Zodra Turkije de Sharia invoert, zal ik nimmer dat land nog betredenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die krijg je erbij als bonus.
Ze je ze in Turkije al lopen!!?
Dat wil de meerderheid niet blijkt ongeveer uit ieder onderzoek.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Triggershot het volgende:
Maar als de meerderheid van Turkije richting een Islamitisch staat wil gaan, dan moet het toch zeker wel mogelijk zijn?
Als.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat wil de meerderheid niet blijkt ongeveer uit ieder onderzoek.
Ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar had ik dan voor moeten pleiten, communisme?
Iran heeft wel wat eigenaardigheden.quote:
Wat is er mis met Sharia?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zodra Turkije de Sharia invoert, zal ik nimmer dat land nog betreden
Walgelijk.
Allah'a çok sükür.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat wil de meerderheid niet blijkt ongeveer uit ieder onderzoek.
Als Turkije democratisch is en de meerderheid wil islam, moet ik pleiten voor invoering van communisme?quote:
Doe t eens, even wat anders..quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Turkije democratisch is en de meerderheid wil islam, moet ik pleiten voor invoering van communisme?
Kijk maar naar landen als Marokko, Malesië, Malidiven, Indonesië, Qatar, VAE etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk maar naar landen als Iran, Saudi, Pakistan etc. Dat zegt genoeg.
WTF... Are you fucking kidding me?quote:
Sowieso dat mensen denken dat de huidige regeringen van al die landen representatief zijn voor de Islamquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef expans het volgende:
Dit zijn echt van die standaard argumenten, alsof we direct morgen nog veranderen in Iran.
Als de meerderheid van Nederland moslims wil vervolgen, wat zou je daarvan vinden?quote:
Dacht alquote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Want tegenover een islamitische staat staat communisme?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld waarbij een staat gebaseerd op religie goed gaat, eentje maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso dat mensen denken dat de huidige regeringen van al die landen representatief zijn voor de Islam
Dat doet Nederland al, probeer hier maar eens 4 vrouwen te hebben, met luidsprekers de Adhaan te roepen, rente vrij bankieren etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als de meerderheid van Nederland moslims wil vervolgen, wat zou je daarvan vinden?
Daarbij, wat is 'een islamitische staat' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |