Heb ik met mijn N002i gehad bij meerdere routers... je moet zelf even de gateway configureren... dat was bij mij het probleem. Hij pakte de standaardgateway die NIET naar de router leidde op meerdere plekken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:00 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb de laatste weken echt serieuze problemen met mn G3, wifi valt binnen 10 seconden weg, terwijl hij toch verbonden blijft. Ligt niet aan access point, want ik heb het overal. Nu sinds een paar minuten is mn belbereik ook volledig weg, hopelijk ligt dat aan Vodafone...
Iemand een fix voor het wifi probleem?
Ik merk dat ik laatst juist problemen heb gekregen met wifi. Een spel dat ik speel vereist continue internetverbinding. Blijft de heletijd uitvallen... soms lukt het me om een kwartier te spelen maar dan valt hij meestal weer uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:34 schreef Mehari het volgende:
Over de wifi problemen zijn volgens mij alleen een paar verdwaalde meldingen.
Ik en nog 3 mensen in mijn omgeving met een G3 hebben geen problemen met wifi.
GPS is wel zwak maar is dat van vrijwel elke MTK based telefoon.
Mixeshop geen persoonlijke ervaringen, wel met FocalPrice, Pandawill en Aliexpress sellers.
Wat verteld Wifi analizer over het signaal?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik merk dat ik laatst juist problemen heb gekregen met wifi. Een spel dat ik speel vereist continue internetverbinding. Blijft de heletijd uitvallen... soms lukt het me om een kwartier te spelen maar dan valt hij meestal weer uit.
Niet alleen thuisverbinding maar ook NS en werk wifi valt de heletijd uit. Ligt dus 99% aan telefoon.
Ik draai 4.1.2 Beta sinds de beta uit was en heb tussentijds niks geupdate...
Is er al een officiele versie uit?
Los maken en de antenne puntjes schoonmaken met wat alcohol (en wellicht een klein beetje bijbuigen). Wellicht zijn ze wat vochtig geweest en heb je last van een beetje corrosie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:17 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja, al een aantal keer toestel totaal opnieuw gereset e.d. , helpt allemaal niks. 10 seconden wifi en it's gone...
en de gsm antenne begint nu dezelfde kuren te vertonen lijkt het wel.
Mwha; 9e besteld; 10e? verzonden; 4 dagen voordat de tracking werkt; 8 dagen overkomsttijd (na tracking) dus eind volgende week wellicht al binnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef longinus het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Jiayu G2S besteld op 9 augustus, Banggood doet er dit keer lang over want hij ligt nog steeds in singapore
Advanced is nog niet (goed) beschikbaar, dat gaat ook nog wel een paar weken duren ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:47 schreef zuran het volgende:
Ik had een G4 advanced gepreordered maar ja niet in stock
Dat was op banggood.
Ik heb wel niets moeten betalen bij een pre order is dat normaal ?
verder was de preorder 200 euro en nu staat ie voor 250 euro, mij preorder staat nog wel voor 200, welke prijs zal ik dan moeten betalen als die er is.
en heeft er iemand al ervaring met de gps van de advanced ?
BIC heeft hem en daarmee heb ik op zich goede ervaringen. Hoe zit dat met die 5%?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef shiznuts het volgende:
FCT Vermijden inderdaad. Geliste prijs is niet eindprijs, komen nog achteraftoeslagen bij. En kudt customer service.
AliExpress met Escrow is altijd een aardig idee, staan wel wat AE-Stores genoemd in de OP meen ik.
Weet niet of Buyincoins of Bangood ze hebben, daar kun je i.i.g. 5% korting opstrijken en zijn topshops.
Ook bij Pandawill -5% trouwens, maar daar zou ik pas geld naar overmaken als ze verzekeren dat 'ie op dat moment op voorraad is en binnen 48 hr de deur uit gaat. Lijkt me sowieso een strak plan. Vernam ook dat mensen zwarte 2GB Turbo G4's gingen pre-orderen. Dat is leuk, maar je kunt denk ik beter gewoon afwachten waar ze die als eerste tegen goede condities weten te leveren.
Verschil tussen G3S en G3T: de G3S is zoals de dualcore G3, maar dan met MTK6589 quadcore.
De G3T heeft de MTK6589T ('T' als in 'Turbo': 1.5GHz i.p.v. 1.2GHz) en 3000mAh i.p.v. 2750mAh.
Je kunt een recommender opgeven (' shizzo ' bijvoorbeeld) bij een nieuw account.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
BIC heeft hem en daarmee heb ik op zich goede ervaringen. Hoe zit dat met die 5%?
Computerspelletjes spelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik merk dat ik laatst juist problemen heb gekregen met wifi. Een spel dat ik speel vereist continue internetverbinding. Blijft de heletijd uitvallen... soms lukt het me om een kwartier te spelen maar dan valt hij meestal weer uit.
Niet alleen thuisverbinding maar ook NS en werk wifi valt de heletijd uit. Ligt dus 99% aan telefoon.
Ik draai 4.1.2 Beta sinds de beta uit was en heb tussentijds niks geupdate...
Is er al een officiele versie uit?
Dat dus. Ik zoek de zelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef EDkataantje het volgende:
Weet iemand misschien waar ik de Grijze (Iron Grey) versie van de G3(S/T) kan bemachtigen, ik kan alleen maar zwart en zilver vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |