quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had je weleens verteld over die keer dat ik ook helemaal bezeten was van Jason Statham en iedere film van hem ging kijken![]()
Die scene waar hij even rustig in zijn huisje in een bos even een plaat opzet
Op verzoek gepost hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook totaal niet verwachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijke backfire dit ja.
*vind ik leuk* duimpje omhoog.
Prachtig topic man.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
Niet Mod zijn en een slotje op dit topic zetten.
Mijn topics verdienen nooit een slotjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
Niet Mod zijn en een slotje op dit topic zetten.
godverdomme, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not impressed. (dit las je op als Statham, geef het maar toe)
[..]godverdomme.
Ja, dat ben ik.quote:
In tegenstelling tot die mongool die jij post doet Statham wél z'n eigen stunts.quote:
Hij is geen mongoolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
[..]
In tegenstelling tot die mongool die jij post doet Statham wél z'n eigen stunts.
Vergeleken met Statham is hij een achtergesteld kindje dat nooit normaal onderwijs heeft genoten. Sorry.quote:
Ik wist niet eens wie die David was, voor dit topic.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeleken met Statham is hij een achtergesteld kindje dat nooit normaal onderwijs heeft genoten. Sorry.
Daar weet jij niks vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeleken met Statham is hij een achtergesteld kindje dat nooit normaal onderwijs heeft genoten. Sorry.
Ik wilde eerst posten "Wie?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wie die David was, voor dit topic.
Jawel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |