Maar er werd wel gemarteld? Dus je bekende onder dwang, of toch niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, in het leven van Mohammed werd het zelfs zo streng opgelegd dat alle straffen pas zijn uitgevoerd nadat iemand zelf bekende, sommige geleerden stelden dat als daar geen sprake van is, dat je niet eens mag straffen.
Een straf was iets van 50 keer uitgevoerd (weet niet meer welke), moet je nagaanquote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, in het leven van Mohammed werd het zelfs zo streng opgelegd dat alle straffen pas zijn uitgevoerd nadat iemand zelf bekende, sommige geleerden stelden dat als daar geen sprake van is, dat je niet eens mag straffen.
Ik voorzie alleen een probleem wanneer een moslim een conflict heeft met een niet-moslim, dat kan je voorkomen door een objectief maatstaf te nemen, als je rechtvaardigheid boven alles zet, zoals de Sharia claimt iig.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onwerkbaar. Dan heb je binnen één land meerdere wetten.. Hoe wil je daarmee werken?
Of zie ik het verkeerd?
Topicreeks: Politie maakt einde aan protest in park Istanbulquote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent tegen Erdogan dus ,,,,, waarom??
Monafiq is het a aghyour, enkelvoud. Jij gebruikt meervoud. Sowieso kan je dit beter niet zeggen, ook op internet ben je verantwoordelijk voor wat je zegt.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:51 schreef PSV1990- het volgende:
Monafqin , wat heb je tegen Erdogan media schaapje??
Je doet alsof alle moslims één denken. Dat is niet zo. Hoe wil je daarmee omgaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik voorzie alleen een probleem wanneer een moslim een conflict heeft met een niet-moslim, dat kan je voorkomen door een objectief maatstaf te nemen, als je rechtvaardigheid boven alles zet, zoals de Sharia claimt iig.
Sowieso is het niet die term wat van toepassing is.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Monafiq is het a aghyour, enkelvoud. Jij gebruikt meervoud. Sowieso kan je dit beter niet zeggen, ook op internet ben je verantwoordelijk voor wat je zegt.
Als je strikt naar de regels kijkt - dus niet naar het sektarisch geweld - dan mag niemand de ander doden, zeker niet iemand die gelooft in Allah en de profeet.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.
En op je vorige post: Stel, de sharia zal inderdaad ingevoerd worden in Turkije (Allah yazdiysa bozsun), wat zal er met mij dan gebeuren als Alawiet?
Compleet vrijwillig.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar er werd wel gemarteld? Dus je bekende onder dwang, of toch niet?
Wil het van jou horen , waarom ben je tegen Moslim leider Erdogan?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Topicreeks: Politie maakt einde aan protest in park Istanbul
Veel leesplezier.
?quote:
Ska geffi iemand die bacotjes drinkt is een Monafqin.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Monafiq is het a aghyour, enkelvoud. Jij gebruikt meervoud. Sowieso kan je dit beter niet zeggen, ook op internet ben je verantwoordelijk voor wat je zegt.
Je hebt ook zat Arabieren, danwel (niet) gemengd, in Noord-Afrika.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:49 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Komt nooit , heb je 1x aangesproken toen je zei dat je af en toe een Bacotjes drinkt monafqin..
Ben een trotse berber uit Marokko, Arabieren heb je in het midden oosten noord afrika is Amazigh/berber.
En Erdogan is een voorbeeld voor de rest van de ""moslim"" leiders (slaafjes)
Mag niet van Ambiquote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef De_Guidance het volgende:
Kan Erdoğan niet even op vakantie? Hij maakt alles erger met zijn uitspraken...
Ging even weer de Turkse kranten en reacties langs. Man man man.
Het zijn natuurlijk niet alleen de regels wat bij sharia hoort, maar ook de mensen. Wat zullen de mensen met mij doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je strikt naar de regels kijkt - dus niet naar het sektarisch geweld - dan mag niemand de ander doden, zeker niet iemand die gelooft in Allah en de profeet.
Je hebt honderden opvattingen in de Sharia, dat is ook sharia bedrijven.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je doet alsof alle moslims één denken. Dat is niet zo. Hoe wil je daarmee omgaan?
Hij is net terug, en daar hield ie zich ook niet stil.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef De_Guidance het volgende:
Kan Erdoğan niet even op vakantie? Hij maakt alles erger met zijn uitspraken...
Ging even weer de Turkse kranten en reacties langs. Man man man.
Yep. Ik was gisteren zelfs op een festival. Had blote armen, blote benen. Heb lekker gefeest met mijn Marokkaanse vriendinnetje, die trouwens bedekter was en niet dronk. Verder had ik aardig wat Marokkaantjes om mij heen die goed zopen. Ik ook btw.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wil het van jou horen , waarom ben je tegen Moslim leider Erdogan?
[..]
?
[..]
Ska geffi iemand die bacotjes drinkt is een Monafqin.
paar % , merendeel zijn Imazighen ,quote:Op maandag 10 juni 2013 00:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ook zat Arabieren, danwel (niet) gemengd, in Noord-Afrika.
Een kwaadwillende heeft toch geen Sharia nodig om jou kwaad te doen? Geen enkel systeem beschermt je 100% voor een kwaadwillende, wel kan je concluderen of het de bedoeling is of niet en of er vergelding zal zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet alleen de regels wat bij sharia hoort, maar ook de mensen. Wat zullen de mensen met mij doen?
Leuk voor je .quote:Op maandag 10 juni 2013 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yep. Ik was gisteren zelfs op een festival. Had blote armen, blote benen. Heb lekker gefeest met mijn Marokkaanse vriendinnetje, die trouwens bedekter was en niet dronk. Verder had ik aardig wat Marokkaantjes om mij heen die goed zopen. Ik ook btw.
Wat een slet ben ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |