Schreeuw je dat bij ieder topic met een man erin?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef UltraBrain het volgende:
Homo's hebben hun eigen hoekje op Fok toch?
?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Schreeuw je dat bij ieder topic met een man erin?
TT-change s.v.p.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:53 schreef HeaN82 het volgende:
Waarom dit topic??
DIT---->>Jason Statham
Ik zal MeneerHork ff bellen ivm dit topic
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Jezus, wat denk je zelf?wat een mongool die Paetkau, nog geen deuk in een pakje boter.
Jij zit zeker aan de touwtjes te trekken van die pollquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij selecteerd gewoon steeds het juiste antwoord
Absoluut niet, kan niet eens, wordt namelijk gehost buiten FOK!.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij zit zeker aan de touwtjes te trekken van die poll
Was een grapjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut niet, kan niet eens, wordt namelijk gehost buiten FOK!.
Zelfs die zien in dat Statham gewoon een baas is.quote:
quote:~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~• ~•
Hij kijkt boos.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not impressed. (dit las je op als Statham, geef het maar toe)
[..]godverdomme.
Je kan gewoon het linkje veranderen, hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut niet, kan niet eens, wordt namelijk gehost buiten FOK!.
Godverdomme wat een fag.quote:
Zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kan gewoon het linkje veranderen, hoor.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme wat een fag.dat moet een kerel voorstellen?
[..]
Zo ben ik niet.
Ik kreeg net een DM van een user die verkeerd had geklikt, zal hier wel mee te maken hebben. Helaas kan ik het niet herstellenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
WIE IS DE HELD DIE OP DAVID PAETKAU HEEFT GESTEMD IK WIL HEM ONTMOETEN
Beetje balanceren op daken enzoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme wat een fag.dat moet een kerel voorstellen?
[..]
Zo ben ik niet.
Ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
WIE IS DE HELD DIE OP DAVID PAETKAU HEEFT GESTEMD IK WIL HEM ONTMOETEN
Beetje balanceren op palen enzo, maar dan horizontaal:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Beetje balanceren op daken enzo
[ afbeelding ]
Hij werd hem ingefluisterd van bovenaf om op David Paetkau te stemmenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van een user die verkeerd had geklikt, zal hier wel mee te maken hebben. Helaas kan ik het niet herstellen
Ik zie het:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij werd hem ingefluisterd van bovenaf om op David Paetkau te stemmen
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik
Ik wilde alleen testen of ik dan automatisch stemde op die ander
Beetje photoshoppenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje balanceren op palen enzo, maar dan horizontaal:
[ afbeelding ]
quote:
Smoesjes allemaalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt hem 450 euro gegeven om dat te laten zeggen
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had je weleens verteld over die keer dat ik ook helemaal bezeten was van Jason Statham en iedere film van hem ging kijken![]()
Die scene waar hij even rustig in zijn huisje in een bos even een plaat opzet
Op verzoek gepost hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook totaal niet verwachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijke backfire dit ja.
*vind ik leuk* duimpje omhoog.
Prachtig topic man.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
Niet Mod zijn en een slotje op dit topic zetten.
Mijn topics verdienen nooit een slotjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
Niet Mod zijn en een slotje op dit topic zetten.
godverdomme, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not impressed. (dit las je op als Statham, geef het maar toe)
[..]godverdomme.
Ja, dat ben ik.quote:
In tegenstelling tot die mongool die jij post doet Statham wél z'n eigen stunts.quote:
Hij is geen mongoolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
[..]
In tegenstelling tot die mongool die jij post doet Statham wél z'n eigen stunts.
Vergeleken met Statham is hij een achtergesteld kindje dat nooit normaal onderwijs heeft genoten. Sorry.quote:
Ik wist niet eens wie die David was, voor dit topic.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeleken met Statham is hij een achtergesteld kindje dat nooit normaal onderwijs heeft genoten. Sorry.
Daar weet jij niks vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeleken met Statham is hij een achtergesteld kindje dat nooit normaal onderwijs heeft genoten. Sorry.
Ik wilde eerst posten "Wie?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wie die David was, voor dit topic.
Jawel.quote:
Lijkt wel een een GTST acteurquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wilde eerst posten "Wie?" maar toen zag ik Statham.
[..]
Jawel.
Daar weet jij niks vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wilde eerst posten "Wie?" maar toen zag ik Statham.
[..]
Jawel.
Statham zou ook gewoon winnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Staat er ''Wie van deze 2 heeft de hoogste opleiding gedaan'' dan
Nee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel
http://www.ensie.nl/definitie/Subjectief
Nah, ik vind hem maar een B-acteur, maar voor de hersenloze actie-films is het gewoon een baasjequote:Op zondag 9 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel heeft LH je dit keer beloofd om dat te zeggen, 50 euro?
Arnie, Jet Li of een Jean-Claudde van Damme zijn ook B-acteurs, maar in hun genre bazenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |