SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (fo sure niggah)
Waarom? Ga naar buiten toe danquote:
Daar kan je iets tegen doenquote:
Nice! Waar zit je?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
Straks maar even een bergwandeling maken voor rond een uurtje of 6 het onweer weer losbarst
Ergens beneden in deze afbeelding om precies te zijnquote:
SuPer vet!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens beneden in deze afbeelding om precies te zijn![]()
Veliko Tarnovo
[ [url=http://2.bp.blogspot.com/-w1kiHtp74w4/T2hDXftIrxI/AAAAAAAAABk/PF532egSX-M/s1600/veliko+tarnovo1.jpg]afbeelding[/curl] ]
Je moet even niet zon grote mond hebben kutje of moet ik je op komen zoekenquote:
Ik ga heul nie alleenquote:
pas maar op anders gaat ze je aanrijden.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet even niet zon grote mond hebben kutje of moet ik je op komen zoeken![]()
Gedaan met die brabandse grapjes hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
pas maar op anders gaat ze je aanrijden.
Sorry hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gedaan met die brabandse grapjes hoor![]()
Godskolerequote:Op zondag 9 juni 2013 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
pas maar op anders gaat ze je aanrijden.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:22 schreef Tamashii het volgende:
En voor de rest durf ik niemand in te plannen.
Ja de eerste 4 zijn hier maar Remlof was het idee van hem dus hij moet ook ovb komen en wij zijn tof.quote:
Gaat helemaal goed komen met die meet danquote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja de eerste 4 zijn hier maar Remlof was het idee van hem dus hij moet ook ovb komen en wij zijn tof.
jaaaaaaquote:Op zondag 9 juni 2013 14:26 schreef Vansschoen het volgende:
Zet mij er ook maar ovb bij! Heb mijn rooster van juli nog niet dus kan nog niet definitief bevestigen. Ook al een plaats bekend waar we gaan bowlen?
Ook Arnhem denk!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:26 schreef Vansschoen het volgende:
Zet mij er ook maar ovb bij! Heb mijn rooster van juli nog niet dus kan nog niet definitief bevestigen. Ook al een plaats bekend waar we gaan bowlen?
Fuck yeahhhhquote:Op zondag 9 juni 2013 14:26 schreef Vansschoen het volgende:
Choo choo all aboard the crazy train.. die nu alsnog stilstaat.. ns faalhazenquote:
Kut NSquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Choo choo all aboard the crazy train.. die nu alsnog stilstaat.. ns faalhazen
jij ook vinnehboyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |