PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ohja verkeerd gezien, je hebt gelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 19:34 schreef rolls-reus het volgende:
Vi scorebord zegt 2 uurzou wel lekker zijn want dan heb ik twee uur informatica
dus kan ik de hele wedstrijd zien
quote:
Wel verstandig dat zijn kop half onduidelijk is, want dan krijg je meer chickies.quote:
De Wijnquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
500k voor een team dat ik wil maken. Ik zat aan een 3-5-2 te denken met Bony en Eriksen op CAM, maar er is niet echt een spits om naast Bony te zetten.
Dat is een grindtegelquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel verstandig dat zijn kop half onduidelijk is, want dan krijg je meer chickies.
Ze hadden TOTS Lens ook gewoon ST moeten maken...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
500k voor een team dat ik wil maken. Ik zat aan een 3-5-2 te denken met Bony en Eriksen op CAM, maar er is niet echt een spits om naast Bony te zetten.
En Eriksen zelf? Dan Maher op CAM?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Wijnaldum denk ik. Je kan ook Eriksen ST doenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso Wijnaldum, en Eriksen vind ik atltijd maar tegenvallen op fifa, als dat met z'n tots oo kweer zo is kan je beter Maher gebruikenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat team heeft wel hele kutte workratesquote:
niet echt handig in balans iddquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft wel hele kutte workrates
Mertens heb ik nog niet gebruikt (had eerst een andere versie) maar had er geen last van. Vooral Lens, Ofoe en Fer zijn erg goed. Mbokani (NIF) en Cyriac ookquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft wel hele kutte workrates
Wat wil jequote:
Je hebt 2 CB's met aanvallende workrates en 2 buitenspelers met aanvallende workrates. Daarbij ook nog geen CDM met verdedigende workrates, dus dat is niet echt in balans. Kan wel werken natuurlijk, maar in mijn ervaring is mijn team dan echt een gatenkaasquote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mertens heb ik nog niet gebruikt (had eerst een andere versie) maar had er geen last van. Vooral Lens, Ofoe en Fer zijn erg goed. Mbokani (NIF) en Cyriac ook
Je kan ook Kompany LCB doen...
5 verdedigende spelers is wel genoeg, of je moet er 7 willen
Wel manquote:
Kompany LCB, Narsingh RM, Strootman CDM zijn allemaal optiesquote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt 2 CB's met aanvallende workrates en 2 buitenspelers met aanvallende workrates. Daarbij ook nog geen CDM met verdedigende workrates, dus dat is niet echt in balans. Kan wel werken natuurlijk, maar in mijn ervaring is mijn team dan echt een gatenkaas
Kloptquote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kompany LCB, Narsingh RM, Strootman CDM zijn allemaal opties
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij hebt nog niet met Araujo gespeeld
lolquote:
Ik denk van wel Toefjes. Heb je weer teveel bier gedronken, want het is overduidelijk dat ze terugkomen!quote:
En de Wijnquote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
Alleen Insingne heeft een MOTM toch? Beter doen ze dan gewoon een TOTW van het toernooi, met o.a. Fer
En over die rode kaartquote:Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil Hoessen erin hebben zeker. De wedstrijd op slot gooien
Dat was de 1-0 geweest toch
ja. Met zn grote neus.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:57 schreef DePresident. het volgende:
Wat zit Ronald de Boer te zeiken dan.
Subjectieve analist die te veel door z'n Ajax-bril kijkt.
probeerde hij zich heel slecht uit te lullen jaquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En over die rode kaartEerst zegt ie dat het geen rood is, daarna zegt ie dat het wel rood is maar ze er vaak geel voor geven
CA??quote:Op zondag 9 juni 2013 20:05 schreef Jongentje. het volgende:
Maher TOTS als CA in 4312 is echt een aanrader!
Tis echt om te jankenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:08 schreef Thorb het volgende:
De Boer moet de politiek in, hij lult alle kanten op
Je moet doen wat je wil maar je gaat me toch niet vertellen dat je bij een van deze 11 spelers de reviews hebt gelezenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik vind Futhead overzichtelijker + de player reviews etc.
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet doen wat je wil maar je gaat me toch niet vertellen dat je bij een van deze 11 spelers de reviews hebt gelezen?
Lewan mag niet naar Bayern
Spanje - Nederland is dus woensdag om 18.00
Oh jullie hadden het over de wedstrijd tegen China
de Bruyne is ook al een vervanger voor Lampard imoquote:Op zondag 9 juni 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Ginkel een mooie vervanging voor LampardJa daar issie echt al klaar voor
En ook al wat verderquote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
de Bruyne is ook al een vervanger voor Lampard imo
En anders loopt McEachran nog rond alhoewel die volgens mij wel stukje minder is dan Van Ginkelquote:
Spanje duitsland man!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt er iemand naar Wegmisbruikers? Wat een Conjo die politieagent
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme, volgens mij heb ik mijn spelers er iets te goedkoop opgezet...
[ afbeelding ]
Werkt niet in de trein?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Best cool. Op Gervinho na dan.
Oh en Futhead. WeFut werkt niet in de trein
.
Ramires / David Luiz / Elke Braziliaanse RM kan natuurlijk ook.
Dan denk je, ik zet gewoon mijn spelers voor inkoopprijs + +-1k extra op de markt.quote:
Bij spelers als Luiz, Cáceres, Clichy, Frey, Ljalic etc zou ik het ook niet checken, te veel werkquote:
Ljalic heb ik er al 10 x opgezet voor de zelfde prijs, en nu wordt hij toevallig gekocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij spelers als Luiz, Cáceres, Clichy, Frey, Ljalic etc zou ik het ook niet checken, te veel werk
3 Fut Tabladenquote:
Zijn dat echt de sites die je het vaakst bezoekt dat het daarom handig isquote:
Niet echt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn dat echt de sites die je het vaakst bezoekt dat het daarom handig is?
Je vergeet jailbait.comquote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Links staan nog Facebook, Youtube en 9Gag, maar daar klik ik sowieso bijna nooit. Ik typ gewoon 'Fa' in mijn adresbalk en beuk op enter.
9Gag, Headliner en UltimateDB gebruik ik sowieso bijna nooit.
Ik heb er zo'n lijstje sites staan die ik gewoon een voor een even afga als ik me verveelquote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Links staan nog Facebook, Youtube en 9Gag, maar daar klik ik sowieso bijna nooit. Ik typ gewoon 'Fa' in mijn adresbalk en beuk op enter.
9Gag, Headliner en UltimateDB gebruik ik sowieso bijna nooit.
Dat had ik laatst ookquote:
Zoveel geld aan verdiendquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik blijf me nog altijd verbazen over mensen die CM-versies van spelers die CAM zijn te goedkoop erop zetten.
Weet ik niet, maar zeker anderhalf miljoenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zeker anderhalf miljoen
Ik weet bijna zeker dat die nog gaan droppenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik Bony, Eriksen en Mertens nu haal heb ik nog 50k voor de rest van het team.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef byah het volgende:
Al minstens 450 kankerpunten besteed aan FIFA13 yolo
grappigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef byah het volgende:
Al minstens 450 kankerpunten besteed aan FIFA13 yolo
Er kwam net iemand aan de deur om geld in te zamelen voor een sponsorloop voor een of ander lokaal kankerpatiëntje. Had ik mijn 450,- beter in kunnen steken dan FUTquote:
Jij hebt 450 euro gestopt in FUT?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef byah het volgende:
[..]
Er kwam net iemand aan de deur om geld in te zamelen voor een sponsorloop voor een of ander lokaal kankerpatiëntje. Had ik mijn 450,- beter in kunnen steken dan FUT
Ik dacht dat dat Lindgren was...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef rolls-reus het volgende:
Laatst had iemand het team of the year samengesteld door een spaanse krant, iemand die dat plaatje nog een keer kan posten?
Dit jaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
Die Limbo's die met elkaar praten bij wegmisbruikers
2 dagen in Limboland vertoefd....taaltje komt me de strot uitquote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
Die Limbo's die met elkaar praten bij wegmisbruikers
was van vorig jaarquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef rolls-reus het volgende:
Laatst had iemand het team of the year samengesteld door een spaanse krant, iemand die dat plaatje nog een keer kan posten?
Nee niet. Lindgren heeft die hier idd gepost van dit jaarquote:
die van vorig jaar was ook hier gepost.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee niet. Lindgren heeft die hier idd gepost van dit jaar
" Oh, wil je m meenemen?" "Ja, natuurlijk"quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een teringhond die ene agent bij Wegmisbruikers![]()
![]()
Ja dat ventje gaat er echt niet meer mee op de weg, die ene agent snapt dat en wil hem meegeven, gaat die andere even de stoere kerel uithangenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
" Oh, wil je m meenemen?" "Ja, natuurlijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |