abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130981976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef Sport_Life het volgende:
Toch zou ik een CV overwegen, dat zou een enorme plus zijn. En misschien de keuken wit verven, ik vermoed dat je doelgroep (hippe jonge mensen) niet echt staan te springen om een blauwe keuken. En kun je boven een schot neerzetten zodat je het idee van meerdere kamers krijgt? (bv bed draaien, tegen het raam aan en aan de achterkant een schot neerzetten). Zijn maar wat ideeen hoor, heb zelf ook een vrij klein appartement (hoewel echt totaal anders - prijs ook) dus dan leer je wel gunstig met de ruimtes omgaan.
je opmerking zijn best grappig. we hebben over een aantal dingen ook al gedacht.
Cv doen we niet, dan moet je echt het hele huis verbouwen. die investering haal ik er zeker niet meer uit. keuken wit maken wordt eigenlijk niet mooi, en is ook de smaak van de nieuwe bewoner. Dit had ik ook op mijn lijstje staan, maar is afgeraden door de stylist. misschien wil de klant wel een gele. bed past niet op de manier zoals je nu aangeeft, en het huis boven opdelen kan eigenlijk alleen in combo met een cv aanleggen.
de huidige indeling is juist om te benadrukken dat er veel ruimte is om zelf een indeling te maken. onze oorspronkelijke indeling maakte veel meer gebruik van de ruimte, maar was daardoor wel wat vol.
  maandag 9 september 2013 @ 12:45:42 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130982762
Het huis van mijn lief is vorig jaar augustus ook te koop gezet met een blauwe keuken, en iedere kijker miepte over de blauwe keuken, terwijl we er van uitgingen dat men er wel doorheen zou kijken omdat we eigenlijk verwacht hadden dat een koper er sowieso een andere keuken in zou gooien.

Het open huis vorig jaar september was eigenlijk vrij rustig, terwijl we toen vers in de lijst stonden.

Tegen kerst was ik de opmerkingen over de blauwe keuken zo zat dat ik besloot dat het dus anders moest.... toen manlief nog even overtuigen (gedaan met behulp van 1 ladefrontje en op visite komende ouders/schoonouders :+ ), en in januari/februari dit jaar langzaamaan alle blauwe delen voor wit vervangen, het was een Ikea-keuken dus dat was vrij simpel en heeft niet eens heel veel gekost.

Het open huis dit jaar maart was behoorlijk druk (8 kijkers), en 31 mei hebben we een bod geaccepteerd dat maar iets onder onze vraagprijs lag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moraal van het verhaal; als het simpel is de blauwe delen te vervangen voor wit, dan zou ik dat serieus overwegen.

Mocht je dat doen, dan zou ik op de magnetron van het aanrecht halen voor de foto's.... nu neemt hij heel veel ruimte in en maakt de keuken nog kleiner dan hij is, terwijl niemand denkt "hee, wat raar, geen magnetron??" als hij er niet staat ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130982845
Eens met Leandra! als het geld voor een nieuwe keuken er niet is dan zou ik een blauwe keuken niet zo snel nemen als er ook nog meer leuks te koop staat.
pi_130999591
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:09 schreef sanderzv het volgende:

[..]

je opmerking zijn best grappig. we hebben over een aantal dingen ook al gedacht.
Cv doen we niet, dan moet je echt het hele huis verbouwen. die investering haal ik er zeker niet meer uit. keuken wit maken wordt eigenlijk niet mooi, en is ook de smaak van de nieuwe bewoner. Dit had ik ook op mijn lijstje staan, maar is afgeraden door de stylist. misschien wil de klant wel een gele. bed past niet op de manier zoals je nu aangeeft, en het huis boven opdelen kan eigenlijk alleen in combo met een cv aanleggen.
de huidige indeling is juist om te benadrukken dat er veel ruimte is om zelf een indeling te maken. onze oorspronkelijke indeling maakte veel meer gebruik van de ruimte, maar was daardoor wel wat vol.
ik ben het niet eens met de styliste. Een kleurtje is een relatief lage investering en ook al wilt iemand een gele, paarse of zwarte keuken, die afgrijselijke blauwe die er nu in zit verknald wel het huis vind ik. Zonde.
pi_131000052
een koper die een gele keuken wil, wil zeker geen blauwe keuken. over een neutrale/witte keuken valt vaak nog wel na te denken.
  maandag 9 september 2013 @ 21:17:18 #106
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131001707
^^ Ik snap deze redeneringen niet helemaal. Als het huis verder prima in orde is en helemaal naar je zin, dan wijs je het toch niet af vanwege een verkeerd kleurtje kastjes of tegeltjes in de keuken of de badkamer (er vanuit gaande dat er zich geen twee identieke huizen ter verkoop aandienen, uiteraard)?

Vreemd dat er nog dergelijke kopers bestaan in deze tijd. Gebruik eerder die "lelijke" kleur tegeltjes of kastjes om nog eens even wat meer van de koopsom af te hengelen. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 9 september 2013 @ 21:20:27 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131001894
Yep, dat doen mensen dus wel.... mensen zien amper meer of het huis wel naar hun zin is omdat ze denken "Ieeeuuuuuuwwwwwwwwww, blauwe keuken", terwijl je er (als het een Ikea-keuken is) voor minder dan ¤ 500 compleet andere deurtjes, laden, handgrepen enz. op hebt (hoewel handgrepen in dit geval niet eens nodig is).

Een witte keuken is tegenwoordig in, en mensen willen niet gelijk zelf al verbouwen, daarbij hebben ze genoeg keuze uit huizen waar geen blauwe keuken inzit, dus dan gaan ze naar de volgende.

Het van de prijs af willen babbelen wegens lelijke deurtjes werkt natuurlijk ook andersom; als een investering van ¤ 500 (minder hoor TS, geen zorgen ;) ) ervoor zorgt dat het huis sneller verkocht is, en er minder van de prijs afgepraat wordt, dan is die winst voor TS veel groter, want dubbele lasten zijn heel vervelend.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131002360
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ik snap deze redeneringen niet helemaal. Als het huis verder prima in orde is en helemaal naar je zin, dan wijs je het toch niet af vanwege een verkeerd kleurtje kastjes of tegeltjes in de keuken of de badkamer (er vanuit gaande dat er zich geen twee identieke huizen ter verkoop aandienen, uiteraard)?
ik niet nee, maar heel veel mensen kunnen daar niet doorheen kijken.

woning waar wij gaan wonen heeft 2 jaar te koop gestaan terwijl exact dezelfde woningen(woningbouw) elders in de straat als warme broodjes gingen. waarom? het oude interieur stond mensen niet aan (donkerbruine binnendeuren, vloerbedekking, bloemetjes gordijnen). de prijs was lager maar mensen betaalden blijkbaar liever wat meer voor dezelfde woning met een moderner interieur.
pi_131002371
Ik vind die mensen niet zo gek.
Ze hebben een budget, gaan funda eens bekijken. Maken een shortlist van 40 huizen (als het al niet meer wordt want er staat zo bizar veel te koop)...
Dan gaan ze vergelijken, ah dat huis heeft achterstallig onderhoud, dat huis heeft een tuin op het oosten, dat huis is hetzelfde al die twee maar die keuken....

En zo worden huizen al van de shortlist gekickt terwijl er pas een paar foto's van gezien zijn en de slaapkamers niet eens aan bod kwamen
  maandag 9 september 2013 @ 21:37:03 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131002864
Wij hadden ook vaak dat we een bezichtiging hadden en dat de makelaar dan ook nog een bezichtiging met die mensen bij een ander huis had, en dat was vrijwel altijd min of meer vergelijkbaar, de ene keer hadden wij pluspunten, de andere keer het andere huis.
En dan zijn er natuurlijk altijd de factoren die ook nog meespelen; we waren regelmatig gelijk met een hoekwoning die in een net iets mindere buurt stond, terwijl wij een tussenwoning hadden.

Het is in de huidige markt gewoon zo lastig, en als het niet perfect aan het wensplaatje voldoet dan kijken ze gewoon verder, want er zijn immers huizen zat die daar wel aan voldoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131002953
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Vreemd dat er nog dergelijke kopers bestaan in deze tijd. Gebruik eerder die "lelijke" kleur tegeltjes of kastjes om nog eens even wat meer van de koopsom af te hengelen. ;)
Niet iedereen is een kluskonijn :P en kan door een lelijke (naar mijn mening) keuken heenkijken. Ik spreek overigens niet voor mezelf :). Wel grappig dat iedereen dat ook zegt :P haha

Kijk als het huis nou een grote bouwval was geweest, dan krijg je een ander soort kopers die bij de eerste bezichtiging al een gereedschapkist meenemen. Maar dit huis is - op een CV na - helemaal af en modern, dus gaan mensen zeuren over een blauwe keuken..

Ik reageer als iemand die een paar jaar terug een compleet gerenoveerd appartement kocht. Heb ook gekeken naar een huis waar voor ca 50k nog verbouwd moest worden (en waar ik dus echt overal doorheen moest kijken), maar voor hetzelfde geld kocht ik iets dat wel af was, keuze was snel gemaakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sport_Life op 09-09-2013 21:47:52 ]
  maandag 9 september 2013 @ 21:39:52 #112
323439 HetKlusKonijn
pi_131003018
^^ Ik heb nooit beweerd dat ik die mensen 'gek' vind, maar wel behoorlijk kortzichtig, en dat ze dus wellicht de verkeerde overwegingen maken. ;)

Natuurlijk, als je kan kiezen uit vergelijkbare huizen (met een vergelijkbare prijs, uiteraard) waarvan de ene volstaat met Oud Bruin-Bloemetjesbehang 1973 (of een blauwe keuken :P ) en de andere(n) helemaal voldoen aan de eigentijdse styling, dan is de keuze snel gemaakt.

NB: ik redeneer hier dus als (redelijk recente) koper. In plaats van al te heftig onderhandelen over de prijs, heb ik bedongen dat de gehele Geen Porem 1963-inrichting (behang, vloerbedekking, gaten in de muur, enz.) werd vervangen dan wel hersteld, alsmede de uitbraak van een aantal muurtjes en het verwijderen van een complete badkamer. :P
Helaas, het ook nog eens verwijderen van de gammele keuken (met witte ziekenhuistegeltjes O+) , zo gek kreeg ik die verkoper niet... ;) :D

Natuurlijk, je kan dus als alternatief ook als verkoper soortgelijke acties ondernemen.
Eigenlijk zijn we het dus allemaal best wel eens. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_131003279
de kopersmarkt is leuk op het moment. met een beetje onderhandelen is tegenwoordig heel wat mogelijk.
als verkoper daarentegen, je huis moet maar net aan het plaatje van de koper voldoen...
  maandag 9 september 2013 @ 21:47:47 #114
323439 HetKlusKonijn
pi_131003505
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef loecje het volgende:
de kopersmarkt is leuk op het moment. met een beetje onderhandelen is tegenwoordig heel wat mogelijk.
als verkoper daarentegen, je huis moet maar net aan het plaatje van de koper voldoen...
Dat is natuurlijk zo in een kopersmarkt... vandaar ook steeds minder 'spectaculaire' plaatjes van ongelooflijk lelijke inrichtingen in het "Funda"-topic - verreweg de meeste verkopers hebben nu echt wel door dat hun pandje betere kansen heeft op verkoop als het binnenwerk er enigszins conform de moderne eisen bijstaat.
pi_131003512
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden ook vaak dat we een bezichtiging hadden en dat de makelaar dan ook nog een bezichtiging met die mensen bij een ander huis had, en dat was vrijwel altijd min of meer vergelijkbaar
Ben je daar ingetrapt? :@.

Ik had een bezichtiging bij een huis waar een verkoopmakelaar ook vier andere mensen had uitgenodigd, op precies hetzelfde tijdstip. Vond het huis vies tegenvallen, dus niet gedaan. Huis heeft nog een hele tijd te koop gestaan. Volgens mij is dit dezeflde truc, maar dan omgekeerd :P.
  maandag 9 september 2013 @ 21:49:20 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131003606
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ben je daar ingetrapt? :@..
Dat was onze eigen makelaar ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131003667
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was onze eigen makelaar ;)
Jouw verkoopmakelaar was ook hun aankoopmakelaar? Dat mag toch niet?
  maandag 9 september 2013 @ 21:51:35 #118
323439 HetKlusKonijn
pi_131003735
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Leandra het volgende:
Yep, dat doen mensen dus wel.... mensen zien amper meer of het huis wel naar hun zin is omdat ze denken "Ieeeuuuuuuwwwwwwwwww, blauwe keuken", terwijl je er (als het een Ikea-keuken is) voor minder dan ¤ 500 compleet andere deurtjes, laden, handgrepen enz. op hebt (hoewel handgrepen in dit geval niet eens nodig is).

Een witte keuken is tegenwoordig in, en mensen willen niet gelijk zelf al verbouwen, daarbij hebben ze genoeg keuze uit huizen waar geen blauwe keuken inzit, dus dan gaan ze naar de volgende.

Het van de prijs af willen babbelen wegens lelijke deurtjes werkt natuurlijk ook andersom; als een investering van ¤ 500 (minder hoor TS, geen zorgen ;) ) ervoor zorgt dat het huis sneller verkocht is, en er minder van de prijs afgepraat wordt, dan is die winst voor TS veel groter, want dubbele lasten zijn heel vervelend.
Ik had die blauwe keuken echt fluitend geaccepteerd zoals-ie was. Niks mis mee, wel leuk zelfs.
Spank me, met mijn "wansmaak"! ~O> :@

Ik neem aan dat die blauwe deurtjes al in de drekbak zijn beland? Jammer...
pi_131003919
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik had die blauwe keuken echt fluitend geaccepteerd zoals-ie was. Niks mis mee, wel leuk zelfs.
Spank me, met mijn "wansmaak"! ~O> :@

Ik neem aan dat die blauwe deurtjes al in de drekbak zijn beland? Jammer...
Nou, volgens mij is het huis binnenkort verkocht :P
  maandag 9 september 2013 @ 21:56:18 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131003998
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

De overdracht is 1½ maand geleden al geweest *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 21:56:29 #121
323439 HetKlusKonijn
pi_131004010
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik had het over die blauwe keuken van Leandra, ik meen te weten dat haar huis al is verkocht, toch?

EDIT: ja dus.
  maandag 9 september 2013 @ 21:58:06 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131004109
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jouw verkoopmakelaar was ook hun aankoopmakelaar? Dat mag toch niet?
Nee, zij hadden helemaal geen aankoopmakelaar bij zich, het ging er om dat onze verkoopmakelaar regelmatig met kijkers bij ons huis nog wat huizen deed, waarbij het dan vaak een "competitie" met twee huizen in een andere wijk was.
Dat je wist dat ze ook nog bij adres X gingen kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131004122
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

De overdracht is 1½ maand geleden al geweest *O*
Gefeli ! Ik vind die witte keuken wel een verbetering! :). Maargoed, de keukenboer verkoopt ook blauwe keukens, dus er zijn idd vast mensen die het mooi vinden
  maandag 9 september 2013 @ 22:01:42 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131004306
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Gefeli ! Ik vind die witte keuken wel een verbetering! :). Maargoed, de keukenboer verkoopt ook blauwe keukens, dus er zijn idd vast mensen die het mooi vinden
Ja, er zullen idd vast mensen zijn die het mooi vinden, maar als je een van de tigduizend middenwoningen in het midden van het land bent, dan wil je niet moeten wachten op die ene koper die niet alleen je huis maar ook je blauwe keuken leuk vindt.

Ik heb overigens vooral spijt dat we dat niet veel eerder gedaan hebben, ik heb 4 jaar lang tegen die blauwe rotkeuken aangekeken.
Gelukkig hadden we toen nog een LAT-relatie en hoefde ik er niet altijd tegenaan te kijken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:02:53 #125
323439 HetKlusKonijn
pi_131004372
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
Ik heb overigens vooral spijt dat we dat niet veel eerder gedaan hebben, ik heb 4 jaar lang tegen die blauwe rotkeuken aangekeken.
Gelukkig hadden we toen nog een LAT-relatie en hoefde ik er niet altijd tegenaan te kijken :')
Die was nog geinstalleerd door je ex? :D

Nah, gelijk heb je hoor, en het heeft kennelijk goed gewerkt, 'm te vervangen! :)
  maandag 9 september 2013 @ 22:04:28 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131004474
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Die was nog geinstalleerd door je ex? :D

Nah, gelijk heb je hoor, en het heeft kennelijk goed gewerkt, 'm te vervangen! :)
Nee, het was het huis van mijn (nu) man, die keuken zat er al in toen hij het huis kocht, maar ik had die deurtjes dus gewoon veel eerder moeten vervangen.
Uiteindelijk was het een fluitje van een cent, gewoon zonde, al die jaren irritatie over die donkere keuken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:06:39 #127
323439 HetKlusKonijn
pi_131004586
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, het was het huis van mijn (nu) man, die keuken zat er al in toen hij het huis kocht, maar ik had die deurtjes dus gewoon veel eerder moeten vervangen.
Uiteindelijk was het een fluitje van een cent, gewoon zonde, al die jaren irritatie over die donkere keuken.
Ah, juist. Ja, zeker als het om een Ikea-keuken gaat (of iets vergelijkbaars), dan is die investering voor wat nieuwe deurtjes natuurlijk maar een heel beperkte, en zeker de moeite waard.

Ik kijk nog aan tegen 1963-witte deurtjes en ziekenhuis-tegeltjes, maar er wordt aan gewerkt (lees: voor gespaard) ;).
  maandag 9 september 2013 @ 22:09:25 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131004742
Achteraf gezien niet alleen spijt dat ik het niet eerder heb gedaan, maar ook jammer dat ik voor de Applad deurtjes ben gegaan, en niet voor de iets duurdere Abstrakt.
De blauwe keuken was ook Abstrakt, en de weerkaatsing daarvan was wel fraaier geweest dan het matte van de Applad.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:13:13 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131004987
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ah, juist. Ja, zeker als het om een Ikea-keuken gaat (of iets vergelijkbaars), dan is die investering voor wat nieuwe deurtjes natuurlijk maar een heel beperkte, en zeker de moeite waard.

Ik kijk nog aan tegen 1963-witte deurtjes en ziekenhuis-tegeltjes, maar er wordt aan gewerkt (lees: voor gespaard) ;).
In ons nieuwe huis zit de originele 1971 badkamer (toilet, wastafel en verwarming al wel vervangen, rest nog origineel), en daar waar ik in het huis (uit 1983) met de blauwe keuken de badkamer in 2010 al helemaal heb laten vernieuwen omdat dat heel hard nodig was, zitten we hier voorlopig gewoon met de 1971 badkamer.

Overigens maakt het ook nogal wat uit wat voor kwaliteit het om gaat, deze 1971 badkamer is kwalitatief gewoon stukken beter dan die premie-koopwoning badkamer uit 1983, dat is net het verschil tussen een goed onderhouden Mercedes uit 1971 en een Fiat uit 1983.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:14:52 #130
323439 HetKlusKonijn
pi_131005095
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
Achteraf gezien niet alleen spijt dat ik het niet eerder heb gedaan, maar ook jammer dat ik voor de Applad deurtjes ben gegaan, en niet voor de iets duurdere Abstrakt.
De blauwe keuken was ook Abstrakt, en de weerkaatsing daarvan was wel fraaier geweest dan het matte van de Applad.
Verdomd jammer dat die standaard Faktum-Ikea-keuken er helemaal uit schijnt te gaan, was goed spul, en het schijnt dat de opvolger daarvan met verschillende maten werkt. Ik zit dus nog in dubio wat te doen, in de uitverkoop (of MP) een Faktum scoren, of wachten op de nieuwe maatvoering, die waarschijnlijk duurder wordt, maar dan kun je dus wel weer varieren zodra de deurtjes je niet meer bevallen... lastig. :{
  maandag 9 september 2013 @ 22:16:08 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131005170
Ik zou het als excuus gebruiken om alvast een tripje Zweden te doen, en te kijken of die nieuwe serie wat is *)

Zo niet; Factum in de aanbieding, zo wel; Metod.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:18:23 #132
323439 HetKlusKonijn
pi_131005296
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:13 schreef Leandra het volgende:
Overigens maakt het ook nogal wat uit wat voor kwaliteit het om gaat, deze 1971 badkamer is kwalitatief gewoon stukken beter dan die premie-koopwoning badkamer uit 1983, dat is net het verschil tussen een goed onderhouden Mercedes uit 1971 en een Fiat uit 1983.
Herkenbaar! :Y

De koper van mijn laatste hutje heeft de hele toko verbouwd, maar de - nog steeds prima functionerende en in neutrale kleuren uitgevoerde badkamer uit 1995, gebouwd door een fantastische oudere (60+, een echte vakman, dus) aannemer die de hele klus in z'n eentje heeft verricht - die heeft-ie dus terecht helemaal onaangeroerd gelaten.

Jammer (maar natuurlijk uiteraard) dat die aannemer met pensioen is gegaan... anders had-ie hier ook weer aan de slag gemogen. _O_
  maandag 9 september 2013 @ 22:22:17 #133
323439 HetKlusKonijn
pi_131005494
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het als excuus gebruiken om alvast een tripje Zweden te doen, en te kijken of die nieuwe serie wat is *)

Zo niet; Factum in de aanbieding, zo wel; Metod.
:Y
Het wordt wat mij betreft sowieso weer een Ikea'tje. Value-for-money! ^O^
Ik wacht de uitverkoop van Factum eventjes af...
pi_131020217
Ons nieuwe huis krijgt ook Ikea. dat is super veel waar voor je geld, en je hoeft niet een half jaar van te voren te beslissen zonder je huis gezien te hebben (nieuwbouwwoning)

maar ons oude huis. je kunt idd geld investeren om de blauwe deurtjes wit te maken. echter stiekum zou ik dat zelf nooit doen. beter is om de keuken eruit te halen, 180 graden te draaien (onder het raam zetten) combi cv-ketel geiser erin en grotere koelkast en je kunt er weer 15 jaar tegenaan. want ook deze keuken is al uit 2000 en sommige deurtjes vertonen de leeftijd, al is de apparatuur wel recent vernieuwd.

dus in plaats van dit te doen, kies ik er liever voor dat de kopers hier hun eigen keuze in maken.
maar wie weet, als het voor de kopers een onoverkomelijk probleem is...

ik vind zelf dat je mijn huis moet vergelijken met een appartement, maar dan met meer privacy en minder kosten (geen VvE). maar vergeet niet dat het en wat ouder huis is, daar moet je van houden, en ook bereid zijn om net iets vaker iets te verklussen dan in een strak betonnen appartement.
pi_131027622
op deze site http://www.wonen.startersgids-online.nl/het-huis-uit/bezichtiging (startersgids online) staat een checklist die mensen mee kunnen nemen naar een bezichtiging, misschien heb je daar wat aan om alles nog een keer na te kijken in je huis
pi_131159625
Op ongeschilderde schrootjes en steenstrips na is deze kleur blauwe keuken in combinatie met het blad wel zo ongeveer het meest weerzinwekkende wat je aan kunt treffen in een huis. Besteed die laatste 100-150 aan goede verf en materiaal.

pi_131160557
Het is maar net waar je van houdt; ik heb in mijn eerste koophuis een keuken op maat laten maken en blauw met wit en beuken. Zou 'm zo weer nemen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')