quote:Op zondag 9 juni 2013 14:27 schreef Nober het volgende:
Ik weet wel een oplossing, drink die fles in de supermarkt op er staan bekers bij de koffiezetapparaat.
Dat kan inderdaad alleen als je de naam van de betrokken persoon weet.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef vigen98 het volgende:
Misschien wilde ze je naam weten zodat ze je op een date kon vragen
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:54 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, want kassameisjes![]()
![]()
Genoeg spange chicks achter de kassa hoor. De meeste zijn gewoon scholieren of studentes die een bijbaantje hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt ook maar net aan de kassapatroonquote:Op zondag 9 juni 2013 14:55 schreef Splutje het volgende:
Toen ik 15 was kreeg ik ook bijna alles mee, nu op mijn 22ste moet ik ineens om de haverklap mijn id laten zien
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:55 schreef Splutje het volgende:
Toen ik 15 was kreeg ik ook bijna alles mee, nu op mijn 22ste moet ik ineens om de haverklap mijn id laten zien
Wetgeving mbt controleren van id is wel veranderd, maar toch, 7 jaar laterquote:
Ja maar 7 jaar geleden was die controle er niet, vandaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:55 schreef Splutje het volgende:
wat doe je zelf moeilijkquote:Op zondag 9 juni 2013 15:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Laat gewoon je ID zien, wat doe je nou moeilijk?
U bent een arabier en had op uw 12e al een dichtgegroeide bovenlip?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:54 schreef Kadabra4 het volgende:
Hahaha bij mij vragen ze het nooit en ik ben 15
Staat er echt "then" ipv "than" ? Die Nieuw-Zeelandianen beheersen de Engelse taal slecht, zeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je huilt, als je een babyface hebt, dan moet je dit maar incasseren. In veel landen staat het zelfs bij de kassa. Voorbeeld; in Nieuw-Zeeland staat er iets als: "If you look younger then 25, please show your ID when asked, don't be offended".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |