quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.
Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.
De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...quote:Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
Goed dat de politie de kemphanen uitelkaar houdt toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende: [..] Çapulcular.
Omdat pro-regering demonstranten de mensen uit Akkapi wilde aanvallen, heeft de politie de wegen geblokkeerd.
De akpciler hebben de çapulcular (ik hou van dit woordquote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed dat de politie de kemphanen uitelkaar houdt toch?
We worden geboren met trots.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef UpsideDown het volgende:
Het valt me vaak op dat veel Turken vrij nationalistisch zijn ingesteld. 'ons land, ons vlag, ons volk, etc'
Hoe komt dit?
Wat nog raarder is, sommige schijnen Erdogan zowat erger te vinden dan Assadquote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt omdat ik al die turkjes - op ISMFOF na dan- allemaal moet onderwijzen.
Door de vader der Turken1quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef UpsideDown het volgende:
Het valt me vaak op dat veel Turken vrij nationalistisch zijn ingesteld. 'ons land, ons vlag, ons volk, etc'
Hoe komt dit?
Jezus, ga een boek lezen of zo.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef UpsideDown het volgende:
Hoe komt dit?
Het idee dat iedereen de Turken heeft verraden, Griek, Armeen, Koerd, Arabier etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef UpsideDown het volgende:
Hoe komt dit?
Vooral jij Trigger!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het idee dat iedereen de Turken heeft verraden, Griek, Armeen, Koerd, Arabier etc.
Te ziek voor woorden idd, beetje officieel standpunt van de CHP, grootste oppositie partij van Turkije.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat nog raarder is, sommige schijnen Erdogan zowat erger te vinden dan Assad. Of zijn zelfs pro-Assad.
Ja, dat is wel een handicap, ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
We worden geboren met trots.
Het gaat hier toch om een Minister President die in de rol zit dat hij 100% van de bevolking moet dienen en als er problemen zijn deze in dialoog moet oplossen. Waarom is er een notabene door hem georganiseerde Akp demonstratie? Waarom zit de minister president in een crisis ineens in een partijkamp ipv boven de partijen te staan.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan jou een harteloze eikel noemen of bewonderingswaardig, meer dan wat je zegt, hangt er ook vanaf waarom / waarop je het zegt, niet? Dus op welke / wiens vragen heeft hij zodanig gereageerd?
ataturkquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef UpsideDown het volgende:
Hoe komt dit?
Indoctrinatie zul je bedoelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
We worden geboren met trots.
Waarom zijn sommige Turken meer voor Assad dan Erdogan, hun eigen premier? Het is blijkbaar niet overal zoals het hoort he?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om een Minister President die in de rol zit dat hij 100% van de bevolking moet dienen en als er problemen zijn deze in dialoog moet oplossen. Waarom is er een Akp demonstratie? Waarom zit de minister president in een crisis ineens in een partijkamp ipv boven de partijen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |