Thermisch verzinkt rack van powercage.nlquote:Dat is helemaal mooi. Ik ga alles, op de powercage na, hier bestellen. Ook een mooi bankje waarmee ik leg extensions enzo kan doen.
Wat heb jij thuis allemaal staan?
Nicequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thermisch verzinkt rack van powercage.nl
Powermark 430c bench
120kg weights en olympic barbell (50mm)
Ja m'n rack staat semi-buiten en was een gevalletje 'better safe than sorry'.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nice![]()
Waarom thermisch verzinkt en niet KTL? En mis je de dumbell-oefeningen nooit? Zit eraan te denken om 50mm dumbells erbij te kopen.
Aha. Wel nice man, ik kan niet wachten, thuis trainen is gewoon goud waard i.v.m. tijdbesparing enzo en lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja m'n rack staat semi-buiten en was een gevalletje 'better safe than sorry'.
Dumbell oefeningen mis ik zeker maar die worden binnenkort besteld. Rack en zo staat nog maar een maandje of 2 en ik koop alles in etappes, student dit dat.
Ik doe samen met m'n pa die ik een jaar geleden ook heb besmet met het maken van gains. Thuis trainen is echt super chill. 24/7, all day every day, eerste kerstdag alles. Wel zou ik aanbevelen om 3mm koker-cage te fixen. Ding is net ff wat zwaarder en voelt degelijker aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aha. Wel nice man, ik kan niet wachten, thuis trainen is gewoon goud waard i.v.m. tijdbesparing enzo en lekker doen waar je zin in hebt.
Ik ben ook student, maar heb flink gespaard en ga het samen met mijn vriendin doen, dus dat scheelt in de kosten.
Haha wat een baas je pa. Dat zijn inderdaad een paar van de vele voordelen van thuis trainen. Heb je een keer tentamens, of stage tot laat? Je kan alsnog trainen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik doe samen met m'n pa die ik een jaar geleden ook heb besmet met het maken van gains. Thuis trainen is echt super chill. 24/7, all day every day, eerste kerstdag alles. Wel zou ik aanbevelen om 3mm koker-cage te fixen. Ding is net ff wat zwaarder en voelt degelijker aan.
Ja volgens mij wel. Ik heb destijds gewoon zelf opgehaald met de auto.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha wat een baas je pa. Dat zijn inderdaad een paar van de vele voordelen van thuis trainen. Heb je een keer tentamens, of stage tot laat? Je kan alsnog trainen.
Ik was van plan om cheap te doen, maar het prijsverschil tussen 2 en 3mm is klein genoeg om daar niet op te besparen, dus ik neem je advies mee.
Begrijp ik het goed dat powercage.nl voor 85 euro bezorgt?
Denk dat ik dat ook maar doe. Bedankt voor alle informatie man en vooral voor Helisportsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ik heb destijds gewoon zelf opgehaald met de auto.
Waar je ook woont in Nederland, 85euro benzine ben je nooit kwijt richting Hoogeveen. No biggie brah, succes ermee!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar doe. Bedankt voor alle informatie man en vooral voor Helisports
Groningen, dus sowieso niet. Past het in een auto of moet ik een busje huren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waar je ook woont in Nederland, 85euro benzine ben je nooit kwijt richting Hoogeveen. No biggie brah, succes ermee!
Ik had het in een beetje sedan weten te duwen, metertje uitsteek achter maar met het benodigde touw en zo is het goed te doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Groningen, dus sowieso niet. Past het in een auto of moet ik een busje huren?
Nu zit ik te twijfelen aan deze: http://www.helisports.nl/(...)475R-Power-Rack.htmlquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik had het in een beetje sedan weten te duwen, metertje uitsteek achter maar met het benodigde touw en zo is het goed te doen.
Die ziet er goed uit, maar mist wel de leg extension en leg curl optie. Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:26 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.helisports.nl/benches/PowerMark-430C-Bench.html
Decline, flat en incline. 275kg belastbaar. Ik ben wel tevreden maar de rugleuning is erg groot en die rol bij je knieën voor decline is ff zoeken qua positie.
boeie je hoeft tog alleen squats te doenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die ziet er goed uit, maar mist wel de leg extension en leg curl optie. Ik twijfel nog.
Benen kapotmaken na de squats met extensions, fakking sick man.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:17 schreef seto het volgende:
[..]
boeie je hoeft tog alleen squats te doen
ik doe al 5 jaar SS en GOMAD, ik weet alles over bodybuildenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Benen kapotmaken na de squats met extensions, fakking sick man.
wat voor raar figuur zegt dit soort dingen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
Net getraind dus aids handen, kom ik een vriendin tegen zegt ze: "gelukkig ben je geen homo, anders had ik medelijden met je vriend dat je hem moet aftrekken met je eelthanden"
Verkapte "wil je over mijn tepels wrijven met je eelthanden".quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
Net getraind dus aids handen, kom ik een vriendin tegen zegt ze: "gelukkig ben je geen homo, anders had ik medelijden met je vriend dat je hem moet aftrekken met je eelthanden"
verkapte, als je nivea handen had, mocht je me nemenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |