ik snap je niet helemaal.. op welk model doel je met de kut telefoon en op welke die dan wel degelijk is?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef RDMKR het volgende:
grappig dat jaiyu altijd een kut telefoon en een vrij degelijk ding tegelijk aanbiedt voor bijna dezelfde prijs en ze dan dezelfde naam geeft. zal wel een soort marketing truc zijn. de domme mensen denken dan verstandig te zijn en de goedkopere te nemen, omdat ze het verschil toch niet snappen, en hebben dan net degene met de waardeloze prijs-kwaliteit verhouding (en de grote winstmarge voor jiayu) te pakken.
Wel pre order dus nog niet interessant.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef FreaZ het volgende:
Banggood heeft eindelijk de zwarte Advanced op hun site gezet:
http://www.banggood.com/J(...)e-Black-p-81485.html
$257
Dat is het nog overal. De prijs is wel vergeleken met andere een stuk(je) lager.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel pre order dus nog niet interessant.
Heb de originele G3 en enige waar wat op aan te merken is de GPS fix tijd, Wifi werkt uitstekend op tal van verschillende netwerken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:20 schreef wbh het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen van alles zitten lezen. En ik zit te denken aan de Jiayu G3T of G3S Turbo zoals hij soms op sites staat. Ik heb alleen verschillende malen gelezen over problemen met wifi op de Jiayu G3. Aangezien ik alleen wifi gebruik voor internet (geen 3g abbonement) vroeg ik me af of dit verbeterd is op de nieuwere versies als G3S en G3T.
Verder vind ik het lastig te beslissen waar te bestellen, als ik reviews zoek dan staan er over elke site wel slechte verhalen. Iemand goede ervaring met deze site:http://www.mixeshop.com/j(...)martphone_p2677.html
Meer dan betrouwbaar is banggood, en van de betere shopsquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:40 schreef poldervrouwtje het volgende:
Mmm.. is zie dat ie op Bangood wel in stock is.. Is dat betrouwbaar ? Anders cancel ik hem bij Antelife en bestel ik hem bij Bangood..
Dual-sim, batterij (soms tot wel 3.000 mah met 3 dagen gebruik), support vanuit Mediatek (zeker 2 versies iets waar veel andere budget toestellen niet aankomen).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:52 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemene vraag tussen alles door m.b.t deze Chinese telefoons.
Wat is de meerwaarde die je hebt i.v.g met een Europees/Amerikaans model zoals een Note 2,Galaxy 4 of voor mij part een iPhone 5? Even los van het aloude argument: de Prijs.
(als dat een argument is)
Ik bedoel daarmee: Het is voor een leek een Chinees onbekend merk,lijkt allemaal erg goed en betrouwbaar maar zoals wel vaker is niet alles wat er blinkt in de praktijk ook van goud.
(als je begrijpt wat ik bedoel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Mwha; dat laatste valt best mee als je een Jiayu of Icoean pakt bijvoorbeeld. Ook kregen biede toestellen een update naar 4.0 / 4.1.2 (en 4.2.2 voor de MTK6589). Dat doen veel budget toestellen hier op de markt niet aan mee. Alhoewel dat bij Samsung op het moment al wel beter aan het worden is. Wat; Iocean had zelfs OTA updatesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:47 schreef shiznuts het volgende:
Belangrijk argument is inderdaad dualSIM. Als ik dat niet nodig had gehad, had ik waarschijnlijk gewoon een westerse markt mobiel gehaald van Samsung, HTC, Sony, LG of Motorola. Kwalitatief zijn de meeste Chineesjes niet on-par met high-end smartphones die we hier kennen natuurlijk en je hebt geen OTA updates en moet vaak zelf ff de community opzoeken voor bugfixes, updates, roots en ROMs. Maar daar is de prijs ook naar. De bang-for-buck is echter meer dan ok.
Maar hoe kan het dan dat het bij hen wel op voorraad is en verder nergens ! anders ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Meer dan betrouwbaar is banggood, en van de betere shops
met zeer snelle airmail verzending..
Dus wil je minder risico lopen op BTW en geen verzendkosten, kun je daar oo kbest voor airmail kiezen.. ik heb +-15 orders daar gehad, geen 1 langer dan 2 weken onderweg..
meeste kom binnen 8 dagen zelfs binnen!
vraag het hen xD?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef poldervrouwtje het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat het bij hen wel op voorraad is en verder nergens ! anders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |