Iedereen is tegenwoordig ineens een hoer..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Troll? Leuk geprobeerd.
Serieus? Naïef kuthoer
Vreemdgaande slet zelfs.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
hoer ?? Die krijgt betaald !
Je bedoelt slet
godver, ik ga maandag ook les geven aan 16 jarigenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Heb ik ook altijd.
Dan struikel ik en val met mijn kut op de pik van een van mijn leraar. Niks mis mee. Kan gebeuren.
Tjah, als je zo makkelijk bent dan zal dat vast vaker gebeuren he...quote:
Je gleed uit en belande toevallig met je vagina op zijn pener?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Fever00 het volgende:
Hoezo ben ik dan meteen een hoer het ging perongeluk
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
hoer ?? Die krijgt betaald !
Je bedoelt slet
Maakt niet uit hoeveel je bent en blijft het niet waard om van te houden door die jongen !!quote:
ok ik kan niet niet meer aanzienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk.
Ik bedoelde naïef kutslet
Naïeve*quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ok ik kan niet niet meer aanzien
naieve
Ook lekker aardig ik ben nog nooit vreemdgegaan en dan krijg ik ineens dit dan ben je meteen een slet..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveel je bent en blijft het niet waard om van te houden door die jongen !!
Doei troll
neem een kind, dan ben je geen slet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef Fever00 het volgende:
[..]
Ook lekker aardig ik ben nog nooit vreemdgegaan en dan krijg ik ineens dit dan ben je meteen een slet..
voor dr vriend jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef ludovico het volgende:
Maar ehh..
Soa test lijkt mij wel een goed plan.
hij heeft geen soaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef ludovico het volgende:
Maar ehh..
Soa test lijkt mij wel een goed plan.
nee ik ben 15quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
neem een kind, dan ben je geen slet meer
quote:
Reageer eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, als je zo makkelijk bent dan zal dat vast vaker gebeuren he...
Het gebeurde namelijk ''zomaar'' enzo.. TjahWaarom zou het dan niet nog een keer gebeuren, dat begrijp ik dan niet helemaal?
dat kan heus wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om te neuken..
Neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep. Ga nu maar weer iemand neuken.
Dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om te neuken..
precies, je moet ze kort houden, niets eigen wil, gewoon bevelen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep. Ga nu maar weer iemand neuken.
ik ben geen hond ik doe alleen wat ik wil.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, je moet ze kort houden, niets eigen wil, gewoon bevelen!
Precies, zo roll ik, ben een pimp en moet dominant zijn voor mijn sletjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, je moet ze kort houden, niets eigen wil, gewoon bevelen!
...zoals bij het eerste mannetje je kutje spreidenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik ben geen hond ik doe alleen wat ik wil.
jawel, je bent net nog vreemd geweest met de gymstagiairequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef Fever00 het volgende:
[..]
Ook lekker aardig ik ben nog nooit vreemdgegaan en dan krijg ik ineens dit dan ben je meteen een slet..
ja dat was 1x daarvoor nog nooitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel, je bent net nog vreemd geweest met de gymstagiaire
nee..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
...zoals bij het eerste mannetje je kutje spreiden
en daarna kwispelend naar je baasje
een vrouw die weet wat ze wiltquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, zo roll ik, ben een pimp en moet dominant zijn voor mijn sletjes
tijdens het dictee, of komt tijdens het rekenen meer uit?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer mag ik 'per ongeluk' op jouw pik vallen?
Het ging gewoon ineens de les was afgelopen en toen gebeurde het ..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
...zoals bij het eerste mannetje je kutje spreiden
en daarna kwispelend naar je baasje
Tijdens de veterstrikcursus lijkt me wel geil.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijdens het dictee, of komt tijdens het rekenen meer uit?
ja en dan? dat maakt het niet minder waar of minder ergquote:
grote kans dat je dan zo 'per ongeluk' valt jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tijdens de veterstrikcursus lijkt me wel geil.
ik kan er ook niks aan doen dat hij precies gym geeft enzo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan? dat maakt het niet minder waar of minder erg
hoe is dat nou weer relevantquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat hij precies gym geeft enzo.
Hij begon hoor ik niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn meestal de domste die WEL op advances van tienermeisjes ingaan
oooh we zaten er naast?quote:
Nee hij begon gewoon met allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemdgegaan, hij begon?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |