SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door vivelafete op 15-06-2013 09:43:26 ]
Ik ga meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rashad Evans vs. Dan Henderson
Roy Nelson vs. Stipe Miocic
Ryan Jimmov vs. Igor Pokrajac
Alexis Davis vs. Rosi Sexton
Pat Barry vs. Shawn Jordan
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:26 schreef vivelafete het volgende:
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MazagattiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Meh. Ik check morgen wel een keertje."
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef THEFXR het volgende:
UFC 161 Timetable:
01.00 facebooks
02.00 prelims
04.00 main card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff, geen tijd gehad om mijn picks te overdenkenquote:Rashad Evans vs. Dan Henderson
Ryan Jimmo vs. Igor Pokrajac
ik kies dezelfde picksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:08 schreef Broempoe het volgende:
Suga heeft behoorlijk wat lean mass op z'n frame, vraag me af of die ook snoeptLet op, ik ben niet aan het beschuldigen en weet dat hij nooit gepakt is voor iets. Toch vind ik het behoorlijk impressive als je zoveel massa kan behouden terwijl je toch relatief veel cardio moet doen en traint voor speed etc.
/rant, het is al laat. 'k ga maar gauw slapen voordat ik nog meer onzin begin uit te kramen
Ik ga mee met deze picks!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat hij stom met zijn geld is omgegaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef wuuht het volgende:
42 zijn en nog vechtenwaarom zou je dat in godsnaam doen?
om dana te pestenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef wuuht het volgende:
Zodat je jezelf niet hoeft af te vragen wat je met de resterende 40 jaar van je leven aan moet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef wuuht het volgende:
Niet eens als succesvolle MMAfighter een rijk vrouwtje kunnen hosselenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat hij stom met zijn geld is omgegaan
ja, zoals tito met zijn druggie jennaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
Niet eens als succesvolle MMAfighter een rijk vrouwtje kunnen hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |