Wtf?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef Oldie57 het volgende:
Belgie is altijd al een corrupt land geweest.
Tjah qua matchen met inzet is België ook nog ongeslagen natuurlijk ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
Hmmm twee nederlagen achter elkaar, Oranje nog ongeslagen dit jaar maarja geen groepshoofd op het WK... go figure
Waarom? Beide landen hebben de groepsfase gedomineerd en vooral Nederland is gewoon een niet-te-missen land op een toernooi.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Tranquilize het volgende:
Belgie mag al trots zijn dat ze op het WK deelnemen, net zoals Nederland trouwens.
Je hebt het nu over het jaar 2000?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Tja, landen die zelfs bij een toernooi in eigen land de groepsfase niet overleven weiger ik serieus te nemen.
2002 waren we er niet eens bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Waarom? Beide landen hebben de groepsfase gedomineerd en vooral Nederland is gewoon een niet-te-missen land op een toernooi.
Zo makkelijk hier dat het niet leuk meer is...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over het jaar 2000?
De (nieuwe) generatie voetballers is niet van belang, enkel het 'land'? Jij bent een kenner!
Toen hadden veel spelers te veel moeite met het omwisselen naar de euro.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
2002 waren we er niet eens bij.
Stop jij nu werkelijk eens nooit met je onzin hier ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk hebben de zelfingenomen Belgen nu ook eindelijk door dat ze een gewone ploeg hebben, die op een slechte dag van iedereen kan verliezen. Maargoed, als je dagelijks in de ultra-chauvinistische Belgische kranten leest, dat België de te kloppen ploeg op het WK is, ga je daar op den duur ook in geloven.
Dit keer was het geen onzin, hij heeft gewoon gelijk. België is één van de mindere landen op het WK.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Stop jij nu werkelijk eens nooit met je onzin hier ?
Ik wist niet dat het WK al bezig was?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit keer was het geen onzin, hij heeft gewoon gelijk. België is één van de mindere landen op het WK.
Belgen weten wel meer dingen niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het WK al bezig was?
Jouw soort is één van de redenen waarom ik als Nederlander nu in België woon.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belgen weten wel meer dingen niet.
Win-win situatie dan, want ik ben jou ook liever kwijt dan rijk in Nederland.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Jouw soort is één van de redenen waarom ik als Nederlander nu in België woon.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Win-win situatie dan, want ik ben jou ook liever kwijt dan rijk in Nederland.
Mooi. Vind het eigenlijk wel grappig. Nederlanders die zich nu zo vréselijk storen aan het (herwonnen) zelfvertrouwen van de Belgen (na jarenlange miserie in het voetbal) en dit zien als arrogantie kennen bijzonder weinig van België. Het grappige is dat ze zich lijken af te zetten tegen het gedrag dat Nederland (en dan vooral het Nederlands voetbal) decennia lang heeft getypeerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Win-win situatie dan, want ik ben jou ook liever kwijt dan rijk in Nederland.
De prestaties van de laatste 15 jaar. Halve finale WK verloren op penalties (1998), halve finale EK verloren op penalties (2000), halve finale EK (2004), wereldkampioen en vice-wereldkampioen met ruime cijfers verslagen op EK (2008) en vice-wereldkampioen (2010) is een lijst die iets beter is dan van België vind je niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Mooi. Vind het eigenlijk wel grappig. Nederlanders die zich nu zo vréselijk storen aan het (herwonnen) zelfvertrouwen van de Belgen (na jarenlange miserie in het voetbal) en dit zien als arrogantie kennen bijzonder weinig van België. Het grappige is dat ze zich lijken af te zetten tegen het gedrag dat Nederland (en dan vooral het Nederlands voetbal) decennia lang heeft getypeerd.
Maar nu komt het uit België. En dan kunnen ze het niet laten om er laatdunkend over te doen. Succes wordt België simpelweg niet gegund. Want België is het kneusje. Zo hebben we dat in NL nu eenmaal geleerd.
Het is wel onzin want geen enkele Belg die ook maar gelooft dat we een finale kunnen halen. Kwartfinale wordt hier werkelijk als het maximaal haalbare gezien. Dus het is onzin dat van poppel hier constant met zijn zever komt dat iedereen in belgie denkt wereldkampioen te spelen. Wedden dat ie nu weer met zijn krantenartikels langskomt ?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit keer was het geen onzin, hij heeft gewoon gelijk. België is één van de mindere landen op het WK.
Nagel op de kop ! Zou het niet beter kunnen formuleren !quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Mooi. Vind het eigenlijk wel grappig. Nederlanders die zich nu zo vréselijk storen aan het (herwonnen) zelfvertrouwen van de Belgen (na jarenlange miserie in het voetbal) en dit zien als arrogantie kennen bijzonder weinig van België. Het grappige is dat ze zich lijken af te zetten tegen het gedrag dat Nederland (en dan vooral het Nederlands voetbal) decennia lang heeft getypeerd.
Maar nu komt het uit België. En dan kunnen ze het niet laten om er laatdunkend over te doen. Succes wordt België simpelweg niet gegund. Want België is het kneusje. Zo hebben we dat in NL nu eenmaal geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |