Juist. Ik was iets ouder toen ik echt begon met kijken!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gek genoeg niet fanatiek ofzo maar ik ben wel al sinds mijn 9de een GTST junkie haha. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig en ik aangezien ik nu al een dag voorloop en me altijd dood verveel is het weer een leuke bezigheid van 20 minuten haha
Zelfs een eigen tv gekregen door GTST, ouders waren er klaar mee om het te moeten zien om 20:00 hihi
Ik word vooral nieuwsgierig door berichtjes hier enzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Juist. Ik was iets ouder toen ik echt begon met kijken!![]()
Maar, erg nieuwsgierig ben ik tegenwoordig niet meer.
Het is natuurlijk vaak speculeren over wat er zal gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word vooral nieuwsgierig door berichtjes hier enzDaardoor kan ik als diehard GTST junkie niet stoppen hihi
Ik zou hem zeker kopen, maar ik raad veel fans van het oude GTST denk ik wel aan om daarna niet meer verder te gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef majahoi het volgende:
Aan het twijfelen of ik seizoen 9 wil kopen als die uit is. Aan de ene kant wil ik hem wel graag vanwege de verhaallijnen met Ludo, maar aan de andere kant gaan Daniël en meer dat seizoen er uit..
Ik vind het niet erg persoonlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik en Noud zijn collega's (Noud werkt toch af en toe in de Koning?) en Nina is met Noud getrouwd, dus tja, dan moet ze wel mee... (helaas)quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Miss_paraplu het volgende:
Daarnaast is het ook zo dat maakt niet uit wie trouwt of wat dan ook , heel Meerdijk is er bij.. volgens mij ging Rik en Nuran nou niet bepaald veel met Nina om, maar uiteraard zijn ze wel uitgenodigd..
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef GSMboy het volgende:
Over Tim....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Daarom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't lijkt daar de hemel wel, je geneest er keihard...![]()
En daarnaast, zijn vader heeft een serum tegen het Ebola-virus ontwikkeld, dus een of ander medicijn hiervoor in elkaar brouwen moet een makkie zijn, niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Daarom...
't lijkt daar de hemel wel, je geneest er keihard...
Niets moetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Rik en Noud zijn collega's (Noud werkt toch af en toe in de Koning?) en Nina is met Noud getrouwd, dus tja, dan moet ze wel mee... (helaas)
Noud heeft er ook gewoon nog gewerkt en hij kan het sowieso goed vinden met Rikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Rik en Noud zijn collega's (Noud werkt toch af en toe in de Koning?) en Nina is met Noud getrouwd, dus tja, dan moet ze wel mee... (helaas)
En ik dat Bing zwanger wordt van een paard :pquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef majahoi het volgende:
Heb wel zo het gevoel dat Ludo en Julia iets gaan krijgen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Denk dat Julia binnenkort weer weg isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef majahoi het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En ik dat Bing zwanger wordt van een paard :pjaa okee, het is misschien een beetje vergezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat leek er gisteren wel op, hoe die 2 bij elkaar kwamen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:35 schreef majahoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de cliffhanger van dit seizoen, zeker wel eens een goede aflevering zal worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:57 schreef fotostarter het volgende:
Ik weet wel, dat die Mike strontvervelend aan het worden is. Vanavond doet die er een schepje bovenop.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat de cliffhanger van dit seizoen, zeker wel eens een goede aflevering zal worden.
Dat denk ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma, Di Wo een beetje alle verhaallijnen combineren.
Do de aanloop naar de cliff
Vr crème de la crème
Nu nog achter zien te komen wat de crème is![]()
De crème de la crème zou voor mij al kunnen zijn als de parachutesprong voor een:quote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ma, Di Wo een beetje alle verhaallijnen combineren.
Do de aanloop naar de cliff
Vr crème de la crème
Nu nog achter zien te komen wat de crème is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SAMBAM op 17-06-2013 20:08:46 ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef SAMBAM het volgende:
Klinkt erg leuk allemaal...Spoilertags aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De crème de la crème zou voor mij al kunnen zijn als de parachutesprong voor een:
Bing, Maxime, Aysen (er zijn nog wel een paar) een fatale afloop kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef Frey het volgende:
MennoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef amaranta het volgende:
Tim: ikwas bijna dood
Rikki: ja, dat is heel vervelend voor je
Echt, wat is dat een misplaatste opmerking
Na de reclame werd het nog erger ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |