Zwart.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Staat ook in de voorwaarden dat je tenminste een hele dag rood moet staan
Oh jaquote:
Staat zelfs netjes op de websitequote:Uitsluitend bij Kwartaallimiet moet u minimaal 1 werkdag (00u-24u) per 3 maanden positief staan op uw rekening. Dit geldt niet bij Continu Limiet, Rekening Courant Krediet en Studentenbetaallimiet.
Naja waarschijnlijk moest je 24 uur positief staan 'voor' 1 juni, aangezien de website aangeeft:quote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef sebanja het volgende:
sorry verkeerd geformuleerd...
nee ik moest 1 juni positief staan en om 0:04 stond ik positief tot op heden, maar nu is hij beeindigd en zit ik met rekeningen..
Als jij dan een dag te laat bent, dan heb je die limiet overschreden hequote:Positief saldo vereist voor*
Wel op vrij korte termijnquote:Op zondag 9 juni 2013 20:11 schreef Peter het volgende:
Bekijk het positief, je moet nu gedwongen leren om een positief saldo te hebben. En dus te sparen.
Naja als je bijvoorbeeld 1k in het rood kan staan en het lukt je 'net' om eens in drie maanden een positief saldo te krijgen, dan zal dat vast niet ver boven de 0 uitkomen. Als je het dan ineens met ~1000 minder moet doen (dus met zo'n ¤100), dan red je het vast nietquote:
Dus je komt één maand even wat geld tekort en je staat meteen rood?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:21 schreef sebanja het volgende:
ik kan met mijn geld omgaan. maar was mijn baan verloren en zat in een uitkering waar je niet veel krijgt. daardoor had ik ook dat ik in het rood kon staan. nu heb ik weer sinds kort een baan maar mijn salaris heb ik daar pas volgende maand van.
Vraag een voorschot aan je baas.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:21 schreef sebanja het volgende:
ik kan met mijn geld omgaan. maar was mijn baan verloren en zat in een uitkering waar je niet veel krijgt. daardoor had ik ook dat ik in het rood kon staan. nu heb ik weer sinds kort een baan maar mijn salaris heb ik daar pas volgende maand van.
Een maand? Waar haal je dat uit?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dus je komt één maand even wat geld tekort en je staat meteen rood?
Leer eens even de tering naar de nering te zetten.
Ouderwetsch, ik weet het, maar dat zou toch moeten lukken als je meteen na één maand WW weer rood staat?
Prijs je gelukkig, je hebt in ieder geval weer een nieuwe baan.
Of laat aan de bank zien dat je weer genoeg vaste inkomsten zult hebben om dat krediet af te betalenquote:
Foutje, drie maanden kennelijk. Maar mijn punt staat nog steeds.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |