Dus?quote:
dan ben je helemaal een slet, want je wou het niet eens en deed het toch, omdat je nou eenmaal makkelijk bentquote:
neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je werd verkracht?
Wordt steeds gekker
nee ik heb heus niks uitgedaagdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hebt je lichaam als lokaas voor een val gebruikt
Hoezo niet? Als jij laat merken dat je zijn aandacht leuk vindt dan geeft hij meer aandacht?quote:
Nee dat is niet jouw ''schuld'' (alsof er iets gebeurt is wat niet mag ofzoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:16 schreef Fever00 het volgende:
[..]
[..]
ik laat het niet merken dat ik zijn aandacht leuk vind als hij me ineens opzoekt naar de les dat is niet mijn schuld .
daar dacht ik toen niet aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is niet jouw ''schuld'' (alsof er iets gebeurt is wat niet mag ofzo)
Dat je ingaat op zijn avances wel.
Dat ik nog enigszins serieus hier op ingaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:22 schreef Fever00 het volgende:
Hee,
Ik heb sinds 2 maanden een vriend (bijna 3 maanden)
Maar wij hebben bij ons op school bij gym een hele leuke stage leraar en ik heb daar vrijdag seks mee gehad en ik weet nu niet hoe ik dat mijn vriend moet vertellen want ik ben gewoon bang dat hij het mensen verteld en dan krijgen we problemen
Makkelijke meisjes sletjes neuken na gym denk?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef Desmosedici het volgende:
The fuck doet zo iemand in het onderwijs :s Dit is strafbaar. Iemand zou dit topic aan de Politie moeten doorgeven
ik heb het er nog niet met me vriend over gehad maar gister zei hij nog dat hij nooit bij me weg zou gaan wat er ook gebeurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat ik nog enigszins serieus hier op inga
maar soit: je gaat vreemd, en je maakt je alleen maar zorgen over dat jij en je stage-dekhenst er door in de problemen komen... Je vriend vind het allemaal wel ok denk je?
Vraag even of die stelling ook van kracht blijft als je vreemd zou gaan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:24 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik heb het er nog niet met me vriend over gehad maar gister zei hij nog dat hij nooit bij me weg zou gaan wat er ook gebeurt.
hij doet het alleen met mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Makkelijke meisjes sletjes neuken na gym denk?
Hij is 23 zei je, denk je dat die een meisje van 15 uberhaupt ziet staan om haar innerlijk?quote:
Ik weet niet zeker of ik nu hoop dat je of wel of geen troll bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:24 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik heb het er nog niet met me vriend over gehad maar gister zei hij nog dat hij nooit bij me weg zou gaan wat er ook gebeurt.
ik had tegen hem gezegd dat ik vreemdwas gegaan maar daarna zei ik grapje en toen zei hij ik blijf bij je wat er ook gebeurtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag even of die stelling ook van kracht blijft als je vreemd zou gaan?
Goede grapquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:25 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik had tegen hem gezegd dat ik vreemdwas gegaan maar daarna zei ik grapje en toen zei hij ik blijf bij je wat er ook gebeurt
ja hij vind me echt leukquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is 23 zei je, denk je dat die een meisje van 15 uberhaupt ziet staan om haar innerlijk?
Of hij is enorm kansloos, kan...
seems legitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:24 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik ben geen slet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sletjes mentaliteit, denken alleen aan piemols
Hahaha. Haha. Ha. Leuk grapje wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
Ik als leraar kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Heb ik ook altijd.
Dan struikel ik en val met mijn kut op de pik van een van mijn leraar. Niks mis mee. Kan gebeuren.
Als vent van 23 zie je echt iets in meisjes van 15quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:31 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Jahoor, geloof je dat nou echt...
het is zo anders had ik eerst geen relatie met hem gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:31 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Jahoor, geloof je dat nou echt...
ja wat is dat het probleem?!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als vent van 23 zie je echt iets in meisjes van 15
De stagiaire vind me leuk en ik durf het me vriend niet te vertellen omdat ik bang ben dat die het tegen me mentor zegt en dan krijg ik problemen en de stageleraar zelf ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alles gelezen maar volg even iets niet. Vind de stageloper je nou ook leuk? of gaat dat over je vriend? En waarom ben je niet gewoon eerlijk naar je vriend toe.. als het allemaal niks boeit dan kun je het toch gewoon zeggen
ik ga het echt niet met iemand van 15 doen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:40 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Het is illigaal, dus ja, het is een probleem
Wat is dan het probleem? Als je toch met niemand er over gaat pratenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:41 schreef Fever00 het volgende:
[..]
De stagiaire vind me leuk en ik durf het me vriend niet te vertellen omdat ik bang ben dat die het tegen me mentor zegt en dan krijg ik problemen en de stageleraar zelf ook
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:41 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik ga het echt niet met iemand van 15 doen..
Hoe oud is je huidige vriend?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:41 schreef Fever00 het volgende:
[..]
:Squote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef Edensnator het volgende:
Hier lezen we binnenkort over in de krant.
mits waar natuurlijk![]()
wat is dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Kon je dit niet beter vragen op het Tina forum ofzo?
jawel op schoolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:56 schreef Edensnator het volgende:
En op welke locatie heeft de geslachtsgemeenschap plaats gevonden?
Toch niet op school heh?
Je bent ook zo'n geweldig leraar, leerlingen komen voor, je denkt nooit aan jezelf.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik als leraar kan dit bevestigen.
Zijn slopende dagen, maar ja, iemand moet het doen
Dus je hebt eerder ook al een relatie met die stagiaire gehad? Hoe oud was je toen dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef Fever00 het volgende:
[..]
het is zo anders had ik eerst geen relatie met hem gehad
15quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:05 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dus je hebt eerder ook al een relatie met die stagiaire gehad? Hoe oud was je toen dan?
ik viel niet en het was niet tijdens de lesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoi, val jij ook wel eens tijdens de lessen?
daddyissues, die hadden we nog nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:41 schreef Fever00 het volgende:
[..]
(even onder voorbehoud dat dit geen troll topic is) waarom begin je dan iets met die andere jongen, blijkbaar ben je niet echt verliefd op hem als je al zo vlug vreemdgaat met je ex.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:06 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik viel niet en het was niet tijdens de les
Ik vind hem wel echt heel erg leuk en het was niet m'n bedoeling vreemdtegaanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:06 schreef YogaLove het volgende:
[..]
(even onder voorbehoud dat dit geen troll topic is) waarom begin je dan iets met die andere jongen, blijkbaar ben je niet echt verliefd op hem als je al zo vlug vreemdgaat met je ex.
hoezo? Ik lieg niet ik heb nu ong bijna 3 maanden met hem en en daarvoor had ik iets met de stageleraarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je moet liegen, lieg geloofwaardig
dus je bent niet vreemd gegaan, eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:09 schreef Fever00 het volgende:
[..]
hoezo? Ik lieg niet ik heb nu ong bijna 3 maanden met hem en en daarvoor had ik iets met de stageleraar
jawelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus je bent niet vreemd gegaan, eigenlijk?
neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Je vriendje heeft ondertussen vast ook wel een andere chick geneukt
wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar je leraar was eerder dus dat telt, toch?
maar je leraar was eerder en je vriend heb je niet geneukt dus je bent niet vreemd gegaan, toch>quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:13 schreef Fever00 het volgende:
[..]
wat?
Ik had eerst met me stageleraar ik heb tegen hem gezegd dat dat niet meer kon enzo maar we rommelden nog wel enzo en toen kreeg ik een vriend heb ik hem dat ook verteld enzo vond hij goed maar vrijdag had ik seks met hem dus toen ben ik vreemdgegaan
ja me stage leraar was eerder maar dat ging uit en ik neuk wel met me vriendquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar je leraar was eerder en je vriend heb je niet geneukt dus je bent niet vreemd gegaan, toch>
dan was hij eerder en telt het niet als vreemdgaan, iedereen weet ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ja me stage leraar was eerder maar dat ging uit en ik neuk wel met me vriend
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog met hem geneukt.
Ging echt per ongeluk
ehh oke dus dan kan ik gewoon met al me exen neuken en is het niet vreemdgaan terwijl ik een vriend heb ? -,-quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan was hij eerder en telt het niet als vreemdgaan, iedereen weet dit
je komt net kijken en bent nu al vreemd gegaan sluit meer aan op de realiteit.quote:
okquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je komt net kijken en bent nu al vreemd gegaan sluit meer aan op de realiteit.
Viel je er ineens boven op?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ging echt per ongeluk
o dus jij bent nou ook een slet leuk ;Dquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ging echt per ongeluk
:squote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:26 schreef Fever00 het volgende:
[..]
o dus jij bent nou ook een slet leuk ;D
Hihihiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ik struikelde
Deed best pijn, maar dat kwam meer door zijn grote pik
| Forum Opties | |
|---|---|