om 4 uur snachts, sukkelquote:Op zondag 9 juni 2013 03:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deed je laatst bij mij, had nog wraakgevoelens
Cees is 1-1 nuquote:Op zondag 9 juni 2013 04:02 schreef Broempoe het volgende:
Alle Strikeforce champions hebben een matige transition gehad... Rockhold, Feijao, Melendez...
Dit is de laatste finish van de prelims die ze nog niet op de main card gegooid hebben, als de TUF finale ook in de eerste ronde wordt gefinisht dan moeten we daarna naar een 15 minuten lange herhaling kijkenquote:
met 5 rondes en wij maar denken dit is een vroege cardquote:Op zondag 9 juni 2013 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
Hoop niet dat de main event gepland staat op 5:00 maar ben er wel bang voor.
Inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 04:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met 5 rondes en wij maar denken dit is een vroege card
Dafuq is this....quote:Op zondag 9 juni 2013 04:47 schreef Hooidraad het volgende:
Die "bang bang bang bang"-reclame doet me denken aan:
je granny shemales fetish, hou je maar voor je!quote:Op zondag 9 juni 2013 04:47 schreef Hooidraad het volgende:
Die "bang bang bang bang"-reclame doet me denken aan:
3rd degree black belt die niet wil tappen.. tjaquote:Op zondag 9 juni 2013 05:14 schreef THEFXR het volgende:
nu zegt ie, gloeiende weer mijn arm gebroken
maak er maar grijs vanquote:Op zondag 9 juni 2013 05:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3rd degree black belt die niet wil tappen.. tja
Maincard was toch 6 gevechten?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk event
5/5Silva wordt toch gepakt
![]()
Wel een mooie overwinning op Feijao
Feijao vs. SIlva over 3 weken een NCquote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Maincard was toch 6 gevechten?
Nasty leg infection van Hunt, bah!
In zekere zin deed Nog het niet eens onaardig, maar ik had geen moment het idee dat Werdum in gevaar was. Hij gooide hem als een puppy op de grond en was hem daar ook best eenvoudig de baas.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef Fenomeno het volgende:
Tof event wel
Werdum eenvoudig gewonnen?
Iedereen verwachte een walkover maar ik vond dat Nog het prima deed eigenlijk, was de baas in de clinch en had een prima kans gemaakt als hij niet voor de guillotine was gegaan tegen een van de top 5 p4p grapplers in de wereld
Haha goeie!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Feijao vs. SIlva over 3 weken een NChence 5/5
Pudz vs. McCorkle was overigens ook gisteren..
Ik ook, zag net gifjes voorbij komen, daar laat ik het bijquote:Op zondag 9 juni 2013 14:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
In zekere zin deed Nog het niet eens onaardig, maar ik had geen moment het idee dat Werdum in gevaar was. Hij gooide hem als een puppy op de grond en was hem daar ook best eenvoudig de baas.
Nog verloor in ieder geval niet zo kansloos als tegen Mir I en Cain, maar de odds van de bookmakers waren gewoon terecht dit keer.
[..]
Haha goeie!![]()
Ja evenals Manhoef. Heb de uitslagen al gelezen... Misschien later vandaag even checken.
You gotta go through me first.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Fenomeno het volgende:
Mag lijen dat ik hem dit seizoen na 4 2e plaatsen een keer pak
KenFloquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Fenomeno het volgende:
Mag lijen dat ik hem dit seizoen na 4 2e plaatsen een keer pak
bij mij nietquote:Op maandag 10 juni 2013 09:18 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat wegwerp gebaar daarna ook
Jammer dat ze throat slash gecensureerd werd oid ...
Was je alweer begonnen, joh... Ben het gewoon vergeten.quote:
Denk niet dat het er beter op gaat worden...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
NU LIVE, Dana White, Bendo en Bones Jones over de nieuwe UFC game.
Als je het terug wil kijken, denk rond 4 uur en 45min/50min.
4 uur 50 minuten en een beetje.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
NU LIVE, Dana White, Bendo en Bones Jones over de nieuwe UFC game.
Als je het terug wil kijken, denk rond 4 uur en 45min/50min.
quote:Former Ultimate Fighting Championship (UFC) heavyweight number one contender, Antonio Silva, is going to pay a little visit to his doctor to see if there is any possible way to make a safe drop to the promotion's light heavyweight division.
He's not looking for a run at the title, he just wants to kick Thiago Silva's ass.
"I used to visit his house and he did mine, I was something of a brother to him and he simply stabbed me in the back and cheated me. He said I'm upset because he left ATT, but he knows its not because of that why I'm mad. I thought he was a coward. Many fighters perform at different weight classes, for example Anderson Silva and Dan Henderson. I personally will attend the doctors to see if I am able to lose weight without spoiling my health. If can do it, I will drop weight to make this fight for sure. All I want to do is just fight him because words won't make him change. He's mentally sick, we're completely different people. I am a family guy. I respect my father, mother, wife, I treat my friends well, without pulling their legs, and I don't take drugs."
Goeie troll welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:56 schreef THEFXR het volgende:
ja hallo, wie was die troll op sherdog, die de thiaga silva busted again deed bumpen??
he,he? het moet wel een fucker van hier zijn!
Antonio Silva is een grotere troll dan waar THEFXR het over heeft!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
Antonio Silva trying to get medically cleared for UFC fight against Thiago Silva at light heavyweight
[..]
Kan die clown niet gewoon even zijn mond houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
Antonio Silva trying to get medically cleared for UFC fight against Thiago Silva at light heavyweight
[..]
Succes!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:MAIN CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)
Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
Travis Browne vs. Alistair Overeem
Yuri Alcantara vs. Urijah Faber
Thiago Alves vs. Matt Brown
Uriah Hall vs. Nick Ring
Michael Johnson vs. Joe Lauzon
PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 6 p.m. ET)
Michael McDonald vs. Brad Pickett
Mike Brown vs. Akira Corassani
Conor McGregor vs. Andy Ogle
Diego Brandao vs. Daniel Pineda
PRELIMINARY CARD (Facebook, 4:30 p.m. ET)
Manny Gamburyan vs. Cole Miller
Cody Donovan vs. Ovince St. Preux
Ramsey Nijem vs. James Vick
godver, de vuile teringlijer, eerst mousasi ducken om vervolgens dit kado te krijgen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
Jon Jones, Alexander Gustafsson Booked for Light Heavyweight Title Headliner at UFC 165
Mousasi had toch dik verloren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, de vuile teringlijer, eerst mousasi ducken om vervolgens dit kado te krijgen!
ik hoop dat jones je poot breekt, kut nep zweed!!
Mooi, mooi.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Cole Miller vs. Manny Gamburyan slated for UFC on FOX Sports 1
[..]
UI bet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Fenomeno het volgende:
Gus gaat Jones onttronen, you heard it here first
Lol, dan had ik nu al een vliegticket gekochtquote:
godver de tyfuss zooi, wat heeft die gast een pech in zijn vecht loopbaan, zeg!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Anthony Pettis injured, replaced by Chan Sung Jung in featherweight title-fight
AWESOMENESS!!!
Ik vind dat Lamas het meer had verdiend. Is het hem wel aangeboden of is Jung gewoon meer marketable?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
AWESOMENESS!!!
Ja godnondejuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
AWESOMENESS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door vivelafete op 15-06-2013 09:43:26 ]
Ik ga meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rashad Evans vs. Dan Henderson
Roy Nelson vs. Stipe Miocic
Ryan Jimmov vs. Igor Pokrajac
Alexis Davis vs. Rosi Sexton
Pat Barry vs. Shawn Jordan
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:26 schreef vivelafete het volgende:
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MazagattiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Meh. Ik check morgen wel een keertje."
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef THEFXR het volgende:
UFC 161 Timetable:
01.00 facebooks
02.00 prelims
04.00 main card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff, geen tijd gehad om mijn picks te overdenkenquote:Rashad Evans vs. Dan Henderson
Ryan Jimmo vs. Igor Pokrajac
ik kies dezelfde picksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:08 schreef Broempoe het volgende:
Suga heeft behoorlijk wat lean mass op z'n frame, vraag me af of die ook snoeptLet op, ik ben niet aan het beschuldigen en weet dat hij nooit gepakt is voor iets. Toch vind ik het behoorlijk impressive als je zoveel massa kan behouden terwijl je toch relatief veel cardio moet doen en traint voor speed etc.
/rant, het is al laat. 'k ga maar gauw slapen voordat ik nog meer onzin begin uit te kramen
Ik ga mee met deze picks!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat hij stom met zijn geld is omgegaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef wuuht het volgende:
42 zijn en nog vechtenwaarom zou je dat in godsnaam doen?
om dana te pestenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef wuuht het volgende:
Zodat je jezelf niet hoeft af te vragen wat je met de resterende 40 jaar van je leven aan moet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef wuuht het volgende:
Niet eens als succesvolle MMAfighter een rijk vrouwtje kunnen hosselenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat hij stom met zijn geld is omgegaan
ja, zoals tito met zijn druggie jennaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
Niet eens als succesvolle MMAfighter een rijk vrouwtje kunnen hosselen
Wtf is dit?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef THEFXR het volgende:
As soon i will show one MMA Event in Iraq Country bye iranian UFC fighters with this name
Kurdish Fighting Championship ( KFC )
place : Iraq country
Date : 2013/07/05
Thanks
Doet het altijd goed bij mij, ligt alleen vaak een minuut achter.. Nu is het andersom.quote:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467?ref=tsquote:
Zeker wat later binnen gekomen?quote:
denk hetquote:Op zondag 16 juni 2013 01:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij keek toch al mma, toen wij er niks van af wisten?
Hij gaat dan ook elke keer voor die armbar. Tikkeltje voorspelbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
Doet me denken aan Alex (bruce lee/afro).. ook 10 close submission attempts maar niet finishen.
Iedere keer uit submission attempts glippen.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:53 schreef Beach het volgende:
[..]
De twee beste wedstrijden van het jaar gemist.
Kroegje.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 16 juni 2013 01:55 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh je hebt mijn zelfgemaakte bewaard
Shields. T-Wood is overrated.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie van Shields vs. Woodley?
Ben dit keer voor Woodley gegaan, Shields is elke keer nog tegengevallen en dan zat hij de vorige keer nog aan het snoepgoed ook.
Beng beng beng bengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, moest een stukje met de auto dus ben maar verstandig geweest
schandalig op de undercardquote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie van Shields vs. Woodley?
Ben dit keer voor Woodley gegaan, Shields is elke keer nog tegengevallen en dan zat hij de vorige keer nog aan het snoepgoed ook.
Wel apart dat men nog altijd geheim houdt wat hij gebruikt heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Shields. T-Wood is overrated.
Shields had maar korte suspension dus ga er van uit dat het mary jane was, dat heeft nou niet echt een positieve invloed op je vechtskillz
Ja, tot 03.00, dan is het afgelopen. Lekker optijd naar bedquote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef Beach het volgende:
is dit al de main? hopelijk wel dan kan ik redelijk vroeg gaan slapen
aight morgenvroeg half 10 begint de kerkdienstquote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, tot 03.00, dan is het afgelopen. Lekker optijd naar bed
kerk?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef Beach het volgende:
[..]
aight morgenvroeg half 10 begint de kerkdienst
Vergeving vragen omdat ik een stijfje kreeg van Arianna.quote:
kan nu ook, het is je vergeven, als het de volgende keer van brittany isquote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeving vragen omdat ik een stijfje kreeg van Arianna.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan nu ook, het is je vergeven, als het de volgende keer van brittany is
Ja hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
is het wat? Kom nwt thuis van een verjaardag
gezopen?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
is het wat? Kom nwt thuis van een verjaardag
Dacht ik ook aan, als 1 judge de eerste ronde 10-8 called en de 2e en 3e 9-10quote:
Zegt mr. Casual.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zodat de pussies als jij afhaken en en de eckte overblijven.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef THEFXR het volgende:
Niet zo lekker als RouseySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal leuk gevecht worden danquote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze gasten zijn echt gassed na 1 ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |