Nou, ik heb me even kunnen inhouden

maar wil toch even mijn visie in deze geven. Ik heb een aantal jaren mogen géven, van alles, van kerstpakketten via halve inboedel tot mixers, flatscreen en zulks. Ik heb op één na alleen maar ontzettend leuke en lieve ervaringen in deze. Ik had perfecte spullen over, een ander kon die node gebruiken en dat is bijna allemaal perfect gegaan en manlief die helemaal', geheel en bepaald niet van zulks als FHF is heeft mij daarin altijd gesteund en geholpen. Feit is dat degenen welke wij hebben moge helpen, of dat nou met inboedel, een keukenhulpje of een kerstpakket is in feite ook mij geholpen hebben: door het aan te nemen, er blij mee te zijn en ervan te genieten. Dat wordt nogal eens vergeten: dat de "gever" net zo blij is als de "ontvanger".
Nou heb ik niks meer weg te geven maar elk item/meubelstuk/ whatever wat hier weg is gegeven heeft duseen persoonlijk verhaal gekregen van de ontvanger en écht, dat was telkens zo mooi dat het alles waard is en ik dus baal dat huis/zolder en garage léég zijn.
Her en der op FOK! wordt wel eens de draak gestoken met FHF maar ik blijf er bij, mijn ervaringen in het algemeen waren als gever zijnde súpergoed . Mede dankzij andere FOK!kers die belangeloos het halve land doorkruist hebben om spullen van A naar B te krijgen. ik bedoel maar: waar haal je nou zo'n zooi belangeloze mafketels vandaan die dat zo prachtig regelen?
Nou, hier dus . toen
Namen zal ik niet noemen want de logistieke vrijwilligers door de jaren heen konden een poos niet zitten van de veren in hun reetjes, de insiders weten wie en weten ook hoe fantastisch het was.
Ik hoop van harte dat het ooit weer zo wordt als het was

.
(uch, lang betoog, (sorry daarvoor) wat ook noch eens beter in de FB had gepast maar ik tik het vanuit (en blijkbaar mét

) mijn tenen maar vooral uit mijn hart en ziel, en dan rám ik gewoon

)
[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 10-06-2013 21:35:08 ]