quote:
inderdaad, nagel bijtenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Die laatste leg heeft niemand wat gepost zie ik
Mentaal is het echt stukken beter de laatste tijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:03 schreef DeeBee het volgende:
Barney.
Speelt toch ook een degelijk jaar hoor!
pfff, hou nou toch eens op man. Prima dat je hem niks vind maar ga niet als een kleuter lopen trollen.quote:
Ja, veruit de minst interessante kwartfinale. Hopelijk is de hamer wakker. Ik zou Wade graag zien verliezen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Bweh, nu Hamilton - Wade.
Even zelf wat pijltjes gooien dan maar.
Heb je geen blokkeerknop..quote:Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pfff, hou nou toch eens op man. Prima dat je hem niks vind maar ga niet als een kleuter lopen trollen.
Mwah, gun het Wade meer. Gooit een erg sterke UK Open. Al vanaf de eerste dag.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:06 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ja, veruit de minst interessante kwartfinale. Hopelijk is de hamer wakker. Ik zou Wade graag zien verliezen.
Vind het niets, doe mij die ander maar.quote:
Daniella Allfree. +100quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind het niets, doe mij die ander maar.
Vrijdag 258k, gister 222k, valt wel mee opzich voor voornamelijk oninteressante duels voor de leek. Enkel Mikey was sporadisch in beeld, en vaak zonder echte tegenstand. Zal vanavond wel goedbekeken worden.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat kijkcijfers slecht zijn geloof ik wel, want RTL7 zend zo onregelmatig uit dat mensen die nét een tikkie minder bij het darts betrokken zijn elke keer teleurgesteld worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EK wordt ook uitgezonden, World Matchplay ook alles behalve openingsweekend. Openingsweekend komt in samenvatting.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef DeeBee het volgende:
Tsja, matig, ik denk dat het prima cijfers zijn... Nogal onrealistisch om bij de kleinere dart-toernooien 1M+ mensen te gaan verwachten of zo...
En net alsof RTL7 zoveel boeienders uit te zenden heeft, ik vind dat ze het prima doen en dat ze zelfs nog veel vaker gewoon dat studioprogramma kunnen dumpen in mijn ogen en lekker gewoon de Sky-feed moeten uitzenden. Scheelt ze ook nog eens extra geld!
Daalderwerk!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
MVG heeft de bull gewonnen en begint de wedstrijd tegen The Power.
Taylor begint nooit aan de wedstrijd, ik denk gewoon dat Taylor het bullen wel heeft gewonnen maar gewoon MVG gaat beginnen. Dat is altijd zijn spelletje. Hij probeert dan gelijk te breaken om in het hoofd van de tegenstander te komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
MVG heeft de bull gewonnen en begint de wedstrijd tegen The Power.
Petri Korte.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Raarste manier van gooien die ik ooit heb gezien in het darten, is toch wel die van Dennis Smith.
MVG heeft de bull gewonnen staat hierquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor begint nooit aan de wedstrijd, ik denk gewoon dat Taylor het bullen wel heeft gewonnen maar gewoon MVG gaat beginnen. Dat is altijd zijn spelletje. Hij probeert dan gelijk te breaken om in het hoofd van de tegenstander te komen.
Ja, dat weet ik wel....quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
MVG heeft de bull gewonnen staat hier
nou dan tot zo dusquote:
Dat doet Taylor doorgaans ook alleen maar bij wedstrijden waarin de beslissende leg niet door de ander begonnen mag worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor begint nooit aan de wedstrijd, ik denk gewoon dat Taylor het bullen wel heeft gewonnen maar gewoon MVG gaat beginnen. Dat is altijd zijn spelletje. Hij probeert dan gelijk te breaken om in het hoofd van de tegenstander te komen.
Goed niveau inderdaad, maar ik zit toch maar met een half oog te kijken wachtend op de echte kraker.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef Kadabra4 het volgende:
hoe kunnen jullie het zien er is toch niks op tv
http://www.rtl7darts.nl/quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef Kadabra4 het volgende:
hoe kunnen jullie het zien er is toch niks op tv
Hamilton ookquote:Op zondag 9 juni 2013 16:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
Mooi dat Wade er uit ligt. Gevaarlijke klant altijd.
Is ook loting, net als voor de finale.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef Grifte het volgende:
Is Halve Finale ook loting, of hoe ligt die al vast?
Taylor tegen Mikeyquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is ook loting, net als voor de finale.
[..]
Taylor tegen Mikey
Ja maar veel mensen waaronder ik zelf vindt Taylor een verschrikkelijke man, Hij is de beste darter ooit maar ik hoop altijd dat hij verliestquote:
Je hoort het publiek heel vaak Phil Taylor liedjes zingen, dat zullen ze niet doen als ze allemaal een hekel aan hem hebben.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen waaronder ik zelf vindt Taylor een verschrikkelijke man, Hij is de beste darter ooit maar ik hoop altijd dat hij verliest
Er moet nog wat bier inquote:
Samenvattingen, slimpie.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef FredVleespet het volgende:
Gaat rtl7 deze partijen vanavond weer 'live' uitzenden?
Ja ik zie van Gerwen dit nog wel goedmaken. Hoewel Taylor ook weer behoorlijk in vorm is.quote:
Ah, ik zag op de website '6uur lang live' staan, vandaarquote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samenvattingen, slimpie.
Halve finale & finale live
Ally Pally dan, dat zit bomvol in december. Gaat hij toch ook gewoon gooienquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Grifte het volgende:
Taylor mietje, neem eens een penalty in een kolkend voetbalstadion
Ik mijd dit topic altijd even aan het eind van elke leg, maar ik dacht toen Taylor aan het wachten was dat die nog wel even zou duren. Blijkbaar niet dus.quote:
Zieke gemiddeldenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek, en dan die gemiste dubbels.
Dan is er de hele tijd lawaai, hier is het de hele tijd doodstil en net als hij wil gooien schreeuwt er een, dat is toch anders.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ally Pally dan, dat zit bomvol in december. Gaat hij toch ook gewoon gooien
http://www.sportlemon.tv/(...)18675685-591154.htmlquote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef De_Fietser het volgende:
Wie heeft er een linkje van een stream voor mij?
Gewoon de rtl7 dartssite heeft een stream.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef De_Fietser het volgende:
Wie heeft er een linkje van een stream voor mij?
Nee, wordt nog voor geloot.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef Kadabra4 het volgende:
Is er al bekend wie de tegenstander van Barney is in de halve finale
okquote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit verpest voor mij het toernooi dat MVG er uit ligt, godverdomme
Idd. Wel een mooie partij trouwens. MvG stond ook goed te spelen, vooral de eerste helft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef hafcfan het volgende:
Helaas Taylor was ook gewoon beter. Ook scorend stukken sterker.
Barney en Lewis geen bazen ?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef hafcfan het volgende:
Laat Wright maar winnen. De enige baas die er nog inzit.
Hamilton of Wright dan maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Lewis is viesdik en Barney verliest sws van Taylor.
Als Barney het toernooi wil winnen moet hij hopen dat Taylor inderdaad er in de halve finale uitgaat, zelf verslaat hij hem in geen jaren.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat zelfs Wright Taylor het erg lastig gaat maken
slaat ie de vloertoernooien over of watquote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende maand World Matchplay, dan pas weer MVG.
Op TV bedoel ik. Vergeet nog de European Championships. Begin Juli.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
slaat ie de vloertoernooien over of wat
Mooie speelstijl ook, en geweldige verschijning op het podium. Laat hem maar mooi verder gaanquote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef hafcfan het volgende:
Wright word echt een top 16 speler op deze manier.
Niet Anderson eruit plz, alleen al om zijn speelstijl / song / shirtsquote:
Dat vroeg je een half uur geleden ook al. Google al geprobeerd? Eerste hit op 'Ranglijst pdc'.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef Kadabra4 het volgende:
Weet iemand hoe de ranglijst van de pdc werkt en waar ik hem kan vinden ?
http://www.pdc.tv/pdc-order-of-meritquote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef Kadabra4 het volgende:
Weet iemand hoe de ranglijst van de pdc werkt en waar ik hem kan vinden ?
Ja toen reageerden niemand en ik wil weten of het prijzengeld ook wel is wordt gereset .quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vroeg je een half uur geleden ook al. Google al geprobeerd? Eerste hit op 'Ranglijst pdc'.
Google dan.....quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Ja toen reageerden niemand en ik wil weten of het prijzengeld ook wel is wordt gereset .
met watquote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter gewoon stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |