PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ohja verkeerd gezien, je hebt gelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 19:34 schreef rolls-reus het volgende:
Vi scorebord zegt 2 uurzou wel lekker zijn want dan heb ik twee uur informatica
dus kan ik de hele wedstrijd zien
quote:
Wel verstandig dat zijn kop half onduidelijk is, want dan krijg je meer chickies.quote:
De Wijnquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
500k voor een team dat ik wil maken. Ik zat aan een 3-5-2 te denken met Bony en Eriksen op CAM, maar er is niet echt een spits om naast Bony te zetten.
Dat is een grindtegelquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel verstandig dat zijn kop half onduidelijk is, want dan krijg je meer chickies.
Ze hadden TOTS Lens ook gewoon ST moeten maken...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
500k voor een team dat ik wil maken. Ik zat aan een 3-5-2 te denken met Bony en Eriksen op CAM, maar er is niet echt een spits om naast Bony te zetten.
En Eriksen zelf? Dan Maher op CAM?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Wijnaldum denk ik. Je kan ook Eriksen ST doenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso Wijnaldum, en Eriksen vind ik atltijd maar tegenvallen op fifa, als dat met z'n tots oo kweer zo is kan je beter Maher gebruikenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat team heeft wel hele kutte workratesquote:
niet echt handig in balans iddquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft wel hele kutte workrates
Mertens heb ik nog niet gebruikt (had eerst een andere versie) maar had er geen last van. Vooral Lens, Ofoe en Fer zijn erg goed. Mbokani (NIF) en Cyriac ookquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft wel hele kutte workrates
Wat wil jequote:
Je hebt 2 CB's met aanvallende workrates en 2 buitenspelers met aanvallende workrates. Daarbij ook nog geen CDM met verdedigende workrates, dus dat is niet echt in balans. Kan wel werken natuurlijk, maar in mijn ervaring is mijn team dan echt een gatenkaasquote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mertens heb ik nog niet gebruikt (had eerst een andere versie) maar had er geen last van. Vooral Lens, Ofoe en Fer zijn erg goed. Mbokani (NIF) en Cyriac ook
Je kan ook Kompany LCB doen...
5 verdedigende spelers is wel genoeg, of je moet er 7 willen
Wel manquote:
Kompany LCB, Narsingh RM, Strootman CDM zijn allemaal optiesquote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt 2 CB's met aanvallende workrates en 2 buitenspelers met aanvallende workrates. Daarbij ook nog geen CDM met verdedigende workrates, dus dat is niet echt in balans. Kan wel werken natuurlijk, maar in mijn ervaring is mijn team dan echt een gatenkaas
Kloptquote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kompany LCB, Narsingh RM, Strootman CDM zijn allemaal opties
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij hebt nog niet met Araujo gespeeld
lolquote:
Ik denk van wel Toefjes. Heb je weer teveel bier gedronken, want het is overduidelijk dat ze terugkomen!quote:
En de Wijnquote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
Alleen Insingne heeft een MOTM toch? Beter doen ze dan gewoon een TOTW van het toernooi, met o.a. Fer
En over die rode kaartquote:Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil Hoessen erin hebben zeker. De wedstrijd op slot gooien
Dat was de 1-0 geweest toch
ja. Met zn grote neus.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:57 schreef DePresident. het volgende:
Wat zit Ronald de Boer te zeiken dan.
Subjectieve analist die te veel door z'n Ajax-bril kijkt.
probeerde hij zich heel slecht uit te lullen jaquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En over die rode kaartEerst zegt ie dat het geen rood is, daarna zegt ie dat het wel rood is maar ze er vaak geel voor geven
CA??quote:Op zondag 9 juni 2013 20:05 schreef Jongentje. het volgende:
Maher TOTS als CA in 4312 is echt een aanrader!
Tis echt om te jankenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:08 schreef Thorb het volgende:
De Boer moet de politiek in, hij lult alle kanten op
Je moet doen wat je wil maar je gaat me toch niet vertellen dat je bij een van deze 11 spelers de reviews hebt gelezenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik vind Futhead overzichtelijker + de player reviews etc.
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet doen wat je wil maar je gaat me toch niet vertellen dat je bij een van deze 11 spelers de reviews hebt gelezen?
Lewan mag niet naar Bayern
Spanje - Nederland is dus woensdag om 18.00
Oh jullie hadden het over de wedstrijd tegen China
de Bruyne is ook al een vervanger voor Lampard imoquote:Op zondag 9 juni 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Ginkel een mooie vervanging voor LampardJa daar issie echt al klaar voor
En ook al wat verderquote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
de Bruyne is ook al een vervanger voor Lampard imo
En anders loopt McEachran nog rond alhoewel die volgens mij wel stukje minder is dan Van Ginkelquote:
Spanje duitsland man!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt er iemand naar Wegmisbruikers? Wat een Conjo die politieagent
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme, volgens mij heb ik mijn spelers er iets te goedkoop opgezet...
[ afbeelding ]
Werkt niet in de trein?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Best cool. Op Gervinho na dan.
Oh en Futhead. WeFut werkt niet in de trein
.
Ramires / David Luiz / Elke Braziliaanse RM kan natuurlijk ook.
Dan denk je, ik zet gewoon mijn spelers voor inkoopprijs + +-1k extra op de markt.quote:
Bij spelers als Luiz, Cáceres, Clichy, Frey, Ljalic etc zou ik het ook niet checken, te veel werkquote:
Ljalic heb ik er al 10 x opgezet voor de zelfde prijs, en nu wordt hij toevallig gekocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij spelers als Luiz, Cáceres, Clichy, Frey, Ljalic etc zou ik het ook niet checken, te veel werk
3 Fut Tabladenquote:
Zijn dat echt de sites die je het vaakst bezoekt dat het daarom handig isquote:
Niet echt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn dat echt de sites die je het vaakst bezoekt dat het daarom handig is?
Je vergeet jailbait.comquote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Links staan nog Facebook, Youtube en 9Gag, maar daar klik ik sowieso bijna nooit. Ik typ gewoon 'Fa' in mijn adresbalk en beuk op enter.
9Gag, Headliner en UltimateDB gebruik ik sowieso bijna nooit.
Ik heb er zo'n lijstje sites staan die ik gewoon een voor een even afga als ik me verveelquote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Links staan nog Facebook, Youtube en 9Gag, maar daar klik ik sowieso bijna nooit. Ik typ gewoon 'Fa' in mijn adresbalk en beuk op enter.
9Gag, Headliner en UltimateDB gebruik ik sowieso bijna nooit.
Dat had ik laatst ookquote:
Zoveel geld aan verdiendquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik blijf me nog altijd verbazen over mensen die CM-versies van spelers die CAM zijn te goedkoop erop zetten.
Weet ik niet, maar zeker anderhalf miljoenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zeker anderhalf miljoen
Ik weet bijna zeker dat die nog gaan droppenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik Bony, Eriksen en Mertens nu haal heb ik nog 50k voor de rest van het team.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef byah het volgende:
Al minstens 450 kankerpunten besteed aan FIFA13 yolo
grappigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef byah het volgende:
Al minstens 450 kankerpunten besteed aan FIFA13 yolo
Er kwam net iemand aan de deur om geld in te zamelen voor een sponsorloop voor een of ander lokaal kankerpatiëntje. Had ik mijn 450,- beter in kunnen steken dan FUTquote:
Jij hebt 450 euro gestopt in FUT?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef byah het volgende:
[..]
Er kwam net iemand aan de deur om geld in te zamelen voor een sponsorloop voor een of ander lokaal kankerpatiëntje. Had ik mijn 450,- beter in kunnen steken dan FUT
Ik dacht dat dat Lindgren was...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef rolls-reus het volgende:
Laatst had iemand het team of the year samengesteld door een spaanse krant, iemand die dat plaatje nog een keer kan posten?
Dit jaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
Die Limbo's die met elkaar praten bij wegmisbruikers
2 dagen in Limboland vertoefd....taaltje komt me de strot uitquote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
Die Limbo's die met elkaar praten bij wegmisbruikers
was van vorig jaarquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef rolls-reus het volgende:
Laatst had iemand het team of the year samengesteld door een spaanse krant, iemand die dat plaatje nog een keer kan posten?
Nee niet. Lindgren heeft die hier idd gepost van dit jaarquote:
die van vorig jaar was ook hier gepost.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee niet. Lindgren heeft die hier idd gepost van dit jaar
" Oh, wil je m meenemen?" "Ja, natuurlijk"quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een teringhond die ene agent bij Wegmisbruikers![]()
![]()
Ja dat ventje gaat er echt niet meer mee op de weg, die ene agent snapt dat en wil hem meegeven, gaat die andere even de stoere kerel uithangenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
" Oh, wil je m meenemen?" "Ja, natuurlijk"
Dit ja, zit ook te kijken wat een mongool. Gisteren hele dag weggeweest en gewoon lekker heel de dag alcoholvrij bier op.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
Dat ventje eerst de politie uitlachen, wordt toch zn rijbewijs ingevorderd
2590 euro betalen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
Dat ventje eerst de politie uitlachen, wordt toch zn rijbewijs ingevorderd
Regio rotterdam alle examens opnieuw doen, dat zou te ziek zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stolen-examens.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-eindexamens.dhtml
Ze hadden al die examens nog thuis liggen, echt een knuppel ben je dan. Je zorgt toch dat het 'bewijs' weg is
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
Waar Kan ik de functie op fok vinden om dingen terug te vinden?
Stond nog op van het voetbal netquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom kijken jullie nu eigenlijk naar SBS6?
Wil even een uurtje hersendood zijn, omdat het leven te kut is om over na te denkenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom kijken jullie nu eigenlijk naar SBS6?
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee niet. Lindgren heeft die hier idd gepost van dit jaar
Klopt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Lindgren was...
Ik kijk zo wel even naar Geordie Shore, die aflevering van vandaag was er vannacht ook al voor maar toen keek ik Tosh.0.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil even een uurtje hersendood zijn, omdat het leven te kut is om over na te denken
Zo! Nu jij weer.
Ik snap eigenlijk niet dat Fabregas erin staat (op de bank weliswaar), en Xavi niet.quote:
Rob Geus die Engels gaat sprekenquote:
Ja hij heeft wel veel gescoord, maar het is niet eens een van de basis 11 bij Barcaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat Fabregas erin staat (op de bank weliswaar), en Xavi niet.
Ze zijn pas 17 en ze willen niet dat vreemde jongens het balkon opklimmenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Toefjes het volgende:
Ze wilt geen spermavlekken in haar bed eten
Als ze mij in de spits zouden zetten bij Barca, zou ik er ook wel wat maken denk ikquote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel veel gescoord, maar het is niet eens een van de basis 11 bij Barca
Iedereen die kijkt weet beter.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zijn pas 17 en ze willen niet dat vreemde jongens het balkon opklimmen
Aspasquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Geen hele bijzondere TOTS
en hoezo geen Ramos ?
Misschien haal ik die ook eens. Ik vind Dida maar mwa mwaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef rolls-reus het volgende:
De beste brasilver keeper is trouwens if vanderleizeker voor die 30k wat ie maar is
Diego Costa is ook wel geinig om te hebben.quote:
Ja en ik ga TOTS Aspas pullenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Diego Costa is ook wel geinig om te hebben.
Maar ik ga toch Ronaldo pullen dus ja.
Dida bakte er bij mij ook vrij weinig van ja, neto was ook wel goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien haal ik die ook eens. Ik vind Dida maar mwa mwa
Neymar!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet uit mijn hoofd wie er 5 sterren skills hebt
Maher is dan wel makkelijker want nu kan je dan max 1 5 star skiller en moet je ook nog eens een ajax speler erbijquote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand goede suggesties?Enige eis is dat er een 5* skiller bij moet.
[ afbeelding ]
Nog zo'n 250k voor de rest.
Ik hoef in dit team ook niet per se meerdere skillers.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maher is dan wel makkelijker want nu kan je dan max 1 5 star skiller en moet je ook nog eens een ajax speler erbij![]()
Je kan opzich Ben Arfa met die newcastle snelle franse cb doen. Maar zit je dus wel vast aan nog een ajax speler
haha, ja, had wel door dat hij de 5 sterren skiller in dit team is, maar weet niet welke spelers in Fifa 5 star skills hebben, vandaar dat ik niet echt kon meedenken aan een teamquote:
nja dan kan je het eventueel met die Ben Arfa triple link doenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoef in dit team ook niet per se meerdere skillers.Eriksen, Lens en Wijnaldum hebben ook gewoon 4 dus dat vind ik prima. Ik hou er sowieso een skill teampje bij.
Ik heb Arfa en M'Biwa nog wel in mijn club ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja dan kan je het eventueel met die Ben Arfa triple link doenEn die met Neymar ziet er ook prima uit
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef DePresident. het volgende:
Zo van; ik heb dan wel aan Oh oh Cherso meegedaan, maar ik ben wel slim.![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Die reisleider zal inmiddels een andere baan hebben denk ik
Hahaha. Ja dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
GMTAquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn die kinderen gehandicapt dat ze moeten vragen waar Papa is? Dat is nu toch wel duidelijk, in die andere tent
Echt een geweldenaar, alleen is hij ietwat traag op de eerste meters.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier ooit met TOTS Rever gespeeld? Ik ga 'm denk ik op de plaats van Dede zetten.
Ik heb geen idee wie de meisjes en wie de jongens zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat blonde ventje met lange haar vind ik een beetje eng.
Thanks.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Echt een geweldenaar, alleen is hij ietwat traag op de eerste meters.
Ik vind de FUT inhoudelijke discussies tussen deze flauwekul door een hilariteit op zichquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die circus opmerking van Alberto is wel heel erg gevat
Haha ja, perfecte mix tussen SC en echte reeksquote:Op zondag 9 juni 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de FUT inhoudelijke discussies tussen deze flauwekul door een hilariteit op zichKan ook alleen maar hier
Die kijk ik van de week wel een keertje terugquote:
Weten wij ook weer hoe jij aan je diploma komtquote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Hey die Islamitische school waar ze het in Hart van Nederland over gaan hebben, heb ik vroeger op gezeten. Nee grapjassen, toen was het nog geen Islamitische school.
Allahquote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weten wij ook weer hoe jij aan je diploma komt
Geen Happy hourquote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Zijn de prijzen van de Eredivisie TOTS bij jullie ook gestegen of is mijn markt kapot?
Welk team?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
Ik twijfel namelijk nog een beetje over mijn defensie. En dan vooral de link naar de keeper toe. Kompany - Hart is net niet genoeg voor Kompany.
Luiz en Dede omdraaien kan natuurlijk. En dan Cech op doel.
Is wel te dom om te poepen en haar lach is kut.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
Die chick die altijd bij ridiculousness zit
Pic?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
Die chick die altijd bij ridiculousness zit
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kut EA. Wil ik een keer happy hour, doen ze niks.
Wel dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zozoquote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kut EA. Wil ik een keer happy hour, doen ze niks.
Wel dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had er meer moeten kopen. Maarja, als hadden geweest is, is hebben te laat.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Miss dat ik de mijne ook maar weer verkoop
quote:
Ik heb de 2de die ik had te vroeg verkochtquote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had er meer moeten kopen. Maarja, als hadden geweest is, is hebben te laat.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maarja, als hadden geweest is, is hebben te laat.
Nee, TOTS Rever is denk ik te sloom voor de buitenste CBquote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 45k voor de laatste CB. Ik neig maar 'gewoon' naar Dede.
Ik weet niet hoe de prijzen ervoorstaan maar kan je niet luiz lcb doen en kaboul+ lloris daar neer gooien?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 45k voor de laatste CB. Ik neig maar 'gewoon' naar Dede.
Ik ook. Had niet verwacht dat 'ie nog meer zou stijgen. Mja, net waren er was geen enkele Blind meer op de markt en was Eriksen ineens 170k, terwijl 'ie gisteren 140k was.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de 2de die ik had te vroeg verkocht
Deed ik speciaal voor jou.quote:
Een hinderlaagquote:
Ja is echt klote. Je moet die app maar even installeren van JP Flatheadquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er met de prijzen van 3-5-2-kaartjes aan de hand zeg.Niets te vinden onder de 2k..
Ja, ik heb die gratis app maar durfde niet in te loggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is echt klote. Je moet die app maar even installeren van JP Flathead
Ze is wel echt dom ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is wel te dom om te poepen en haar lach is kut.
Maar ik zou haar ook aanduwen ofc
Ik weiger ook mn 4321 opstelling af te makenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er met de prijzen van 3-5-2-kaartjes aan de hand zeg.Niets te vinden onder de 2k..
Die app vindt ook niet alle kaartjes toch? Bij mij vond 'ie alleen tot de 20e minuut ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is echt klote. Je moet die app maar even installeren van JP Flathead
Ja ik gebruik die ookquote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb die gratis app maar durfde niet in te loggen.Is dat de goede?
Als je een lagere bin zet gaat ie weer verderquote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die app vindt ook niet alle kaartjes toch? Bij mij vond 'ie alleen tot de 20e minuut ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |