om wat te leren...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Fever00 het volgende:
[..]
tis niet echt een gymleraar hij loopt er alleen stage en geeft ook wel eens lessen om het te leren :S
Je bent pas 15 muts, het is niet dat je al decenia lang relatie's hebt, je houdt het niet eens 3 maanden vol blijkbaar om trouw te zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:13 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik ben vreemdgegaan met de stageleraar verder nog nooit
Vooral voor gymdocenten van middelbare vmbo scholen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:03 schreef mootie het volgende:
15-jarige goedkope sletjes, wat een aanwinst voor de maatschappij.
Leraren die kinderen van 15 neuken. Ook al van die pareltjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral voor gymdocenten van middelbare vmbo scholen.
Ik zou het ook doen als ik een droeftoeter was die niks zou kunnen krijgen en een makkelijke prooi ziet rondhuppelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Leraren die kinderen van 15 neuken. Ook al van die pareltjes.
15? Dat zijn echt nog kinderen. Ze voelen zich bijzonder volwassen, maar dat komt op een echte volwassene alleen maar hilarisch over.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik een droeftoeter was die niks zou kunnen krijgen en een makkelijke prooi ziet rondhuppelen.
Tjah, als je droeftoeter bent dan stoor je je daar niet aan he.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
15? Dat zijn echt nog kinderen. Ze voelen zich bijzonder volwassen, maar dat komt op een echte volwassene alleen maar hilarisch over.
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, als je droeftoeter bent dan stoor je je daar niet aan he.
Ik ga overigens ook naar de hel, ik zag vandaag 2 meisjes van 14-15 oid en jezus allemina...
Spaar me god....
quote:
meiden van 13 zien er tedewoordig ook 18 uit heah, dat is het probleem.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Je had ze moeten zien in dat jurkje en dat korte broekje met die ronde billen en die perfect passende borsten erbij..![]()
Ik ga naar de hel....
Dat is dus gewoon bullshit.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:16 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
meiden van 13 zien er tedewoordig ook 18 uit heah, dat is het probleem.
[lang leve homo zijn]
En dan nog, ze zijn gewoon 13. Al zien ze er uit als ventjes van 93.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:16 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
meiden van 13 zien er tedewoordig ook 18 uit heah, dat is het probleem.
[lang leve homo zijn]
Ik ga gewoon niet meer vreemd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
Bedoel je dat letterlijk? het was 1 keer neuken??
nee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:40 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Wil je mij ook niet ff zuigen? voor 1 keertje?
het was toen gewoon zo'n moment.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sterk verhaal als het allemaal ''vanzelf'' gaat bij je.
neequote:Op zondag 9 juni 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er zulke momenten bestaan dan ga je gewoon nog vaker vreemd, snollie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |