abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127576242
Naar mijn mening een interessant filmpje gevonden op youtube over zogenaamde "hollywood whackers"

De man claimt een van de hollywood whackers te zijn en getuigt hier over het feit dat hij bij meerdere beroemdheden bepaalde middelen toedient om zo controle te krijgen over hun financiën

Zonder al te veel gelul, check het filmpje ff en laat weten wat jullie hiervan vinden.

When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_127580556
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:16 schreef joellsoares het volgende:
Naar mijn mening een interessant filmpje gevonden op youtube over zogenaamde "hollywood whackers"

De man claimt een van de hollywood whackers te zijn en getuigt hier over het feit dat hij bij meerdere beroemdheden bepaalde middelen toedient om zo controle te krijgen over hun financiën

Zonder al te veel gelul, check het filmpje ff en laat weten wat jullie hiervan vinden.

Het komt me nogal onwaarschijnlijk voor. En iedere grapjurk kan een filmpje opnemen, iemand onherkenbaar filmen en stemmen vervormen.
Ik zie ook niet hoe een middel dat hersenbeschadigingen veroorzaakt kan leiden tot schizofrenie en ik snap niet hoe geschifte sterren nog kunnen functioneren en ik snap niet hoe ze het middel zomaar kunnen toedienen en ik snap ook niet hoe dat de bad boys controle geeft over de financieën van de sterren..
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 14:45:24 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_127581082
Wat ik niet begrijp is dat deze man dit allemaal vertelt en zegt spijt te hebben.
Daar heeft niemand wat aan.

Dus wat is het nut.
Als het al waar is, wat ik ook betwijfel.
pi_127590242
Ik geloof het wel. Ik ben de laatste tijd hier en daar wat aan het lezen over hollywood. Wat ik tegen kom is,pedofilie, satanisme, meerdere referenties naar monarch mind control. En artiesten en acteurs die er alles aan doen om beroemd te worden. Veel artiesten die hun mond open doen ivm het duistere plan van hollywood(vooral rappers) ik begin me een beetje zorgen te maken. De jeugd van tegenwoordig word opzettelijk besmet met vieze teksten slechte voorbeelden veel naakte vrouwen en sex. Sex drugs and alcohol so to speak. Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op hun 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen. Mijn punt is. Stop hollywood. Onze volgende generaties staan op het spel. De hollywood whackers zijn maar een klein gedeelte van de gevaren van hollywood.

[ Bericht 0% gewijzigd door joellsoares op 09-06-2013 20:18:42 ]
pi_127590389
Heb je er trouwens ook wel eens opgelet hoeveel celebs er al onder vreemde omstandigheden zijn overleden of doordraaien. De lijst word alsmaar langer.
pi_127590575
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:15 schreef joellsoares het volgende:
Ik geloof het wel. Ik ben de laatste tijd hier en daar wat aan het lezen over hollywood. Wat ik tegen kom is,pedofilie, satanisme, meerdere referenties naar monarch mind control. En artiesten en acteurs die er alles aan doen om beroemd te worden. Veel artiesten die hun mond open doen ivm het duistere plan van hollywood(vooral rappers) ik begin me een beetje zorgen te maken. De jeugd van tegenwoordig word opzettelijk besmet met vieze teksten slechte voorbeelden veel naakte vrouwen en sex. Sex drugs and alcohol so to speak. Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op juni 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen. Mijn punt is. Stop hollywood. Onze volgende generaties staan op het spel. De hollywood whackers zijn maar een klein gedeelte van de gevaren van hollywood.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:19 schreef joellsoares het volgende:
Heb je er trouwens ook wel eens opgelet hoeveel celebs er al onder vreemde omstandigheden zijn overleden of doordraaien. De lijst word alsmaar langer.
Zou fijn zijn als je even met linkjes komt. :)
★★★
pi_127590771
Hier bijvoorbeeld randy qauid die jullie misschien allemaal wel kennen van meerdere hollywood producties

Hij claimt dat hij word uitgemolken door een bepaalde groepering. let ook op de laatste opmerking die de man in het filmpje maakt. "are you aware of the fact your client sounds delusional" dit hoor je vaker.
Celebs die worden uitgemaakt als gek of gestoord.

En verder het toegeven van pedofilie in hollywood door een acteur die al op vroege leeftijd bekend werd.

pi_127592901

Roseanne barr die vroeger haar eigen tv programma had verteld ons hier dat MK ultra wel degelijk aanwezig is in en rondom hollywood.

We kunnen toch niet langer accepteren dat onze kinderen en volgende generaties worden meegetrokken in deze donkere buisiness ( hoe vrolijk het er vanaf de buitenkant ook uit ziet )
Voor diegene die het nog niet wisten MK ultra is een vorm van trauma-based mind controll.
pi_127596506
Wat is het verband tussen MK Ultra en belaagde kindsterretjes en het toedienen van bepaalde middelen om acteurs schizofreen te krijgen om aldus financiele controle over ze te krijgen?
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 21:22:47 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_127596631
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:13 schreef joellsoares het volgende:

Roseanne barr die vroeger haar eigen tv programma had verteld ons hier dat MK ultra wel degelijk aanwezig is in en rondom hollywood.

We kunnen toch niet langer accepteren dat onze kinderen en volgende generaties worden meegetrokken in deze donkere buisiness ( hoe vrolijk het er vanaf de buitenkant ook uit ziet )
Voor diegene die het nog niet wisten MK ultra is een vorm van trauma-based mind controll.
Ik moet dan meteen aan scientology denken.
pi_127596958
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook, trouwens!
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 21:39:56 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_127597908
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ook, trouwens!
Scientology heeft een eigen leugendetector: de E-meter.

http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47534661,d.d2k

Enge praktijken.
Ze delen ook straffen uit als je in hun ogen gezondigd hebt.
Soort werkkamp ga je dan heen. Ook kinderen.
pi_127610663
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Scientology en CIA enz. gebruiken zelfde soort technieken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127610710
quote:
Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op hun 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen.
Hey die dingen gebeurden 20 jaar geleden ook, ik was erbij..... ;)
Volgens mijn vader 50 jaar geleden ook, maar dat heb ik van horen zeggen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 10-06-2013 12:17:26 ]
pi_127611679
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Enge praktijken.
Regeringen en security forces ook trouwens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 10:23:00 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_127611727
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Regeringen en security forces ook trouwens.
Dat is jouw stokpaardje, ik weet het.
pi_127612290
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is jouw stokpaardje, ik weet het.
Niet alleen mijne - tis wel bekend- kijk naar MK Ultra....maar dat bestaat niet waarschijnlijk volgens jou.
pi_127613691
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Enge praktijken.
Ja dat is zeker een enge sekte. Dat filmpje in de OP geloof ik niet zo, maar scientology is minstens zo eng, en erg ongrijpbaar ook. Dat maakt het nog enger :o
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 11:45:53 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_127613856
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja dat is zeker een enge sekte. Dat filmpje in de OP geloof ik niet zo, maar scientology is minstens zo eng, en erg ongrijpbaar ook. Dat maakt het nog enger :o
Dat bedoel ik. Creepy beweging is het. En heel machtig ook nog. Die hebben meer Hollywoodsterren in de tang dan waar die man in het filmpje uit de OP het over heeft.
pi_127613888
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Creepy beweging is het. En heel machtig ook nog. Die hebben meer Hollywoodsterren in de tang dan waar die man in het filmpje uit de OP het over heeft.
Waarschijnlijk zijn er meer slachtoffers van t CIA dan scientology.
pi_127614093
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn er meer slachtoffers van t CIA dan scientology.
Wat heeft dat met elkaar te maken?
pi_127614130
Beide organisaties hebben veel interesse in Hollywood.
pi_127614396
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Tingo het volgende:
Beide organisaties hebben veel interesse in Hollywood.
Ok, en dat is een relevant raakvlak?
pi_127614414
Weer eens wat geleerd. Wat een zieke mensen hebben we toch op deze planeet. :{

quote:
Scientology wordt vaak beschouwd als een sekte, in sommige landen ook door de overheid. Ex-leden noemen vaak de manipulatieve aard van de 'sekte' en bijvoorbeeld dat het honderdduizenden dollars kost als je jaren lid bent. Scientology richt zich bijvoorbeeld volgens Anonymous, de grootste tegenstander van Scientology, op zogenaamde hoofdgroepen. Dit zijn rijke beroemdheden, zoals Tom Cruise en John Travolta, en jonge mensen die 'makkelijk te manipuleren zijn'. Scientology heeft een eigen spionagedienst, de OSA (en). Daarnaast heeft Scientology een eigen marine, genaamd Sea Org.[6] Scientology is in België vervolgd wegens afpersing, uitoefenen van geneeskunde zonder licentie, ontzeggen van medische hulp, niet helpen van mensen in gevaar, zwendel en criminele bendevorming (zie Rechtszaak België vs Scientology).
★★★
pi_127614434
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ok, en dat is een relevant raakvlak?
imo ja.
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 12:12:02 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_127614488
quote:
13s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Weer eens wat geleerd. Wat een zieke mensen hebben we toch op deze planeet. :{

[..]

We hadden een poosje terug een scientology-topic. Zal eens zoeken.
pi_127614550
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We hadden een poosje terug een scientology-topic. Zal eens zoeken.
Deze?

BNW / Scientology - lees eerst de disclaimer in de op!
★★★
pi_127614584
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

imo ja.
Want?
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 12:16:47 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_127614748
quote:
Dankje. :)

Eng gedoe, maar interessant. Ik zal het vanavond eens bekijken.
★★★
pi_127614816
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Want?
Het gaat over Hollywood Whackers dus t gaat over elke organisatie die gebruikt hynotisme,martelen.min docntrol technieken enz.
No- its not an easy thought that the people who are supposed to look after citizens are as bad as the people who they are supposed to be protecting the citizens from.
pi_127614896
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat over Hollywood Whackers dus t gaat over elke organisatie die gebruikt hynotisme,martelen.min docntrol technieken enz.
No- its not an easy thought that the people who are supposed to look after citizens are as bad as the people who they are supposed to be protecting the citizens from.
Alleen hun doelstelling is nogal verschillend, dunkt me.
pi_127615306
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen hun doelstelling is nogal verschillend, dunkt me.
Ligt eraan.
Zelfde als terroristen of vrijheids vechters.
pi_127615881
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan.
Zelfde als terroristen of vrijheids vechters.
Scientology en deze zg. hollywood whackers zijn uit op gewin.. Dat heeft de CiA niet nodig hoor..
Ik zie echt het verband niet.
pi_127617018
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Scientology en deze zg. hollywood whackers zijn uit op gewin.. Dat heeft de CiA niet nodig hoor..
Ik zie echt het verband niet.
Macht en controle gaat t ook om.
pi_127617053
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Macht en controle gaat t ook om.
Wat moet de CIA dan met de hollywoodsterren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 10-06-2013 13:48:59 ]
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 13:42:53 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_127617378
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat moet de CIA dan moet de hollywoodsterren?
Die snap ik ook niet.
pi_127617610
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die snap ik ook niet.
Ik haat typefouten. Zucht! Gelukkig begrijp je wat ik bedoel..
pi_127716038
quote:
Ik geloof het wel. Ik ben de laatste tijd hier en daar wat aan het lezen over hollywood. Wat ik tegen kom is,pedofilie, satanisme, meerdere referenties naar monarch mind control. En artiesten en acteurs die er alles aan doen om beroemd te worden. Veel artiesten die hun mond open doen ivm het duistere plan van hollywood(vooral rappers) ik begin me een beetje zorgen te maken. De jeugd van tegenwoordig word opzettelijk besmet met vieze teksten slechte voorbeelden veel naakte vrouwen en sex. Sex drugs and alcohol so to speak. Mijn zusje is 14 en drinkt al alcohol. Ze heeft vriendinnetjes die op hun 14 al zijn ontmaagd. Dit soort dingen hoor je vaker tegenwoordig. Ik ben bang voor deze generatie kids die constant het slechte voorbeeld voorgeschoteld krijgen. Mijn punt is. Stop hollywood. Onze volgende generaties staan op het spel. De hollywood whackers zijn maar een klein gedeelte van de gevaren van hollywood.
Zie 'Inside the LC'....
http://www.davesweb.cnchost.com/

Als ik t goed herinner was het jou die had t over 'Programmed to Kill:The Politics of Serial Murder' ook van David McGowan?
pi_127747838
quote:
On the one hand,ik denk dat t niet makkelijk is voor jonge mensen...internet,smsjes,24 hour tv,aggressief marketing en reclame,overal beelden van wat je moet worden,hoe je moet gedragen,je bent wat je koopt,als je dat niet hebt dan je ben niet goed genoeg.
Maar ja - ik denk dat we zijn allemaal overloaded with information.
Toen ik jong was als ik wilde 'chatten'dan ben ik naar de kroeg gegaan :)
Ik ben helemaal geen 'prude' maar ik vind t toch 'n beetje 'inappropriate' als ik op TV zie kleine kinderen aan t dansen met sexually tinted lyrics zoals Lady Gaga enz.enz.
Dus ja - hollywood has a lot to answer for - and its not as though they make that many good films anyway.
pi_127748397
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

On the one hand,ik denk dat t niet makkelijk is voor jonge mensen...internet,smsjes,24 hour tv,aggressief marketing en reclame,overal beelden van wat je moet worden,hoe je moet gedragen,je bent wat je koopt,als je dat niet hebt dan je ben niet goed genoeg.
Maar ja - ik denk dat we zijn allemaal overloaded with information.
Toen ik jong was als ik wilde 'chatten'dan ben ik naar de kroeg gegaan :)
Ik ben helemaal geen 'prude' maar ik vind t toch 'n beetje 'inappropriate' als ik op TV zie kleine kinderen aan t dansen met sexually tinted lyrics zoals Lady Gaga enz.enz.
Dus ja - hollywood has a lot to answer for - and its not as though they make that many good films anyway.
Alsof kinderen snappen wat er allemaal wordt gezegd....

Pas rond hun 12 / 13e beginnen ze het te begrijpen. Wat op zo'n leeftijd dan toch best normaal is. :)
★★★
pi_128791558
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat deze man dit allemaal vertelt en zegt spijt te hebben.
Daar heeft niemand wat aan.

Dus wat is het nut.
Als het al waar is, wat ik ook betwijfel.
Precies net mijn idee te meer je ervan kan uitgaan dat als het te mooi is om waar te zijn, het heel vaak niet waar is. In dit geval is het allemaal zoals ik het noem: te gladjes.

Wat sommigen allemaal niet doen om het nieuws te halen of aandacht te genereren... |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 12:10:06 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:15:44 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128791777
.... mag het gezicht van zijn nieuwe modelijn ...... worden waarin de stijl van de dakloze wordt verheerlijkt. Ter vorbereiding wordt hij naar een kuuroord gestuurd.
Hier wordt hij echter gehypnotiseerd. Vanaf nu zal hij, zodra hij het nummer Relax van Frankie Goes to Hollywood hoort, in een gevaarlijke moordmachine veranderen en de premier van Maleisië vermoorden. de ..... wil namelijk voorkomen dat deze de goedkope kinderarbeid af zal schaffen
.

hmmm :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')