Het komt me nogal onwaarschijnlijk voor. En iedere grapjurk kan een filmpje opnemen, iemand onherkenbaar filmen en stemmen vervormen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:16 schreef joellsoares het volgende:
Naar mijn mening een interessant filmpje gevonden op youtube over zogenaamde "hollywood whackers"
De man claimt een van de hollywood whackers te zijn en getuigt hier over het feit dat hij bij meerdere beroemdheden bepaalde middelen toedient om zo controle te krijgen over hun financiën
Zonder al te veel gelul, check het filmpje ff en laat weten wat jullie hiervan vinden.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:15 schreef joellsoares het volgende:
Ik geloof het wel. Ik ben de laatste tijd hier en daar wat aan het lezen over hollywood. Wat ik tegen kom is,pedofilie, satanisme, meerdere referenties naar monarch mind control. En artiesten en acteurs die er alles aan doen om beroemd te worden. Veel artiesten die hun mond open doen ivm het duistere plan van hollywood(vooral rappers) ik begin me een beetje zorgen te maken. De jeugd van tegenwoordig word opzettelijk besmet met vieze teksten slechte voorbeelden veel naakte vrouwen en sex. Sex drugs and alcohol so to speak. Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op juni 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen. Mijn punt is. Stop hollywood. Onze volgende generaties staan op het spel. De hollywood whackers zijn maar een klein gedeelte van de gevaren van hollywood.
Zou fijn zijn als je even met linkjes komt.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:19 schreef joellsoares het volgende:
Heb je er trouwens ook wel eens opgelet hoeveel celebs er al onder vreemde omstandigheden zijn overleden of doordraaien. De lijst word alsmaar langer.
Ik moet dan meteen aan scientology denken.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:13 schreef joellsoares het volgende:
Roseanne barr die vroeger haar eigen tv programma had verteld ons hier dat MK ultra wel degelijk aanwezig is in en rondom hollywood.
We kunnen toch niet langer accepteren dat onze kinderen en volgende generaties worden meegetrokken in deze donkere buisiness ( hoe vrolijk het er vanaf de buitenkant ook uit ziet )
Voor diegene die het nog niet wisten MK ultra is een vorm van trauma-based mind controll.
Ik ook, trouwens!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen aan scientology denken.
Scientology heeft een eigen leugendetector: de E-meter.quote:
Scientology en CIA enz. gebruiken zelfde soort technieken.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen aan scientology denken.
Hey die dingen gebeurden 20 jaar geleden ook, ik was erbij.....quote:Op zondag 9 juni 2013 19:15 schreef joellsoares het volgende:
Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op hun 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen.
Regeringen en security forces ook trouwens.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scientology heeft een eigen leugendetector: de E-meter.
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47534661,d.d2k
Enge praktijken.
Ze delen ook straffen uit als je in hun ogen gezondigd hebt.
Soort werkkamp ga je dan heen. Ook kinderen.
Dat is jouw stokpaardje, ik weet het.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Regeringen en security forces ook trouwens.
Niet alleen mijne - tis wel bekend- kijk naar MK Ultra....maar dat bestaat niet waarschijnlijk volgens jou.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is jouw stokpaardje, ik weet het.
Ja dat is zeker een enge sekte. Dat filmpje in de OP geloof ik niet zo, maar scientology is minstens zo eng, en erg ongrijpbaar ook. Dat maakt het nog engerquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scientology heeft een eigen leugendetector: de E-meter.
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47534661,d.d2k
Enge praktijken.
Ze delen ook straffen uit als je in hun ogen gezondigd hebt.
Soort werkkamp ga je dan heen. Ook kinderen.
Dat bedoel ik. Creepy beweging is het. En heel machtig ook nog. Die hebben meer Hollywoodsterren in de tang dan waar die man in het filmpje uit de OP het over heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een enge sekte. Dat filmpje in de OP geloof ik niet zo, maar scientology is minstens zo eng, en erg ongrijpbaar ook. Dat maakt het nog enger
Waarschijnlijk zijn er meer slachtoffers van t CIA dan scientology.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Creepy beweging is het. En heel machtig ook nog. Die hebben meer Hollywoodsterren in de tang dan waar die man in het filmpje uit de OP het over heeft.
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er meer slachtoffers van t CIA dan scientology.
Ok, en dat is een relevant raakvlak?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Tingo het volgende:
Beide organisaties hebben veel interesse in Hollywood.
quote:Scientology wordt vaak beschouwd als een sekte, in sommige landen ook door de overheid. Ex-leden noemen vaak de manipulatieve aard van de 'sekte' en bijvoorbeeld dat het honderdduizenden dollars kost als je jaren lid bent. Scientology richt zich bijvoorbeeld volgens Anonymous, de grootste tegenstander van Scientology, op zogenaamde hoofdgroepen. Dit zijn rijke beroemdheden, zoals Tom Cruise en John Travolta, en jonge mensen die 'makkelijk te manipuleren zijn'. Scientology heeft een eigen spionagedienst, de OSA (en). Daarnaast heeft Scientology een eigen marine, genaamd Sea Org.[6] Scientology is in België vervolgd wegens afpersing, uitoefenen van geneeskunde zonder licentie, ontzeggen van medische hulp, niet helpen van mensen in gevaar, zwendel en criminele bendevorming (zie Rechtszaak België vs Scientology).
imo ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, en dat is een relevant raakvlak?
We hadden een poosje terug een scientology-topic. Zal eens zoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Weer eens wat geleerd. Wat een zieke mensen hebben we toch op deze planeet.
[..]
Deze?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hadden een poosje terug een scientology-topic. Zal eens zoeken.
Het gaat over Hollywood Whackers dus t gaat over elke organisatie die gebruikt hynotisme,martelen.min docntrol technieken enz.quote:
Alleen hun doelstelling is nogal verschillend, dunkt me.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat over Hollywood Whackers dus t gaat over elke organisatie die gebruikt hynotisme,martelen.min docntrol technieken enz.
No- its not an easy thought that the people who are supposed to look after citizens are as bad as the people who they are supposed to be protecting the citizens from.
Ligt eraan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen hun doelstelling is nogal verschillend, dunkt me.
Scientology en deze zg. hollywood whackers zijn uit op gewin.. Dat heeft de CiA niet nodig hoor..quote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Zelfde als terroristen of vrijheids vechters.
Macht en controle gaat t ook om.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Scientology en deze zg. hollywood whackers zijn uit op gewin.. Dat heeft de CiA niet nodig hoor..
Ik zie echt het verband niet.
Wat moet de CIA dan met de hollywoodsterren?quote:
Die snap ik ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat moet de CIA dan moet de hollywoodsterren?
Zie 'Inside the LC'....quote:Op zondag 9 juni 2013 19:15 schreef joellsoares het volgende:
Ik geloof het wel. Ik ben de laatste tijd hier en daar wat aan het lezen over hollywood. Wat ik tegen kom is,pedofilie, satanisme, meerdere referenties naar monarch mind control. En artiesten en acteurs die er alles aan doen om beroemd te worden. Veel artiesten die hun mond open doen ivm het duistere plan van hollywood(vooral rappers) ik begin me een beetje zorgen te maken. De jeugd van tegenwoordig word opzettelijk besmet met vieze teksten slechte voorbeelden veel naakte vrouwen en sex. Sex drugs and alcohol so to speak. Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op hun 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen. Mijn punt is. Stop hollywood. Onze volgende generaties staan op het spel. De hollywood whackers zijn maar een klein gedeelte van de gevaren van hollywood.
On the one hand,ik denk dat t niet makkelijk is voor jonge mensen...internet,smsjes,24 hour tv,aggressief marketing en reclame,overal beelden van wat je moet worden,hoe je moet gedragen,je bent wat je koopt,als je dat niet hebt dan je ben niet goed genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:15 schreef joellsoares het volgende:
Ik geloof het wel. Ik ben de laatste tijd hier en daar wat aan het lezen over hollywood. Wat ik tegen kom is,pedofilie, satanisme, meerdere referenties naar monarch mind control. En artiesten en acteurs die er alles aan doen om beroemd te worden. Veel artiesten die hun mond open doen ivm het duistere plan van hollywood(vooral rappers) ik begin me een beetje zorgen te maken. De jeugd van tegenwoordig word opzettelijk besmet met vieze teksten slechte voorbeelden veel naakte vrouwen en sex. Sex drugs and alcohol so to speak. Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op hun 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen. Mijn punt is. Stop hollywood. Onze volgende generaties staan op het spel. De hollywood whackers zijn maar een klein gedeelte van de gevaren van hollywood.
Alsof kinderen snappen wat er allemaal wordt gezegd....quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
On the one hand,ik denk dat t niet makkelijk is voor jonge mensen...internet,smsjes,24 hour tv,aggressief marketing en reclame,overal beelden van wat je moet worden,hoe je moet gedragen,je bent wat je koopt,als je dat niet hebt dan je ben niet goed genoeg.
Maar ja - ik denk dat we zijn allemaal overloaded with information.
Toen ik jong was als ik wilde 'chatten'dan ben ik naar de kroeg gegaan![]()
Ik ben helemaal geen 'prude' maar ik vind t toch 'n beetje 'inappropriate' als ik op TV zie kleine kinderen aan t dansen met sexually tinted lyrics zoals Lady Gaga enz.enz.
Dus ja - hollywood has a lot to answer for - and its not as though they make that many good films anyway.
Precies net mijn idee te meer je ervan kan uitgaan dat als het te mooi is om waar te zijn, het heel vaak niet waar is. In dit geval is het allemaal zoals ik het noem: te gladjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat deze man dit allemaal vertelt en zegt spijt te hebben.
Daar heeft niemand wat aan.
Dus wat is het nut.
Als het al waar is, wat ik ook betwijfel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |