Neequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor verschillende geluiden over Game of Thrones. Moet ik het nu wel of niet gaan kijken?
Waarom zou je?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor verschillende geluiden over Game of Thrones. Moet ik het nu wel of niet gaan kijken?
Ik zoek een leuke serie om te volgen.quote:
Vooral niet aan Game Of Thrones beginnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zoek een leuke serie om te volgen.
Goed verhaalquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Al gezien, de laatste twee seizoenen waren maar matig maar Yvonne maakte veel goedquote:
Veel over gehoord, maar ff kijken dan. Schijnt als Spartacus te zijn?quote:
JA! Je hebt echt een heleboel gemistquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
natuurlijk niet gare elfenshizzlequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Gewoon Game of Thrones. Je hield toch ook van Dexter? Zelfde smaak als mij enzo?quote:
The Wire staat ook nog op mijn HDD, misschien ook maar eens ff kijken. Schijnt beste serie aller tijden te zijn, vraag me af of het kan voldoen aan de verwachtingen?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Sopranos, The Wire, Twin Peaks. Boardwalk Empire, Deadwood, Justified, Mad Men
Eén keer gekeken. Hij trok zich weer terug in zijn jasjequote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het kwalijker dat meiden van holland vanaf volgende week alleen maar herhalingen uitzendt
Jup, ik was ook sceptisch in den beginne, maar de geniaalste serie ooit met hoog maatschappelijke relevantie eveneensquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef Amnon het volgende:
[..]
[..]
The Wire staat ook nog op mijn HDD, misschien ook maar eens ff kijken. Schijnt beste serie aller tijden te zijn, vraag me af of het kan voldoen aan de verwachtingen?
[..]
Ik hoor ook verschillende geluiden over LARP, misschien moet je dat ook eens overwegen als hobby.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Heb je ook. Geweldig verhaal, dito personages, bloed, geweld, seks en tieten, intriges, echt wat je maar wilquote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef Voszje het volgende:
Het is alles Game of Thrones, ik heb het idee dat ik echt iets heb gemist.
Boeken al anderhalf jaar uitquote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, want misschien spoilers en ik heb nog heel veel tegoed
Maar je kunt toch de boeken lezen? Dat doe ik ook namelijk
Die tieten boeien me verder niet zoveel, maar ik hoor inderdaad zoveel positieve geluiden... Als ik straks meer vrije tijd heb, ga ik ook maar alles kijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:22 schreef Amnon het volgende:
[..]
Heb je ook. Geweldig verhaal, dito personages, bloed, geweld, seks en tieten, intriges, echt wat je maar wil
[..]
Boeken al anderhalf jaar uitEn Winds of Winter duurt nog wel een tijd vrees ik.
Beter laat dan nooit idd. En pak als je tijd hebt ook maar Breaking Bad mee, nu je toch bezig bent met achterstallig onderhoud inhalenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die tieten boeien me verder niet zoveel, maar ik hoor inderdaad zoveel positieve geluiden... Als ik straks meer vrije tijd heb, ga ik ook maar alles kijken.
Ga ik doen, maar eerst Game of Thrones dan!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:31 schreef Amnon het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit idd. En pak als je tijd hebt ook maar Breaking Bad mee, nu je toch bezig bent met achterstallig onderhoud inhalen
Nah, heb het niet zo op vampieren. Zombies ook niet, voordat iemand me Walking Dead gaat aanraden.quote:
Af en toe een paar minuten meegepikt. Zelden zulk slecht acteerwerk gezien, het definieert gewoon de term overactingquote:
En ook zo scripted - je ziet gewoon als ze bijv. een glas oppakken dat dat duidelijk in het script staat. Het is allemaal zo geforceerd, Nederland is sowieso verschrikkelijk natuurlijk qua acteerwerk. Kunnen wel wat leren van de VS.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Amnon het volgende:
[..]
Af en toe een paar minuten meegepikt. Zelden zulk slecht acteerwerk gezien, het definieert gewoon de term overactingHoewel dat gezien de doelgroep waarschijnlijk nodig is, omdat ze anders de emoties niet kunnen oppikken.
Of iets van een bepaald product vakkundig neerzetten, zodat je precies kunt zien welk merk het isquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ook zo scripted - je ziet gewoon als ze bijv. een glas oppakken dat dat duidelijk in het script staat. Het is allemaal zo geforceerd, Nederland is sowieso verschrikkelijk natuurlijk qua acteerwerk. Kunnen wel wat leren van de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |