Je kan hem gewoon niet krijgen. Stiekem wil je gewoon dat hij zijn supergezonde testosteron shake over je heen spuitquote:
Jij hebt echt een grote fantasie jonguh.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon niet krijgen. Stiekem wil je gewoon dat hij zijn supergezonde testosteron shake over je heen spuit
Hahha sowieso gaat een goed uiterlijk>money.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef ChesterPerry het volgende:
nja hij verdient wel dikke money met zn business
soms welquote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahha sowieso gaat een goed uiterlijk>money.
hahah neger wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef McNulty het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Jesse om eerlijk te zijn. Ik kan het ook totaal niet waarderen dat jullie hem zo lopen af te kraken.
Laat Jesse in zijn waarde! Vooral jij fanta.
Dat van die oren meende ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef McNulty het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Jesse om eerlijk te zijn. Ik kan het ook totaal niet waarderen dat jullie hem zo lopen af te kraken.
Laat Jesse in zijn waarde! Vooral jij fanta.
idd jij heb makkelijk praten omdat jij mooi bentquote:
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
haha sowieso die hoektanden ook/.bbrr. Would brace.
Ja maar..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oppassen jij he! Als jij tegen mij gaat lopen zeggen dat ik andere mensen in hun waarde moet laten,
dan moet jij je daar zelf ook aan houden!
Sowieso niet natty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |