rightquote:Op zondag 9 juni 2013 02:22 schreef Levolution het volgende:
Hij heeft een website nu lol http://www.witnessthechange.com/
Hij gaat veranderen ofzo.
Ja, mooi meisjequote:
Het doet er nu iig iets aan.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking zielig man.Het is natuurlijk zijn eigen schuld, maar dan nog.
[ afbeelding ]
Sommige LIF'ers kunnen er wat van leren.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, zo kan ik nooit slapen maar wat een topic
wat gecompliceerd allemaalquote:Op zondag 9 juni 2013 10:49 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Transgender en 10 jaar ouder, toch een relatie?
Whut!
niet alles draait om sexquote:Op zondag 9 juni 2013 11:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar als ik hun was zou ik gewoon geslachtsdelen houden om toch nog seks te kunnen hebben.
Nu kun je tenminste wel mod negged crew in je sig zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Pastapipos het volgende:
Lol mod negged door topic over wiet:
http://forum.bodybuilding(...)24853#post1084624853
"Latest Reputation Received (-577836 point(s) total)"
Ook niet waarschuwen in een pm oid, of het topic deleten
Maak van de week wss wel nieuw acc aan, niemand neemt je serieus als red. Mensen gaan me wss ook neggen omdat ik red ben![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:07 schreef seto het volgende:
[..]
niet alles draait om sex
ben jij stiekem ook een man in een vrouwenlichaam?
In feite is er sprake van een foutje ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zie transgenders toch als een soort geestelijk gehandicapten. Raar volk is dat.
Klaagsoldaat uur/dag/week/maand/jaar/decennium/millenium is aangebroken.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind bodybuilding.com bijna net zo erg als DBB. Een hoop gefrustreerde en onzekere manlets. Zijn altijd wel 10~ topics actief over lengte en de helft is ook nog eens autistisch als je die vrouwentopics ziet
Hahah idd. Heb al iets van 15k reps gekregen, nog maar 570k te gaanquote:Op zondag 9 juni 2013 11:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste wel mod negged crew in je sig zetten.
Deze man.quote:Op zondag 9 juni 2013 04:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Straatsoldaat denkt dattie avond kan afsluiten met zijn pentium 3, dikke koekert. Hier jmf koning van de nacht. Gr gr.
Die gast denkt nu al in problemen en niet in oplossingen dat wordt voor hem gedaanquote:Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze man.
Overigens wel bewonderingswaardig, 191 pagina's in misc van bb'ers die hem willen helpen. Wil hem wel eens zien over 2/3 jaar als hij dit zo volhoudt.
Je bent gewoon zelf zo dik.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die gast denkt nu al in problemen en niet in oplossingen dat wordt voor hem gedaan. Hij is wel kankernasty.
goeie PWOquote:Zo vanmorgen op de weegschaal gestaan. Lekker confronterend. 108,5. Bijna weer op mijn zwaarst gelukkig niet naar de 110 geschoten.
Nu echt gauw weer aan de bak. Nu ontbijten en straks sporten!
Planning voor vandaag:
O: turkse yogurt met aardbeien en wat honing, misschien wat muesli erdoor.
S: 30 min cardio 45 min kracht
T: perenijsje ( denk dat ik daar wel behoefre aan heb na het sporten.
L: wrap met avocado, gerookte kip wat peper en zout en tomaat
T: Een stuk watermeloen
D: maaltijdsalade met gerookte zalm en groentjes. Stukje stokbrood erbij.
T: geen idee gaan naar een feest in de buurt dus denk geen T, en heel veel water!
quote:
Nog niet weten dat "Fanta-stick" een trololol is..quote:Op zondag 9 juni 2013 12:13 schreef seto het volgende:
dikke mensen zijn gewoon lekker gezellig, die weten tenminste hoe ze moeten genieten
beter dan die sportschool sjonnies die alleen over whey en kwark kunnen prate
Ja, leuke film om weg te kijken, een mix tussen actie en comedy.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:20 schreef Curlbrah het volgende:
Pain & Gain (2013) - IMDb
iemand deze al gezien?
Ook dat "behoefte aan heb na het sporten". Beetje het idee van: ik heb net een uur gesport dus kan ik wel een stuk taart eten.quote:
Nee mattie ik train al 6 dagen in de week.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem je ook een pwo op een rustdag dan?
kweeg 100 hoorquote:
waarom?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zoiets ja. Lijkt me vermoeiend om te lopen met al dat gewicht.
Is volkomen begrijpelijk. Ik was gister op een bruiloft, alle meisjes met van die >20cm stelten.... als je daar als man 2.00m aestetic bent kan je elk meisje krijgen daar. Als 1.70 heb je daar niks te zoeken, je bent dan gewoon een jongetje, meisjes willen geen jongetjes. Ik was daar een van de kleinste.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind bodybuilding.com bijna net zo erg als DBB. Een hoop gefrustreerde en onzekere manlets. Zijn altijd wel 10~ topics actief over lengte en de helft is ook nog eens autistisch als je die vrouwentopics ziet
It's not fair!!!!!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is volkomen begrijpelijk. Ik was gister op een bruiloft, alle meisjes met van die >20cm stelten.... als je daar als man 2.00m aestetic bent kan je elk meisje krijgen daar. Als 1.70 heb je daar niks te zoeken, je bent dan gewoon een jongetje, meisjes willen geen jongetjes. Ik was daar een van de kleinste.
Nee man bb.com is juist grappig. Dat homo-erotische sfeertje wat daar hangt met die facial aesthetics en "mirin my physique" threadsquote:Op zondag 9 juni 2013 11:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jouw lengte is zeg maar de ondergrens van wat je als kleine man nog kan hebben. Als je kleiner bent dan dat...quote:Op zondag 9 juni 2013 13:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
It's not fair!!!!!
Maar klopt helemaal.... Mijn 1m78 is ook eigenlijk net ff 6 centimeter te klein.
Ja ik ben on rechargequote:Op zondag 9 juni 2013 11:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah idd. Heb al iets van 15k reps gekregen, nog maar 570k te gaan
vind ik /fit/ toch net wat beterquote:Op zondag 9 juni 2013 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man bb.com is juist grappig. Dat homo-erotische sfeertje wat daar hangt met die facial aesthetics en "mirin my physique" threads. En iedereen loopt een beetje te kutten daar.
DBB zit vol met van die beginners die willen juicen, stratenmakers met tribal tattoo's en andere sjonnies.
Dit type meisjes heb ik gister avond ook gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
when will it be my turn?
[..]
Nee 4chan is voor hommo's
Dat waist-to-hip ratioquote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
when will it be my turn?
[..]
Ja maar die 100 kilo is een en al spier he. Jouw gespierde benen kunnen makkelijk jouw gespierde bovenlichaam aan.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
when will it be my turn?
[..]
dat is waarquote:Op zondag 9 juni 2013 13:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja maar die 100 kilo is een en al spier he. Jouw gespierde benen kunnen makkelijk jouw gespierde bovenlichaam aan.
[..]![]()
1.82 is niet bepaald klein. Je bent langer dan de meeste vrouwen. Als manlet in NL is bijna elk meisje langer.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij hebben al die kleine mannetjes waar het hier altijd over gaat gewoon een kutkop.. echt nog nooit problemen gehad met vrouwen. Ben 1.82 m.
Hangt al tegen manlet status aan vriend, gelukkig kan je veel goedmaken met een goede kop.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij hebben al die kleine mannetjes waar het hier altijd over gaat gewoon een kutkop.. echt nog nooit problemen gehad met vrouwen. Ben 1.82 m.
The fuck? 1,84 is de gemiddelde lengte hier in nederland. Hoe kan dat tegen de manlet status aan zitten?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt al tegen manlet status aan vriend, gelukkig kan je veel goedmaken met een goede kop.
Gemiddelde lengte is allang niet meer 1.84 en wordt ook nog zwaar naar beneden gehaald door allochtonenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
The fuck? 1,84 is de gemiddelde lengte hier in nederland. Hoe kan dat tegen de manlet status aan zitten?
zie nooit boys van 1.70 met meisjes lopen, lange lillike slungels wel vreemd genoeg =/quote:Op zondag 9 juni 2013 15:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Lengte boeit me eigenlijk geen reet, dacht eerst van wel...ik zie genoeg lekkere boys van rond de 170-175. Als ze maar een beetje fysiek hebben toch en een goede kop.
Bij mij in de gym loopt er een jongen rond van 1.70 ofzo en die heeft een vriendin..ze is wel 90 kg denk ik @ 1.55quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie nooit boys van 1.70 met meisjes lopen, lange lillike slungels wel vreemd genoeg =/
Jij praat jezelf nog eens aids aan, bra... Beter koop je wat zelfvertrouwen!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie nooit boys van 1.70 met meisjes lopen, lange lillike slungels wel vreemd genoeg =/
Pics van vriendin?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij in de gym loopt er een jongen rond van 1.70 ofzo en die heeft een vriendin..ze is wel 90 kg denk ik @ 1.55
Dima srs..Je bent echt geen lelijke jongen...would hit if 10 inches longer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dima srs..Je bent echt geen lelijke jongen...would hit if 10 inches longer.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dima srs..Je bent echt geen lelijke jongen...would hit if 10 inches longer.
Is zij niet diegene die op jou flipte nadat je hen wat tips had gegeven?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die bish houdt mij altijd in de gaten dus stiekem filmen of foto's maken kan niet.
0, ik doe nooit dumbell pressquote:Op zondag 9 juni 2013 15:07 schreef ChesterPerry het volgende:
hoeveel kilo doen jullie dumbell press?
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is zij niet diegene die op jou flipte nadat je hen wat tips had gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2013 16:20:59 ]
hoe kan je dat zeggen manquote:
Volgens mij spotte zij haar vriend bij het benchpressen maar zijn form was niet goed. Fanta zei er iets van en toen werd zijn vriendin kwaad.quote:
Dit is niks man, heb filmpjes gezien van gozers die meisjes helemaal uitkleden en dan samen cam seks hebben tot het eind.quote:
die blikken en maar zeggen dat gespierder dan Gosling eng isquote:
Sorry ik sta op slechte voet met haar ik ga het niet vragen. Hier moet ik het maar mee doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Volgens mij spotte zij haar vriend bij het benchpressen maar zijn form was niet goed. Fanta zei er iets van en toen werd zijn vriendin kwaad.
Ik weet het niet zeker hoor. Kun je beter aan Fanta vragen.
ook al is iets natty haalbaar hoeft het nog niet natty gehaald te zijn.quote:
Die ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is zij niet diegene die op jou flipte nadat je hen wat tips had gegeven?
Dit ben jij toch? Gökhan Özen Turkse popartiest.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
onze anti anabolen kruisvaarderquote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Net zo natty haalbaar als dit
[ afbeelding ]
Ja man.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit ben jij toch? Gökhan Özen Turkse popartiest.
[ afbeelding ]
Ik heb gehoord dat RaymondK grootste plannen heeftquote:Op zondag 9 juni 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse youtube lifters zijn behalve Jesse
ZetaOS is er toch eentje?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat RaymondK grootste plannen heeft
Die kan de Nederlandse scoobie worden maar we zullen nooit een Eliott/Yang/Zyzz/Hodgetwins achtige gasten zienquote:Op zondag 9 juni 2013 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat RaymondK grootste plannen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |