Ja, maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom een vrouw die een stoere sport doet meer inhoud heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
Dit topic ging nou eens een keer niet over dikke en dunne meiden, korte kapsels en sportschooltypes, maar blijkbaar is het fijner om eeuwig dezelfde dingen te herkauwen. Jammer, maar eigenlijk ook niet onverwachts.
Het was leuk geweest als er wat meer voorbeelden waren gekomen van vrouwen die iets 'stoers' kunnen, maar blijkbaar is het zo zeldzaam dat er niet eens voorbeelden van te noemen zijn
Maar ga lekker een ander topic verneuken met discussies over chubby of slanke vrouwen en oefeningen die je wel/niet moet doen in een sportschool of autochtone vrouwen vs allochtonen vrouwen. Of nog beter: open je eigen topic.
Je hebt gelijk. Eigenlijk kwam ik dat gifje tegen van dan meisje met die bal en dat vond ik best cool. Ik dacht waarom zie ik niet vaker meisjes die zoiets kunnen en waarom moeten er altijd negatieve vrouwentopics gemaakt worden, terwijl er heus ook wel ander soort vrouwen zijn?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Piye het volgende:
Ja, maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom een vrouw die een stoere sport doet meer inhoud heeft.Daarnaast is innerlijk overrated.
Nou bij deze:quote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Eigenlijk kwam ik dat gifje tegen van dan meisje met die bal en dat vond ik best cool. Ik dacht waarom zie ik niet vaker meisjes die zoiets kunnen en waarom moeten er altijd negatieve vrouwentopics gemaakt worden, terwijl er heus ook wel ander soort vrouwen zijn?
Ik wilde dus eigenlijk de meisjes die iets niet standaards kunnen showen hier, maar moest dat natuurlijk verpakken in een klacht. Achteraf gezien niet zo verstandig om daar de make-up meisjes voor te gebruiken, want nu werd de aandacht daarop gericht, terwijl dat niet de bedoeling was. Dus eigenlijk is mijn vorige post een rectificatie van mijn OP
Nice precies wat ik bedoelquote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef Piye het volgende:
Nou bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik in de OP ook zei gaat het juist om meisjes die er vrouwelijk uitzien, maar iets kunnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
Wooow, ze is boos.
Voor uit dan maar, ik denk dat uiterlijk niet doorslag gevend is wat karakter betrefd. Zo hoeft een vrouw die stoere hobby's heeft er niet bij te lopen als een man wijf en/of haar zo te gedragen. Doe mij maar een vrouwelijk vrouw, leuk als ze hobby's heeft, maar meer ook niet.
Het hele topic slaat ook nergens op vind ik. Ik heb 6 jaar op voetbal gezeten en ik heb tegen inhoudsloze make-up hoofden gevoetbald, zat met oerdomme meisjes in het team met superveel talent en met hele intelligente en gemotiveerde meisjes met minder talent. Mijns inziens is het niet per definitie zo dat zodra een vrouw een stoere sport uitoefent, zij per definitie niet inhoudsloos is of geen make-up popje is. Ik ken echt ontzettend veel vrouwen die in bepaalde sporten heel goed zijn en alsnog super dom en inhoudsloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
Dit topic ging nou eens een keer niet over dikke en dunne meiden, korte kapsels en sportschooltypes, maar blijkbaar is het fijner om eeuwig dezelfde dingen te herkauwen. Jammer, maar eigenlijk ook niet onverwachts.
Het was leuk geweest als er wat meer voorbeelden waren gekomen van vrouwen die iets 'stoers' kunnen, maar blijkbaar is het zo zeldzaam dat er niet eens voorbeelden van te noemen zijn
Maar ga lekker een ander topic verneuken met discussies over chubby of slanke vrouwen en oefeningen die je wel/niet moet doen in een sportschool of autochtone vrouwen vs allochtonen vrouwen. Of nog beter: open je eigen topic.
Vind ik wel heel erg knap, maar het is eigenlijk wel echt iets voor vrouwenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Piye het volgende:
Telt paaldansen ook nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, die laatste is echt stoer zeg, toen ik in groep 8 zat tenminste was roken heel stoer.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hater, ik hoop trouwens dat jij geen wiet rookte in groep 8.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, die laatste is echt stoer zeg, toen ik in groep 8 zat tenminste was roken heel stoer.
Ze kan kringetjes blazen. Met mijn jarenlange rookervaring lukt mij dat zelfs nog niet naar behorenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef snakelady het volgende:
Nou, die laatste is echt stoer zeg, toen ik in groep 8 zat tenminste was roken heel stoer.
Ik vind dat jij bitcht juist in je op. Denigrerend tegenover vrouwen die van make-up houden.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze kan kringetjes blazen. Met mijn jarenlange rookervaring lukt mij dat zelfs nog niet naar behorenDus ja, ik vind dat wel cool. Wat een gebitch hier van de vrouwen. Typisch weer
Ik draag het zelf ook, dus ben niet tegen make-up maar vind het minder spectaculair als je je gezicht kan onder plamuren dan als je iets aparts kan.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Ik vind dat jij bitcht juist in je op. Denigrerend tegenover vrouwen die van make-up houden.
Pardon, de enige die hier bitched over andere vrouwen ben jij.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze kan kringetjes blazen. Met mijn jarenlange rookervaring lukt mij dat zelfs nog niet naar behorenDus ja, ik vind dat wel cool. Wat een gebitch hier van de vrouwen. Typisch weer
Gaat ook vaak samen dit. En wat is apart? De dingen in de op noem ik niet apart. Ook je gezicht op de juiste manier onderplamuren met een mooi effect is knap want ook dat moet je goed leren. En oefenen. Evenals sommige sporten.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik draag het zelf ook, dus ben niet tegen make-up maar vind het minder spectaculair als je je gezicht kan onder plamuren dan als je iets aparts kan.
WTFquote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef Piye het volgende:
Niet echt een stoere, maar deze kan ik jullie eigenlijk niet onthouden:
[ afbeelding ]
Nou ja wel enigszins stoer (en dronken) dat ze dit toelaat.
Inderdaad, en uiteindelijk kan je iets dergelijks als dit misschien wel, wat ook stoer is.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Gaat ook vaak samen dit. En wat is apart? De dingen in de op noem ik niet apart. Ook je gezicht op de juiste manier onderplamuren met een mooi effect is knap want ook dat moet je goed leren. En oefenen. Evenals sommige sporten.
Dit doet m'n zus.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en uiteindelijk kan je iets dergelijks als dit misschien wel, wat ook stoer is.
[ afbeelding ]
Stoere zus heb je dan!quote:
Je begrijpt mijn punt eindelijk. Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo tactisch heb verwoord. Ik vind dat wat jij postte ook stoer. Niet iets waar ik gelijk aan had gedacht, maar zeker wel erg gaaf als je dat kan.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef snakelady het volgende:
Stoere zus heb je dan!![]()
Ik ben altijd jaloers als ik dat zie, wil ik ook kunnen.
Sowieso ben ik jaloers op personen die heel goed kunnen make-uppen en daar oog voor hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stoere zus heb je dan!![]()
Ik ben altijd jaloers als ik dat zie, wil ik ook kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |