Ja echt hoor, snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef Fever00 het volgende:
en trouwens iedereen doet het tegenwoordig op school dus wat boeit het?
okequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja echt hoor, snap ik ook niet.
Het is net van: omfg, like wtf. :s ;s
omg.. das privé..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, wat is jouw favo standje? :s :s :s
Hihihi
tis niet echt een gymleraar hij loopt er alleen stage en geeft ook wel eens lessen om het te leren :Squote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is privé, maar je post wel dat je met jouw gymleraar neukt? My god
Omdat het fout is en hij het misschien nog wel vaker zou doen. Wie weet, als hij straks echt gym leraar is wat die allemaal niet zou uitspoken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:00 schreef Fever00 het volgende:
en trouwens iedereen doet het dus wat is het probleem alleen omdat ik zeg dat het met me stageleraar was -,-
hij wil op deze school blijven en veel meisjes zitten er niet op er zitten veel jongens op ik ben ook het enige meisje in de klasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:06 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Omdat het fout is en hij het misschien nog wel vaker zou doen. Wie weet, als hij straks echt gym leraar is wat die allemaal niet zou uitspoken.
Op welke school zit je?
ben ik nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:04 schreef Rozzje het volgende:
Vuile banga dat je bent.. Kehba tffoeee jij moet echt manieren leren..
een leraar dus?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Fever00 het volgende:
[..]
tis niet echt een gymleraar hij loopt er alleen stage en geeft ook wel eens lessen om het te leren :S
Dat ben je wel? Je bent al 1x vreemdgegaan wat gewoon fout is.. Daarna neuk je een docent die stage loopt op school terwijl die gozer 23 is.. (Triest van zijn kant) en dan ga je druk maken dat je vriendje zich zorgen gaat maken?quote:
Waarom open je dan een topic erover?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:00 schreef Fever00 het volgende:
en trouwens iedereen doet het dus wat is het probleem alleen omdat ik zeg dat het met me stageleraar was -,-
ik ben vreemdgegaan met de stageleraar verder nog nooitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat ben je wel? Je bent al 1x vreemdgegaan wat gewoon fout is.. Daarna neuk je een docent die stage loopt op school terwijl die gozer 23 is.. (Triest van zijn kant) en dan ga je druk maken dat je vriendje zich zorgen gaat maken?
Lijkt me duidelijk
Dat zeg ik ook.. Wollah je bent echt vies wist je dat.. Tffoeeee echt een motje manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:13 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik ben vreemdgegaan met de stageleraar verder nog nooit
:Squote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook.. Wollah je bent echt vies wist je dat.. Tffoeeee echt een motje man
Wejowejo deze chimeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |