benieuwdquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij is onderweg dus ik laat wel even weten als hij binnen is, of als mensen behoefte hebben aan een reviewtje ofzo. 136 euro via BIC trouwens.
Dus iets meer hoop dan telkens een refund bij die ander.quote:2 +32 thick with high electricity black white spot in small quantities and we will follow the order of payment delivery. seize a first-come buy!
welke heb je besteld? G3? G4?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef rene90 het volgende:
7 oktober de bestelling geplaatst bij BIC, vandaag verzonden
Ja hoor, en wel via DHGate:quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Had nou iemand al een G4 2GB RAM in het zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |