Ik heb op banggood een G3T gehaald (nog niet binnen) - maar er staat gewoon dat er een 2750mAh in zit... wie moet ik nou geloven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef shiznuts het volgende:
FCT Vermijden inderdaad. Geliste prijs is niet eindprijs, komen nog achteraftoeslagen bij. En kudt customer service.
AliExpress met Escrow is altijd een aardig idee, staan wel wat AE-Stores genoemd in de OP meen ik.
Weet niet of Buyincoins of Bangood ze hebben, daar kun je i.i.g. 5% korting opstrijken en zijn topshops.
Ook bij Pandawill -5% trouwens, maar daar zou ik pas geld naar overmaken als ze verzekeren dat 'ie op dat moment op voorraad is en binnen 48 hr de deur uit gaat. Lijkt me sowieso een strak plan. Vernam ook dat mensen zwarte 2GB Turbo G4's gingen pre-orderen. Dat is leuk, maar je kunt denk ik beter gewoon afwachten waar ze die als eerste tegen goede condities weten te leveren.
Verschil tussen G3S en G3T: de G3S is zoals de dualcore G3, maar dan met MTK6589 quadcore.
De G3T heeft de MTK6589T ('T' als in 'Turbo': 1.5GHz i.p.v. 1.2GHz) en 3000mAh i.p.v. 2750mAh.
Zou ik die 3000mAh ook in m'n gewone g3 kunnen klappen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:54 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij komen alle quadcore G3-versies inmiddels met de 3000mAh accu:
[ afbeelding ]
Bron. ejiayu.com
Waarschijnlijk verkeerd in m'n broekzak gezeten en teveel druk op gekomen gok ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:18 schreef Mehari het volgende:
Oh? Da's nog best knap, is mij nog niet gelukt en ik ben er echt niet voorzichtig mee.
Wow. dat er daardoor al een barst in kan komen. O.o dat wist ik niet. Dacht dat gorilla glas best wat voorstelde.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd in m'n broekzak gezeten en teveel druk op gekomen gok ik.
Weet ik, had ik al naar zitten kijken. Heb het bij m'n legend toentertijd wel gedaan.quote:Op zondag 8 september 2013 09:02 schreef Mehari het volgende:
Is te koop en te doen voor een serieuze hobbyist.
Ik heb ook een paar barstjes onderin het scherm van in mn G2..quote:Op zondag 8 september 2013 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik, had ik al naar zitten kijken. Heb het bij m'n legend toentertijd wel gedaan.
Maar opzich is de barst niet hinderlijk. Als ik recht op het scherm kijk zie ik 'm niet en het levert ook geen input errors op dus ik denk dat ik het maar zo laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne heb ik pas sinds afgelopen half Mei,werkt nog heel goed(behalve geluid gedoe)quote:Op zondag 15 september 2013 10:54 schreef rene90 het volgende:
Iemand hier die nog een jiayu g3 kwijt moet (wel werkend uiteraard)?
Weet niet wat die vent fout doet maar de G3 met even veel geheugen werkte mijn google music zonder enige problemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.zdnet.nl/revie(...)nbekende-met-talent/
Jiayu G4 reviewer is volgens mij een iPhone hoer en blijkbaar kan je 1tje kopen via Belgie
Maar wel duur,met de G4 T/Advancequote:Op donderdag 19 september 2013 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet wat die vent fout doet maar de G3 met even veel geheugen werkte mijn google music zonder enige problemen.
Die vent is inderdaad de officiële reseller van Jiayu in de BeNeLux
325 euro; goedkoopste shops zitten een keer op 295 dollar; daar krijg je dan wel ''service'' voor terug natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maar wel duur,met de G4 T/Advance
2 jaar wettelijke garantiequote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
325 euro; goedkoopste shops zitten een keer op 295 dollar; daar krijg je dan wel ''service'' voor terug natuurlijk.
Ligt niet aan hem, ligt aan g music. Ik had eerst ook geen problemen ermee totdat ik de app geüpdatet heb en daarna kreeg ik ook te weinig ruimte meldingen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet wat die vent fout doet maar de G3 met even veel geheugen werkte mijn google music zonder enige problemen.
Die vent is inderdaad de officiële reseller van Jiayu in de BeNeLux
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Jiayu G4T wit bij mixeshop besteld, 250 dollar met 16gb SD & leather case.
ze hebben em alleen nog maar in het witquote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
top ding, ook geen extra kosten met DHL
de T heeft toch een 1,7Ghz processor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
Hoi hoe zie ik het verschil tussen g3 en g3t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |