opgelost, kijk maar in de OPquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik had zo een mooie OP met Hortensa dinges![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het niet zou kunnen , maar ik vind dat zoiets uit eigen initiatief zou moeten komen ... Maar goed ik zie jullie wel verschijnen ...
ik vind het allemaal goed, ik vaar wel met de pottenboot van het een naar het anderquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer gezellig worden... Ibiza toch? Of was het toch Valencia?
Moet dat nou?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
en ik ga mee
en Tonja ook
[ afbeelding ]
en de hortensia's ook
[ afbeelding ]
Das een leuke varia op Cornelis Vreeswijk ....quote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben effe afgeleid door het muziektopic
zo leuk deze![]()
Als je dr lief aankijkt ... Maar inmiddels schrikt niemand er meer van... Jij nog wel volgen mijquote:
Ja toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een leuke varia op Cornelis Vreeswijk ....
Hahaha valt wel mee hoor, als ik kwaad wil kan ik m wel weghalen, maar ik heb m er nu eenmaal op gezet, zou een beetje flauw zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dr lief aankijkt ... Maar inmiddels schrikt niemand er meer van... Jij nog wel volgen mij![]()
![]()
Hij had een mooi repertoire en dat is later volgens mij alleen maar uitgebreid in het Zweedsquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik hou wel van Cornelia![]()
![]()
![]()
Ik was melig.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb maar één vraag...
WAAROM??![]()
JOAH... en dat versta ik nietquote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had een mooi repertoire en dat is later volgens mij alleen maar uitgebreid in het Zweeds
Ik vind het wel stoer om dat spontaan even midden in de nacht te posten en dan ook laten staan.quote:
Zo kan je het ook zienquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om dat spontaan even midden in de nacht te posten en dan ook laten staan.
Ja ik dacht ook die haalt hem na 10 minuten weer weg ... Maar nee Tonja toont ballen en ik weet niet of er iemand vrolijk van wordt... Maar ik zou dr niet in een donker steegje tegen willen komen ...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer om dat spontaan even midden in de nacht te posten en dan ook laten staan.
Waarom schrikken? Ik vind het vooral een leuke, beetje gekke foto!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na de 1e schrik vind ik het wel een leuke foto.
Aardig.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook die haalt hem na 10 minuten weer weg ... Maar nee Tonja toont ballen en ik weet niet of er iemand vrolijk van wordt... Maar ik zou dr niet in een donker steegje tegen willen komen ...
Hij was wel bedoeld om schrik aan te jagen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom schrikken? Ik vind het vooral een leuke, beetje gekke foto!
Nou op een 24" monitor, dat tijdstip.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom schrikken? Ik vind het vooral een leuke, beetje gekke foto!
We hebben een nieuwe vaste OPquote:Op zondag 9 juni 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet telkens lachen als ik je foto zie
Dat is bij mij dan niet gelukt, ik moet er vooral om lachenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij was wel bedoeld om schrik aan te jagen hoor
Altijd goedquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij mij dan niet gelukt, ik moet er vooral om lachen
Het live moment van kom ik kijk even in de SC en dan die foto.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het weghalenquote:
Lachen toch? Die kop ook die ze opzet, terwijl de meesten nogal spastisch doen over een foto van zichzelf.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het live moment van kom ik kijk even in de SC en dan die foto.
Das zeker gelukt schat..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij was wel bedoeld om schrik aan te jagen hoor
Je was er niet bij Dees ...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan heb je lef.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen toch? Die kop ook die ze opzet, terwijl de meesten nogal spastisch doen over een foto van zichzelf.
Als het dr is .. natuurlijk.. Voor het zelfde geld heb ze het gekopieeerd van het internet ... Who is Tonja ,.. ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het dr is .. natuurlijk.. Voor het zelfde geld heb ze het gekopieeerd van het internet ... Who is Tonja ,.. ?Dat gaat een FOK! dingetje wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rode draad waar in elk topic over gespeculeerd wordt
En dan wel in de grootte van het legendarische 'slechte matige grap topic' he.
Die heb je dan wel weer mooi op je naam staan Tonja ..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaat een FOK! dingetje wordenEen rode draad waar in elk topic over gespeculeerd wordt
Ik heb daar wel een neus voor, volgens mij issie echt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het dr is .. natuurlijk.. Voor het zelfde geld heb ze het gekopieeerd van het internet ... Who is Tonja ,.. ?
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaat een FOK! dingetje wordenEen rode draad waar in elk topic over gespeculeerd wordt
En dan wel in de grootte van het legendarische 'slechte matige grap topic' he.
Precies!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb je dan wel weer mooi op je naam staan Tonja ..
Ja anders waren we toch niet zo geschrokken die nachtquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een neus voor, volgens mij issie echt.
Inderdaad en zo spontaan ineens, dat kan haast geen vooropgezet plan zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders waren we toch niet zo geschrokken die nacht
om 3:30 in da evening ...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad en zo spontaan ineens, dat kan haast geen vooropgezet plan zijn.
quote:
oh dearquote:Op maandag 10 juni 2013 10:39 schreef Lienekien het volgende:
We komen weer naar Vlieland, sacha. Ik ga wel op zoek naar de hortensia's.
kep geen idee waar en met wie Aant aan het hosselen is, veel te druk met de Dokterquote:Op maandag 10 juni 2013 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Hé, die Aant-Durk hebben we helemaal niet meer teruggezien op Net5!
Het is natuurlijk maar een geintje. Ik kom geheel incognito.quote:
heb ik de hele ochtend voor niets mijn zwaaihandje aangezetquote:Op maandag 10 juni 2013 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Een dolle boel. Ze zullen wel weg zijn als wij Vlieland weer onveilig komen maken. ()
Nee, de even dagen lopen ze linksom en de oneven dagen rechtsom.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat elke dag dezelfde route? Alle straten van het dorp?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:20 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nee, de even dagen lopen ze linksom en de oneven dagen rechtsom.![]()
骨の折れるquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef tonja het volgende:
Zit met een japanner te chatten via google translate. Moeizaam
Ik zag je post in mouse over, en dacht dat het een pittige wandeling geweest moest zijn gisterquote:
En dat is dan nog maar het begin... Zoiets wordt toch opgebouwd naar de derde dag en dan is het de vierde weer uitlopen met eenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je post in mouse over, en dacht dat het een pittige wandeling geweest moest zijn gister
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je post in mouse over, en dacht dat het een pittige wandeling geweest moest zijn gister
ik heb geen dienstquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dag 2 van de vierdaagse, nu linksom or rechtsom
Loopt aap dan alleen of doet ie een rondje Post.nl?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je zit in het begeleidend commitee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |