Dit, ik ga mijn best doen, maar mijn beide baantjes weet ik net een dag van tevoren .quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef doo. het volgende:
als datum bekend is hop ik wel langs. datumprikker heeft voor mij geen zin want ik kan nooit langer dan 1 dag van tevoren plannen
50 tinten blauw.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef MartiniNL het volgende:
Mooi die verschillende tinten blauw zo in de zon
[ afbeelding ]
Lichte overload aan fotos wellicht, misschien toch maar is kijken voor een camera naast mn telefoon.. Denham R7 (drama afwerking en geen selvage) gekregen.. Klagen niet gepast in dezequote:
Een overload aan foto's met denim is bijna onmogelijk. Je broek is prachtig aan het worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef MartiniNL het volgende:
[..]
Lichte overload aan fotos wellicht, misschien toch maar is kijken voor een camera naast mn telefoon.. Denham R7 (drama afwerking en geen selvage) gekregen.. Klagen niet gepast in deze.. toch?
Voorlopig maar even een stop, jasje gescoord en nu 4 denims om te dragen
Nu is er helemaal niks moois meer in Harderwijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef MartiniNL het volgende:
[..]
Nudie wallet gewoon in Harderwijk of all places gescoord!
Je zit als ik het me goed herinner prima qua leeftijd. Ik was afgelopen keer de jongste van het stel met mijn 20 jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef MartiniNL het volgende:
Valt mee toch? Als we een leuk terras zoeken is Harderwijk voor ons de leukste optie. Mijn gat is gemoedelijk, saaier dan burgerlijk en provinciaal in de blender..
Ben qua data ook redelijk last minute, meeste kansen op zondag. Zal er morgenavond is goed naar kijken met de planner., pilsje terrasje etc lijkt me top!
Wat is grofweg de leeftijdsmeridiaan? Wil als 28jarige niet als pa gezien worden hehe
Het zal tussen 20-30 liggen, geen grote verschillenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef MartiniNL het volgende:
Valt mee toch? Als we een leuk terras zoeken is Harderwijk voor ons de leukste optie. Mijn gat is gemoedelijk, saaier dan burgerlijk en provinciaal in de blender..
Ben qua data ook redelijk last minute, meeste kansen op zondag. Zal er morgenavond is goed naar kijken met de planner., pilsje terrasje etc lijkt me top!
Wat is grofweg de leeftijdsmeridiaan? Wil als 28jarige niet als pa gezien worden hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
M1stral en ik waren het oudst geloof ik met onze 28. Valt mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Je zit als ik het me goed herinner prima qua leeftijd. Ik was afgelopen keer de jongste van het stel met mijn 20 jaar.
Kan overigens ook maar 2 data. Lastig.
Herkenbaar, maar je went er wel aan na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:48 schreef doo. het volgende:
Precies vandaag en morgen presentaties geven, suited up zijn met deze weersomstandigheden is ook geen pretje
Sorryquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Michhas het volgende:
Ik vervloek iedereen die heeft gewenst dat het warmer zou worden.
Ik mag geen korte broek aan naar kantoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef xSanjay het volgende:
Korte broek hier, schaam me kapot.. heb het gisteren geprobeerd
Godverdomme, een paar dagen terug nog zo'n grote mond dat je morgen je APC en Red Wings aan zou doen en nu op een koudere dag al laf in een korte broek. Je valt me tegen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef xSanjay het volgende:
Korte broek hier, schaam me kapot.. heb het gisteren geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |