PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ohja verkeerd gezien, je hebt gelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 19:34 schreef rolls-reus het volgende:
Vi scorebord zegt 2 uurzou wel lekker zijn want dan heb ik twee uur informatica
dus kan ik de hele wedstrijd zien
quote:
Wel verstandig dat zijn kop half onduidelijk is, want dan krijg je meer chickies.quote:
De Wijnquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
500k voor een team dat ik wil maken. Ik zat aan een 3-5-2 te denken met Bony en Eriksen op CAM, maar er is niet echt een spits om naast Bony te zetten.
Dat is een grindtegelquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel verstandig dat zijn kop half onduidelijk is, want dan krijg je meer chickies.
Ze hadden TOTS Lens ook gewoon ST moeten maken...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
500k voor een team dat ik wil maken. Ik zat aan een 3-5-2 te denken met Bony en Eriksen op CAM, maar er is niet echt een spits om naast Bony te zetten.
En Eriksen zelf? Dan Maher op CAM?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Wijnaldum denk ik. Je kan ook Eriksen ST doenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso Wijnaldum, en Eriksen vind ik atltijd maar tegenvallen op fifa, als dat met z'n tots oo kweer zo is kan je beter Maher gebruikenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat team heeft wel hele kutte workratesquote:
niet echt handig in balans iddquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft wel hele kutte workrates
Mertens heb ik nog niet gebruikt (had eerst een andere versie) maar had er geen last van. Vooral Lens, Ofoe en Fer zijn erg goed. Mbokani (NIF) en Cyriac ookquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat team heeft wel hele kutte workrates
Wat wil jequote:
Je hebt 2 CB's met aanvallende workrates en 2 buitenspelers met aanvallende workrates. Daarbij ook nog geen CDM met verdedigende workrates, dus dat is niet echt in balans. Kan wel werken natuurlijk, maar in mijn ervaring is mijn team dan echt een gatenkaasquote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mertens heb ik nog niet gebruikt (had eerst een andere versie) maar had er geen last van. Vooral Lens, Ofoe en Fer zijn erg goed. Mbokani (NIF) en Cyriac ook
Je kan ook Kompany LCB doen...
5 verdedigende spelers is wel genoeg, of je moet er 7 willen
Wel manquote:
Kompany LCB, Narsingh RM, Strootman CDM zijn allemaal optiesquote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt 2 CB's met aanvallende workrates en 2 buitenspelers met aanvallende workrates. Daarbij ook nog geen CDM met verdedigende workrates, dus dat is niet echt in balans. Kan wel werken natuurlijk, maar in mijn ervaring is mijn team dan echt een gatenkaas
Kloptquote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kompany LCB, Narsingh RM, Strootman CDM zijn allemaal opties
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij hebt nog niet met Araujo gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |