opgelost, kijk maar in de OPquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik had zo een mooie OP met Hortensa dinges![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het niet zou kunnen , maar ik vind dat zoiets uit eigen initiatief zou moeten komen ... Maar goed ik zie jullie wel verschijnen ...
ik vind het allemaal goed, ik vaar wel met de pottenboot van het een naar het anderquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer gezellig worden... Ibiza toch? Of was het toch Valencia?
Moet dat nou?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
en ik ga mee
en Tonja ook
[ afbeelding ]
en de hortensia's ook
[ afbeelding ]
Das een leuke varia op Cornelis Vreeswijk ....quote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben effe afgeleid door het muziektopic
zo leuk deze![]()
Als je dr lief aankijkt ... Maar inmiddels schrikt niemand er meer van... Jij nog wel volgen mijquote:
Ja toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een leuke varia op Cornelis Vreeswijk ....
Hahaha valt wel mee hoor, als ik kwaad wil kan ik m wel weghalen, maar ik heb m er nu eenmaal op gezet, zou een beetje flauw zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dr lief aankijkt ... Maar inmiddels schrikt niemand er meer van... Jij nog wel volgen mij![]()
![]()
Hij had een mooi repertoire en dat is later volgens mij alleen maar uitgebreid in het Zweedsquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik hou wel van Cornelia![]()
![]()
![]()
Ik was melig.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb maar één vraag...
WAAROM??![]()
JOAH... en dat versta ik nietquote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een mooi repertoire en dat is later volgens mij alleen maar uitgebreid in het Zweeds
Ik vind het wel stoer om dat spontaan even midden in de nacht te posten en dan ook laten staan.quote:
Zo kan je het ook zienquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om dat spontaan even midden in de nacht te posten en dan ook laten staan.
Ja ik dacht ook die haalt hem na 10 minuten weer weg ... Maar nee Tonja toont ballen en ik weet niet of er iemand vrolijk van wordt... Maar ik zou dr niet in een donker steegje tegen willen komen ...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om dat spontaan even midden in de nacht te posten en dan ook laten staan.
Waarom schrikken? Ik vind het vooral een leuke, beetje gekke foto!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na de 1e schrik vind ik het wel een leuke foto.
Aardig.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook die haalt hem na 10 minuten weer weg ... Maar nee Tonja toont ballen en ik weet niet of er iemand vrolijk van wordt... Maar ik zou dr niet in een donker steegje tegen willen komen ...
Hij was wel bedoeld om schrik aan te jagen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom schrikken? Ik vind het vooral een leuke, beetje gekke foto!
Nou op een 24" monitor, dat tijdstip.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom schrikken? Ik vind het vooral een leuke, beetje gekke foto!
We hebben een nieuwe vaste OPquote:Op zondag 9 juni 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet telkens lachen als ik je foto zie
Dat is bij mij dan niet gelukt, ik moet er vooral om lachenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij was wel bedoeld om schrik aan te jagen hoor
Altijd goedquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij mij dan niet gelukt, ik moet er vooral om lachen
Het live moment van kom ik kijk even in de SC en dan die foto.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het weghalenquote:
Lachen toch? Die kop ook die ze opzet, terwijl de meesten nogal spastisch doen over een foto van zichzelf.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het live moment van kom ik kijk even in de SC en dan die foto.
Das zeker gelukt schat..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij was wel bedoeld om schrik aan te jagen hoor
Je was er niet bij Dees ...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan heb je lef.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen toch? Die kop ook die ze opzet, terwijl de meesten nogal spastisch doen over een foto van zichzelf.
Als het dr is .. natuurlijk.. Voor het zelfde geld heb ze het gekopieeerd van het internet ... Who is Tonja ,.. ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het dr is .. natuurlijk.. Voor het zelfde geld heb ze het gekopieeerd van het internet ... Who is Tonja ,.. ?Dat gaat een FOK! dingetje wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rode draad waar in elk topic over gespeculeerd wordt
En dan wel in de grootte van het legendarische 'slechte matige grap topic' he.
Die heb je dan wel weer mooi op je naam staan Tonja ..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaat een FOK! dingetje wordenEen rode draad waar in elk topic over gespeculeerd wordt
Ik heb daar wel een neus voor, volgens mij issie echt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het dr is .. natuurlijk.. Voor het zelfde geld heb ze het gekopieeerd van het internet ... Who is Tonja ,.. ?
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaat een FOK! dingetje wordenEen rode draad waar in elk topic over gespeculeerd wordt
En dan wel in de grootte van het legendarische 'slechte matige grap topic' he.
Precies!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb je dan wel weer mooi op je naam staan Tonja ..
Ja anders waren we toch niet zo geschrokken die nachtquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een neus voor, volgens mij issie echt.
Inderdaad en zo spontaan ineens, dat kan haast geen vooropgezet plan zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders waren we toch niet zo geschrokken die nacht
om 3:30 in da evening ...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad en zo spontaan ineens, dat kan haast geen vooropgezet plan zijn.
quote:
oh dearquote:Op maandag 10 juni 2013 10:39 schreef Lienekien het volgende:
We komen weer naar Vlieland, sacha. Ik ga wel op zoek naar de hortensia's.
kep geen idee waar en met wie Aant aan het hosselen is, veel te druk met de Dokterquote:Op maandag 10 juni 2013 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Hé, die Aant-Durk hebben we helemaal niet meer teruggezien op Net5!
Het is natuurlijk maar een geintje. Ik kom geheel incognito.quote:
heb ik de hele ochtend voor niets mijn zwaaihandje aangezetquote:Op maandag 10 juni 2013 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Een dolle boel. Ze zullen wel weg zijn als wij Vlieland weer onveilig komen maken. ()
Nee, de even dagen lopen ze linksom en de oneven dagen rechtsom.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat elke dag dezelfde route? Alle straten van het dorp?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:20 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nee, de even dagen lopen ze linksom en de oneven dagen rechtsom.![]()
骨の折れるquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef tonja het volgende:
Zit met een japanner te chatten via google translate. Moeizaam
Ik zag je post in mouse over, en dacht dat het een pittige wandeling geweest moest zijn gisterquote:
En dat is dan nog maar het begin... Zoiets wordt toch opgebouwd naar de derde dag en dan is het de vierde weer uitlopen met eenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je post in mouse over, en dacht dat het een pittige wandeling geweest moest zijn gister
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je post in mouse over, en dacht dat het een pittige wandeling geweest moest zijn gister
ik heb geen dienstquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dag 2 van de vierdaagse, nu linksom or rechtsom
Loopt aap dan alleen of doet ie een rondje Post.nl?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je zit in het begeleidend commitee...
Potje met vetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat is dan nog maar het begin... Zoiets wordt toch opgebouwd naar de derde dag en dan is het de vierde weer uitlopen met een
Waar ? Op een vierdaagse?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Potje met vetDat heb ik nog twee jaar gelede gezongen
Ik snap dat wel hoorquote:
Nee een lekke band wandelingquote:
Ik verveelde mequote:
Lastig op de fietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was om de hoop er in te houden....Had je geen reserve of een thuiskomer ?
Het A'damse bos is best een tippel. Maar halverwegenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar dan was het gewoon in de stad... Daar is alles te belopen ...
Aap doet vanavond een post rondje, alleen kan ie nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt aap dan alleen of doet ie een rondje Post.nl?
Ik check dan altij de staat van de band in zn geheel... Hoeveel slijtage heeft ie al ... Veel fiets gewoon nnaar huis op de velgen en regel wel een vervanging of ik fiet naar de dichtsbijzijnde fietsmaker ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het A'damse bos is best een tippel. Maar halverwegen
Geef ze maar een dikke zoen als ze terugkomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:32 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap doet vanavond een post rondje, alleen kan ie niet
Met de fietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef sacha het volgende:
mijn broertje is een keer 's nachts het water in gereden in het Vondelpark maar dat terzijde
Ach van een nat pak wordt je weer frisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef sacha het volgende:
mijn broertje is een keer 's nachts het water in gereden in het Vondelpark maar dat terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan checken wat je wil maar een spijkertje of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik check dan altij de staat van de band in zn geheel... Hoeveel slijtage heeft ie al ... Veel fiets gewoon nnaar huis op de velgen en regel wel een vervanging of ik fiet naar de dichtsbijzijnde fietsmaker ....
zal ik doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef ze maar een dikke zoen als ze terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach van een nat pak wordt je weer frisDan ben je erg fout bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:39 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
vond ik ookquote:
Nuchter en alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
vond ik ook![]()
de lantaarns deden het niet zei hij... toen hij druipend en wel weer bij mij in de gang stond
Hij wist je huis wel te vinden, maar dat is dan meestal instinct ... Ik kwam (en kom) ook altijd gewoon thuis...quote:
Dan ben je letterlijk en figuurlijk van het padje afquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
vond ik ook![]()
de lantaarns deden het niet zei hij... toen hij druipend en wel weer bij mij in de gang stond
Of werd ie bang gemaakt? Raakte van zn pad af ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je letterlijk en figuurlijk van het padje af
Dat vraag je aan de verkeerde. Ohhh wacht, nee ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Of werd ie bang gemaakt? Raakte van zn pad af ...
Wat weet jij daar nu weer vanaf ... Ken je Sas toen ze nog in hier woonde?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vraag je aan de verkeerde. Ohhh wacht, nee ik ben onschuldig
Nee wel het Vondelparkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nu weer vanaf ... Ken je Sas toen ze nog in hier woonde?
Uit de richting welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou nooit door het Vondelpark naar huis te hoeven fietsen...
's nachts zou ik er nooit meer doorheen fietsen... Geen idee hoe het tegenwoordig gesteld is met dat ,,,, maar ik neem het laatste OV of een taxiquote:
Doe ik ook niet hoor, maar die slechte naam blijft. Niet echt terrecht, en in de plomp fietsen doe je zelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
's nachts zou ik er nooit meer doorheen fietsen... Geen idee hoe het tegenwoordig gesteld is met dat ,,,, maar ik neem het laatste OV of een taxi
Misschien werd ie wel geduwd door zusje... Waren ze samen, Daar zie ik Sas nog ook wel voor aan... Zo van nee we gaan door het Vondelpark ... Dat is het kortste ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, maar die slechte naam blijft. Niet echt terrecht, en in de plomp fietsen doe je zelf.
En dan nog moet je best doen om van het fietspad af te raken. Of van een brug geduwd. Daar zie ik Sacha wel voor aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien werd ie wel geduwd door zusje... Waren ze samen, Daar zie ik Sas nog ook wel voor aan... Zo van nee we gaan door het Vondelpark ... Dat is het kortste ....
's avonds laat een kleine duw en je bent van je pad ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog moet je best doen om van het fietspad af te raken. Of van een brug geduwd. Daar zie ik Sacha wel voor aan
Nou nee, en ik ken het Vondelpark op mijn duimpje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
's avonds laat een kleine duw en je bent van je pad ...
Maar ben je ooit geduwd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, en ik ken het Vondelpark op mijn duimpje.
Ja de goeie kant opquote:
Ik vraag me nou de hele dag al af wat die dansende dames ons proberen te vertellen....een ode aan Mao?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vraag me nou de hele dag al af wat die dansende dames ons proberen te vertellen....een ode aan Mao?
quote:It means 'rollon on floor laughing my arse off pissing in my pants
Dat valt dan weer een beetje tegen.....quote:
Ik zou werkelijk waar niet weten wat daar leuk aan zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat valt dan weer een beetje tegen.....![]()
Hoewel een foto van een in haar broek pissende sacha dan wel weer de boel een beetje op zou kunnen leuken.
Ik hoop niet dat het KPD wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me af in welk topic die post van sacha dan wel bedoeld was.
Ik lees dat niet maar dat heb ik wel nog steeds met tassen die aan de vlaggenstok hangen. Dat zie je minder lijkt welquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Senzune het volgende:
Het examen forum is nu wel leuk, blije mensen die geslaagd zijn en tegerlijkertijd ook weer een beetje aan het telefoontje denken die ik zelf kreeg van mijn leraar dat ik geslaagd ben. En dat is ondertussen ook alweer 24 jaar geleden.
Hoeveel mensen hebben nog een vlaggestok?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dat niet maar dat heb ik wel nog steeds met tassen die aan de vlaggenstok hangen. Dat zie je minder lijkt wel
Het valt me op dat ik dat best lang zag overal. En een vlaggen stok is niet persé nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben nog een vlaggestok?
In mijn buurt slagen er niet zoveel en als ze dan slagen kennen ze de Nederlandse traditie nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik dat best lang zag overal. En een vlaggen stok is niet persé nodig.
Een tas ik ook niet meer nodig, en je mobiel hang je niet buitenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn buurt slagen er niet zoveel en als ze dan slagen kennen ze de Nederlandse traditie niet
Wij hadden een geheim nummer, dus dat ging niet ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nooit een telefoontje gehad dat ik geslaagd was!
Waren er toen al telefoons?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nooit een telefoontje gehad dat ik geslaagd was!
Ja dat wel want zo oud zal ze niet zijn ... Ik werk bij de eerste telefoonmaatschappij in de wereld (volgens mij) en die is al over de 100 jaar oudquote:
Hoe kreeg jij dat dan te horen, per postquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Je werd alleen gebeld als je niet geslaagd was. Dus dat uur ging tergend traag voorbij.
En natuurlijk belde mijn tante in dat uur. "Weet je het al?" Een vriendin die zeker wist dat ze gezakt was kwam na haar telefoontje al naar me toe om mij te feliciteren. "Je weet best dat je geslaagd bent."
Het was een grapjequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel want zo oud zal ze niet zijn ... Ik werk bij de eerste telefoonmaatschappij in de wereld (volgens mij) en die is al over de 100 jaar oud
Snap ik ook wel... Uit 1880 trouwens ....quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Toen ik op de school van mijn zoon voorleesmoeder was vroeg een jongetje van uit mijn groepje "K.'s moeder, waren er al auto's toen u kind was?"
Dan waren er al auto's toen ik nog kind wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Snap ik ook wel... Uit 1880 trouwens ....Toen waren er nog geen autos
Die logica klopt niet, maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan waren er al auto's toen ik nog kind was
Wat klopt er niet aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die logica klopt niet, maar je hebt wel gelijk
Goede vraag. De procudure zoals Lienekien die beschreef was bij mij precies hetzelfde, maar hoe je het dan wel te horen kreeg kan ik me niet meer herinneren. Vaag staat me iets bij dat je naar school toe kon gaan waar op een bepaald tijdstip lijsten hingen waar op stond wie er geslaagd was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kreeg jij dat dan te horen, per post
Telefoon voor mij, ik zie me nog zittenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede vraag. De procudure zoals Lienekien die beschreef was bij mij precies hetzelfde, maar hoe je het dan wel te horen kreeg kan ik me niet meer herinneren. Vaag staat me iets bij dat je naar school toe kon gaan waar op een bepaald tijdstip lijsten hingen waar op stond wie er geslaagd was.
Ik zat ook....aan de waterkant te vissen. Vond ik een stuk leuker dan een uur bij de telefoon te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Telefoon voor mij, ik zie me nog zitten
Hahaha, mooiquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat ook....aan de waterkant te vissen. Vond ik een stuk leuker dan een uur bij de telefoon te gaan zitten.
Volgens mij was ik op mijn kamer aan het spelen en als de telefoon zou gaan dan was ik degene die hem op mocht nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat ook....aan de waterkant te vissen. Vond ik een stuk leuker dan een uur bij de telefoon te gaan zitten.
Precies hetzelfde!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede vraag. De procudure zoals Lienekien die beschreef was bij mij precies hetzelfde, maar hoe je het dan wel te horen kreeg kan ik me niet meer herinneren. Vaag staat me iets bij dat je naar school toe kon gaan waar op een bepaald tijdstip lijsten hingen waar op stond wie er geslaagd was.
Heet jouw zus Ellen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef Senzune het volgende:
Ik had een zusje die een olympisch record liep op het moment dat de telefoon ging.
Verbazingwekkend!quote:
Kan ik dus rustig nog eens een avondje naar een feestje gaanquote:
Er mist een woord.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ik dus rustig nog eens een avondje naar een feestje gaan
Neehee... er zou moeten staan:quote:
Volgens mij ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neehee... er zou moeten staan:
Dan kan ik dus rustig nog eens een avondje naar een feestje gaan.
volgens mij
Of gewoontequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan was het misschien wel een leuk feestje
Tja... bij Chufi moet je alles 2x lezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoonte
Of een afwijking waardoor je het niet meteen zelf opmerkt
Dat eerste dus, anders had ik dat tweede wel geschreven toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een gewone afwijking of gewoon een afwijking?
Is dat alleen na 17:00u of ook tijdens werk?quote:
Ja typen is niet echt mn ding ... Dus regelnatig wel eens een typootje en zo, zelfs in het Engelsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat alleen na 17:00u of ook tijdens werk?
Het is gewoon een afwijking van me dat ik dat na ga vragen als mensen het over een gewone afwijking hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat eerste dus, anders had ik dat tweede wel geschreven toch?
Ghehehe. Ik kan die kleine klerelijertjes ook niet uitstaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze wil ik nog even met jullie delen, misschien alleen leuk als je géén kinderen hebt, of als
je wel kinderen hebt en een beetje humor![]()
Dawast voor de rest heb ik niks te melden vandaag
Nou je bent tenminste eerlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik kan die kleine klerelijertjes ook niet uitstaan.
Zeker vandaag niet, ik lag met migraine op bed en dan komt die tiefuskoter van de bovenburen vrij uit de crčche met zijn gestamp en gejengel, gejank en gebrul. Damn wat haat ik die kutkoter
Je moet je zwemspullen meenemen maar we zeggen niet wat we gaan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Word je na afloop ook thuis gebracht?
Ik word idd thuisgebracht ...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Word je na afloop ook thuis gebracht?
Een ban was het niet tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:21 schreef sig000 het volgende:
Ik mocht even wat dagen niet posten vanwege een zeepbel in WGR.
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat? Posten ging niet meer.quote:
Oei, uitkijken dat staat genoteerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat? Posten ging niet meer.![]()
*btw het was in AEX.
Yeah!!!!!!!!!!! en dan lekker stampenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja na het zwemmen gaan we met zn allen patat eten bij Tonja
Waar zag je dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef chufi het volgende:
Zag ik nu golfer en Bloes Maxima de hand schudden in Haarlem?
ow..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ff teruggespoeld en ze waren het niet ...
Ik blijkbaar ook , anders had ik niet teruggespoeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..ik geloofde het ook nog
Neh... heb je ook nooit een nichtje of neefje te logeren gehad? Of heb je die niet?quote:
Dan zou ik ff mn nichtje moeten bellen ... Ga ik ipv kinderfeestje een lekkere Argentijnse steak doenquote:
Je nichtje kent Maxima?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik ff mn nichtje moeten bellen ... Ga ik ipv kinderfeestje een lekkere Argentijnse steak doen
Ach so........quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]Ja zij is ook in het buitenland geboren
Nee echt, ze zat zat met haar in een onderzoekscommissie ...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach so........
het lijkt mij echt een leuk mens die Max!
[ afbeelding ]
Zou je best een leuk avondje mee kunnen hebben denk ik
Ik geloofde je ook hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt, ze zat zat met haar in een onderzoekscommissie ...
Is je maar geraaien ook... Ik lieg nml nooitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloofde je ook hoor!
DAT geloof ik dan weer nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je maar geraaien ook... Ik lieg nml nooit
Ja die heb ik wel, maar nooit hier laten logeren. Als ze een jaartje of 20 zijn, zijn ze welkom.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... heb je ook nooit een nichtje of neefje te logeren gehad? Of heb je die niet?
Dat vond ik dan best wel weer leuk, tantetje spelenmaar ook niet langer dan
2 dagendan was ik wel hélemaal gebroken
Ben weleens weggegaan bij zo'n kinderpartijtje, werd echt helemaal gek van dat gegil.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ik vanaf 1800 op bezoek bij .... kinderpartijtje , maar niet bij Tonja in de buurt...![]()
Als ze een jaartje of 20 zijn komen ze niet meerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel, maar nooit hier laten logeren. Als ze een jaartje of 20 zijn, zijn ze welkom.
Preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze een jaartje of 20 zijn komen ze niet meerte druk met vriendjes en vriendinnetje en uitgaan
dus daar kom je dan mooi onderuit
Ik ga het morgen meemaken... 1e sinds 12 jaar of zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ben weleens weggegaan bij zo'n kinderpartijtje, werd echt helemaal gek van dat gegil.
Ik ben ook nog nooit op een kinderpartijtje geweest, wat zou ik daar moeten doen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ben weleens weggegaan bij zo'n kinderpartijtje, werd echt helemaal gek van dat gegil.
En wat is jouw ''functie'' daar dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga het morgen meemaken... 1e sinds 12 jaar of zo
Ik wel van mijn neef en of nichtje toen, was het eerste en laatste kinderpartijtje pour moiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op een kinderpartijtje geweest, wat zou ik daar moeten doen dan?![]()
Ik heb wel eens ooit lang geleden zo'n babyshowerpartydinges meegemaakt van een
collegaatjekolere doe ik nooit meer
, alles roze enzo en spelletjes doen, dresscode
was ook rozeen allemaal zoete troep met roze marsepein kreeg je te eten en alleen
limonade. dat was best ernstig ...
Ik geloof niet dat mijn neefjes en nichtjes zoiets gedaan hebben, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wel van mijn neef en of nichtje toen, was het eerste en laatste kinderpartijtje pour moi
Klinkt Amerikaans. Lijkt me ook best wel erg ja.
Wij gingen toen midgetgolfen met een hele sliert kinderen erbij. Was echt verschrikkelijk. Ze zijn nu ouder, 14 en 17, zolang je ze een beetje bij hun soortgenootjes uit de buurt houdt is het prima te doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn neefjes en nichtjes zoiets gedaan hebben, maar dat weet ik niet zeker![]()
die zullen dan ook hun vrienden en vriendinnen of collega's hebben uitgenodigd, ze hebben
nogal veel ooms en tante's namelijk, dus dat lijkt me niet handig
Meer om wat te hosselen met de alleenstaande moeders... En lekker Jamaicaanse eten matuurlijk... We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En wat is jouw ''functie'' daar dan?
Je moet wel een complete retard zijn als je dat liedje gemist hebt als 40-plusserquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nummer, de film of rijpe dame op zoek naar een verzetje?
Ik ook, was meestal een hond bij de brievenbus in Twente.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:34 schreef sig000 het volgende:
Ik ben weleens wat tegengekomen tijdens het kranten rondbrengen.
Dat concert herinnert me aan een vreselijke migraine aanvalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef APK het volgende:
De reden dat ik The Graduate' binnengehaald had was overigens deze youtube:
Ze schudden elkaars handje en kijken elkaar niet meer aan tijdens het concert![]()
Wel erg mooie muziek wmb
Ik ken er eentje uit Zweden die ik ooit nog wel eens wil ontmoeten, maar ze wooont helemaal in het noorden en is weer terug bij dr man ...quote:
Bij deze muziek hoort een wijntje, languit op de bank en klep houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef APK het volgende:
De reden dat ik The Graduate' binnengehaald had was overigens deze youtube:
Ze schudden elkaars handje en kijken elkaar niet meer aan tijdens het concert![]()
Wel erg mooie muziek wmb
Was jij die stalker van Agnetha?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken er eentje uit Zweden die ik ooit nog wel eens wil ontmoeten, maar ze wooont helemaal in het noorden en is weer terug bij dr man ...
Bye bye
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was jij die stalker van Agnetha?![]()
Nee maar Mrs. Robinson uit Zweden kwam wel als kind bij haar over de vloer. En zingen doet ze ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was jij die stalker van Agnetha?![]()
Die is er dood aan gegaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Mijn collega gedraagt zich als een Mrs, Robinson. Ze is 54 jaar, twee jaar geleden gescheiden (dat zal ongetwijfeld van invloed zijn) en zodra er een vent tussen de 30 en 40 jaar in de buurt komt gaat ze spinnen als een poes, kirren als een wulpse vogel, en steekt haar, niet meer zo pronte, tieten vooruit, terwijl ze vaak langs haar lippen likt, want 'dat werkte bij Marilyn ook'
Ghehehe, inderdaad.quote:
Vertel vertel ...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef sacha het volgende:
Nu raakt de stront de ventilator eens goed op het eiland, duurt het nog bijna 20 uur voordat het nieuws is...
Ja veel zal er niet te doen zijn en nu die MR Robinson in het schavot zit.. Heeft de burgervader weer vrij spel ...quote:
Vergeet niet uit te loggen, anders krijgen we hier misschien rare verhalenquote:
Ja oma's verhaal over de burgervader en zo...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet niet uit te loggen, anders krijgen we hier misschien rare verhalen
Die beginkapitaal moet wegquote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
En je hebt de smiley en Hoofdletters gevonden
Leuk met me moedah op het forumquote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet niet uit te loggen, anders krijgen we hier misschien rare verhalen
Heb ik ook wel eens last van, dat gaat nog wat wordenquote:
Succesquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen, even op onderzoek uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |