Daar is een truukje voor!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
Verder heb ik mijn beco weer afgestoft maar ik kan er niet mee buikdragen. Ik krijg het gespje op mijn rug niet zelf vastMaar denk dat J binnenkort wel op mijn rug kan eigenlijk, vind het zelf nog een beetje niks zeg maar.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Idd. Ze heeft me nu ook verwijderd van facebook, (en volgens mij ook geblokkeerd)
nou ja, dan maar niet hoor.![]()
@Vlindur, misschien komt ze daar zelf nog wel achter? Want gaat zeer doen als die banden niet goed zitten lijkt me?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb nog een zand/ecru kleurige tri-cotti draagdoek in de aanbieding, iemand interesse? Maat 42/44, ¤15 incl verzendkosten.
Wij hebben de kleuterversie van de R&R. Ik ben er zelf iets te smal voor, maar mijn man draagt meestal kleuter en ik de peuter in de doek. Maar hij bevalt prima!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Iemand ervaring met een Rose & Rebellion?
iemand?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
Begin dus steeds meer een peuterdrager te overwegen, ook voor als ik met de fiets weg ga en als de tweeling ook in een buggy kan.
Ik ken de Tula en Rose & Rebellion van naam. Wat zijn nog meer geschikte peuterdragers?
Idd ik vind een buggy duwen ook een compleet ander verhaal dan dragenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef laziness het volgende:
Nou morretje die kinderwagen duwen is een eitje en compleet anders dan dragen hoor.
De wagen duwen voel ik niet in mijn rug etc.
Feenix als ik naar onze wompat kijk zou ik de grotere versie nemen op basis van de lengte van het rugpand.
O oeps... niet goed gelezen, sorry!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef laziness het volgende:
Oh is dat je overweging.
Ik ging er vanuit dat je kind er juist zo lang mogelijk in moest passen, sorry.
Nee, geen baby wompat. Zoals ik zei hierboven O. is 2,5 jaar en wij hebben een preschool versie.
Ik had een bondolino toen hij baby was.
Ik ken alleen baby toddler preschool. Wat zijn die standard en medium voor maten dan?
Tuurlijk is dat anders, maar ik bedoel dat je lijf ook went aan het duwen van de wagen. Ik kreeg er meer pijn in m'n heup van bv..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef laziness het volgende:
Nou morretje die kinderwagen duwen is een eitje en compleet anders dan dragen hoor.
De wagen duwen voel ik niet in mijn rug etc.
Ik heb gewoon geaccepteerd dat mijn rug zwak is en niet uren kan dragen.
Wij hebben trouwens de pre school wompat vanaf dat O. twee was. De toddler versie zou anders niet lang meer mee gaan.
Feenix als ik naar onze wompat kijk zou ik de grotere versie nemen op basis van de lengte van het rugpand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |