opgelost, kijk maar in de OPquote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik had zo een mooie OP met Hortensa dinges![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het niet zou kunnen , maar ik vind dat zoiets uit eigen initiatief zou moeten komen ... Maar goed ik zie jullie wel verschijnen ...
ik vind het allemaal goed, ik vaar wel met de pottenboot van het een naar het anderquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer gezellig worden... Ibiza toch? Of was het toch Valencia?
Moet dat nou?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
en ik ga mee
en Tonja ook
[ afbeelding ]
en de hortensia's ook
[ afbeelding ]
Das een leuke varia op Cornelis Vreeswijk ....quote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben effe afgeleid door het muziektopic
zo leuk deze![]()
Als je dr lief aankijkt ... Maar inmiddels schrikt niemand er meer van... Jij nog wel volgen mijquote:
Ja toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een leuke varia op Cornelis Vreeswijk ....
Hahaha valt wel mee hoor, als ik kwaad wil kan ik m wel weghalen, maar ik heb m er nu eenmaal op gezet, zou een beetje flauw zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dr lief aankijkt ... Maar inmiddels schrikt niemand er meer van... Jij nog wel volgen mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |