Neequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor verschillende geluiden over Game of Thrones. Moet ik het nu wel of niet gaan kijken?
Waarom zou je?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor verschillende geluiden over Game of Thrones. Moet ik het nu wel of niet gaan kijken?
Ik zoek een leuke serie om te volgen.quote:
Vooral niet aan Game Of Thrones beginnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zoek een leuke serie om te volgen.
Goed verhaalquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Al gezien, de laatste twee seizoenen waren maar matig maar Yvonne maakte veel goedquote:
Veel over gehoord, maar ff kijken dan. Schijnt als Spartacus te zijn?quote:
JA! Je hebt echt een heleboel gemistquote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
natuurlijk niet gare elfenshizzlequote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
Gewoon Game of Thrones. Je hield toch ook van Dexter? Zelfde smaak als mij enzo?quote:
The Wire staat ook nog op mijn HDD, misschien ook maar eens ff kijken. Schijnt beste serie aller tijden te zijn, vraag me af of het kan voldoen aan de verwachtingen?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Sopranos, The Wire, Twin Peaks. Boardwalk Empire, Deadwood, Justified, Mad Men
Eén keer gekeken. Hij trok zich weer terug in zijn jasjequote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het kwalijker dat meiden van holland vanaf volgende week alleen maar herhalingen uitzendt
Jup, ik was ook sceptisch in den beginne, maar de geniaalste serie ooit met hoog maatschappelijke relevantie eveneensquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef Amnon het volgende:
[..]
[..]
The Wire staat ook nog op mijn HDD, misschien ook maar eens ff kijken. Schijnt beste serie aller tijden te zijn, vraag me af of het kan voldoen aan de verwachtingen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |