De ramenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:15 schreef Dagonet het volgende:
De raam..
De ramen gaan hier alleen maar dicht als de regen er recht op staat.
Ik word wakker van fluitende vogeltjesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Scootermuisje het volgende:
Ja! Maar word wel wakker van de hond van de buren sochtends
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:15 schreef Dagonet het volgende:
De ramen gaan hier alleen maar dicht als de regen er recht op staat.
Nieuwe vriendin een optie?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:22 schreef mua het volgende:
ik slaap graag met mijn raam open misschien niet helemaal maarja.
Helaas is mijn vriendin er wel zwaar op tegen dit door dat zei geen insecten in huis wilt hebben of last heeft van het verkeer dat door de straat rijd.
maar ik ben er wel een voorstander van....
Deze combi een optie?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:22 schreef mua het volgende:
ik slaap graag met mijn raam open misschien niet helemaal maarja.
Helaas is mijn vriendin er wel zwaar op tegen dit door dat zei geen insecten in huis wilt hebben of last heeft van het verkeer dat door de straat rijd.
maar ik ben er wel een voorstander van....
Dat heb je met raam dicht ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee want dan word ik om 5 uur wakker van het licht
Ik vind die geluiden rustgevend.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:43 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dat heb je met raam dicht ook.
anyway. Raam open heeft zo z'n voor en nadelen. Heb hem vaak open ivm de frisse lucht. Maar aan de andere kant is er wel extra herrie.
Ik woon naast het spoor. En er zijn kippen (lees haan) in de buurt. En een buurman met een Harley.quote:
Ik hoor altijd mensen rustig lopen, en er rijden Toyota Priusjes langs.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik woon naast het spoor. En er zijn kippen (lees haan) in de buurt. En een buurman met een Harley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |