Neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep. Ga nu maar weer iemand neuken.
Dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om te neuken..
precies, je moet ze kort houden, niets eigen wil, gewoon bevelen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep. Ga nu maar weer iemand neuken.
ik ben geen hond ik doe alleen wat ik wil.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, je moet ze kort houden, niets eigen wil, gewoon bevelen!
Precies, zo roll ik, ben een pimp en moet dominant zijn voor mijn sletjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, je moet ze kort houden, niets eigen wil, gewoon bevelen!
...zoals bij het eerste mannetje je kutje spreidenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik ben geen hond ik doe alleen wat ik wil.
jawel, je bent net nog vreemd geweest met de gymstagiairequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:47 schreef Fever00 het volgende:
[..]
Ook lekker aardig ik ben nog nooit vreemdgegaan en dan krijg ik ineens dit dan ben je meteen een slet..
ja dat was 1x daarvoor nog nooitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel, je bent net nog vreemd geweest met de gymstagiaire
nee..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
...zoals bij het eerste mannetje je kutje spreiden
en daarna kwispelend naar je baasje
een vrouw die weet wat ze wiltquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, zo roll ik, ben een pimp en moet dominant zijn voor mijn sletjes
tijdens het dictee, of komt tijdens het rekenen meer uit?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer mag ik 'per ongeluk' op jouw pik vallen?
Het ging gewoon ineens de les was afgelopen en toen gebeurde het ..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
...zoals bij het eerste mannetje je kutje spreiden
en daarna kwispelend naar je baasje
Tijdens de veterstrikcursus lijkt me wel geil.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijdens het dictee, of komt tijdens het rekenen meer uit?
ja en dan? dat maakt het niet minder waar of minder ergquote:
grote kans dat je dan zo 'per ongeluk' valt jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tijdens de veterstrikcursus lijkt me wel geil.
ik kan er ook niks aan doen dat hij precies gym geeft enzo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan? dat maakt het niet minder waar of minder erg
hoe is dat nou weer relevantquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat hij precies gym geeft enzo.
Hij begon hoor ik niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn meestal de domste die WEL op advances van tienermeisjes ingaan
oooh we zaten er naast?quote:
Nee hij begon gewoon met allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemdgegaan, hij begon?![]()
![]()
Dus?quote:
dan ben je helemaal een slet, want je wou het niet eens en deed het toch, omdat je nou eenmaal makkelijk bentquote:
neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je werd verkracht?
Wordt steeds gekker
nee ik heb heus niks uitgedaagdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hebt je lichaam als lokaas voor een val gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |