3 core cpuquote:
Snap echt niet dat mensen zo moeilijk doen over online gamen op de Xbox 360. WTF is nou 35 euro per jaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef psvtje10 het volgende:
Moet je bij de Xbox One ook voor internet betalen?
Ik zit erg te twijfelen, heb alle Playstations gehad maar de Xbox lijkt me ook chil. Ook omdat bijna m'n hele vriendengroep een Xbox heeft.
Maar ik zie er wel tegenop om voor internet te betalen
ja dat snap ik ook niet 35 euro per jaar is niks en het werkte altijd perfectquote:Op zondag 9 juni 2013 19:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen zo moeilijk doen over online gamen op de Xbox 360. WTF is nou 35 euro per jaar.
Dat is ook nixquote:Op zondag 9 juni 2013 19:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
3 core cpu
2GB ram geheugen
512 MB videogeheugen
500GB HDD
[..]
Snap echt niet dat mensen zo moeilijk doen over online gamen op de Xbox 360. WTF is nou 35 euro per jaar.
Nee inderdaad. geheugen kost geen drol, zeker niet als je het afneemt in de order van miljoenen stuks lijkt me.quote:
inderdaad, en als je die specs ook nog 's vergelijkt met de ps4...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee inderdaad. geheugen kost geen drol, zeker niet als je het afneemt in de order van miljoenen stuks lijkt me.
En 512MB videogeheugen is wel heel erg karig.
Op de pc's hebben de budgetkaartjes al bijna allemaal 1GB volgens mij
xbox one krijgt 8 gb memory geheugen niet 2gbquote:Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee inderdaad. geheugen kost geen drol, zeker niet als je het afneemt in de order van miljoenen stuks lijkt me.
Op de pc kosten geheugenmodules al helemaal geen drol meer.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is niet veel maar onnodig. Ik kan een zak schijt aan je verkopen voor 5 euro want het is maar 5 euro. Waarom deze vergelijking? Bij de Playstation heb je gratis internet, als je 50 euro per jaar betaald krijg.je een gratis spel per maand oid zolang je abo hebtquote:Op zondag 9 juni 2013 19:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
3 core cpu
2GB ram geheugen
512 MB videogeheugen
500GB HDD
[..]
Ja, maar Xbox live is superieur aan PSN, omdat stabieler, veel meer functies, niet die ouderwetse interface, sneller en veelzijdiger.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is niet veel maar onnodig. Ik kan een zak schijt aan je verkopen voor 5 euro want het is maar 5 euro. Waarom deze vergelijking? Bij de Playstation heb je gratis internet, als je 50 euro per jaar betaald krijg.je een gratis spel per maand oid zolang je abo hebt
Ik ervaar PSN als zeer stabiel, eigenlijk nooit problemen. De interface is misschien niet flashy maar wel heel duidelijk. Het enige wat me wat tegenvalt is de Store, maar die kan ook benaderd worden via een website waarmee dat nadeel eigenlijk ook meteen wegvalt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, maar Xbox live is superieur aan PSN, omdat stabieler, veel meer functies, niet die ouderwetse interface, sneller en veelzijdiger.
Ik heb zowel een xbox als een playstation, beiden nergens last van gehad maar, functies als muziek en films heb ik geen interesse in, daar heb ik een TV voor of mijn PC en woopdie doo een interface, geniet jij van je mooiere layout dan geniet ik van mijn spellen die ik gratis bij krijgquote:Op zondag 9 juni 2013 20:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, maar Xbox live is superieur aan PSN, omdat stabieler, veel meer functies, niet die ouderwetse interface, sneller en veelzijdiger.
En dan geniet iemand met een XBOX van het gamen, terwijl jij dat niet kunt omdat hij is gehackt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb zowel een xbox als een playstation, beiden nergens last van gehad maar, functies als muziek en films heb ik geen interesse in, daar heb ik een TV voor of mijn PC en woopdie doo een interface, geniet jij van je mooiere layout dan geniet ik van mijn spellen die ik gratis bij krijg
Wekelijkse gebeurtenis, dat is wel jammer ja. O wachtquote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En dan geniet iemand met een XBOX van het gamen, terwijl jij dat niet kunt omdat hij is gehackt.
Stabieler en veelzijdiger, onbelangrijk ja. O wachtquote:Op zondag 9 juni 2013 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wekelijkse gebeurtenis, dat is wel jammer ja. O wacht
Stabieler omdat PSN het een keer niet deed? Nou ja ik geef je wel de mogelijkheid om TV te kijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Stabieler en veelzijdiger, onbelangrijk ja. O wacht
"mompelt wat met stacaravan/camping en zo""quote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef vosss het volgende:
Wacht even. Serieus? Zijn er echt mensen die hun console mee zeulen op vakantie?!
Ik ben sprakeloos
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hele kinect ding is nog steeds mijn grootste issue wat de xbox-one betreft. De rest (1 keer per 24 uur online en tweedehands spelletjes etc) boeit mij persoonlijk niet heel veel, wel jammer maar raakt mij verder niet.
Maar het feit dat die kinect altijd monitort vind ik een beetje eng.
In combinatie met Prism is het helemaal een feestje
ik zou niet weten wat er met de data gebeurt. boeit me ook niet heel veel. gewoon het feit dat die twee zaken naast elkaar bestaan en de documentatie dat de VS directe toegang heeft tot de Microsoft data maakt mij al wantrouwend. ik ben zeker niet interessant genoeg om specifiek te volgen maar het is gewoon een principekwestie wat mij betreft. lijkt mij een beetje te veel op de happy happy versie van de tv in het boek 1984quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt al die data ook opgeslagen dan door kinect 24 uur lang?
Of zouden ze zo via een poort kunnen inloggen om mee te kijken mits aangesloten op het www, net zoals dat er dergelijke programma,s voor webcams bestaan?
Ik geef je geen ongelijk en over dat niet interessant dat ben je dus wel ""ons allen"", alle data word al opgeslagen om eventueel later terug te halen.(dat is namelijk veel makkelijker)quote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef jogy het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat er met de data gebeurt. boeit me ook niet heel veel. gewoon het feit dat die twee zaken naast elkaar bestaan en de documentatie dat de VS directe toegang heeft tot de Microsoft data maakt mij al wantrouwend. ik ben zeker niet interessant genoeg om specifiek te volgen maar het is gewoon een principekwestie wat mij betreft. lijkt mij een beetje te veel op de happy happy versie van de tv in het boek 1984.
Ja ok, maar als je ziet hoeveel internetgebruikers er zijn dan is het als het verbergen van een boom in een bos, het zijn er te veel om allemaal te volgen dus ben je alsnog relatief anoniem, zo bedoel ik het.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk en over dat niet interessant dat ben je dus wel ""ons allen"", alle data word al opgeslagen om eventueel later terug te halen.(dat is namelijk veel makkelijker)Dat geeft hij zelf al aan
NSA whistleblower Edward Snowden: 'I don't want to live in a society that does these sort of things'
Net alsof de ps4 veel goedkoper zal zijn. Verwacht het maar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk en over dat niet interessant dat ben je dus wel ""ons allen"", alle data word al opgeslagen om eventueel later terug te halen.(dat is namelijk veel makkelijker)Dat geeft hij zelf al aan
NSA whistleblower Edward Snowden: 'I don't want to live in a society that does these sort of things'
btw voor de fanboys van x-box one tik maar ff 499,- euro neer......![]()
In de eerste ronde was Microsoft al aan het wankelen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:46 schreef kossikvassik het volgende:
Wow net alle persconferenties gezien.
Op dit moment ben ik een xbox360 bezitter maar allemejezus je moet toch wel heeeeel erg Microsoft fanboy zijn om deze console te kopen.
Groter, DDR3 ram ipv DDR5, geen 2e hands games, elke 24 uur online, een orweliaanse Kinect die altijd aan moet staan en naar je luistert, 100 euro duurder, en geen aankondiging van een classic games streaming library zoals Sony met Gaikai...
Naar mijn idee heeft Sony Microsoft net knock out geslagen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:46 schreef kossikvassik het volgende:
Op dit moment ben ik een xbox360 bezitter maar allemejezus je moet toch wel heeeeel erg Microsoft fanboy zijn om deze console te kopen.
Groter, DDR3 ram ipv DDR5, geen 2e hands games, elke 24 uur online, een orweliaanse Kinect die altijd aan moet staan en naar je luistert, drm, 100 euro duurder, en geen aankondiging van een classic games streaming library zoals Sony met Gaikai...
Inderdaad. Dat er nog mensen zijn die overwegen een Xbox One te gaan halen is echt een wonder, want de PS4 wint letterlijk op elk vlak. En dat zeg ik als Xbox-bezitter die nog nooit een Playstation heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:46 schreef kossikvassik het volgende:
Groter, DDR3 ram ipv DDR5, geen 2e hands games, elke 24 uur online, een orweliaanse Kinect die altijd aan moet staan en naar je luistert, 100 euro duurder, en geen aankondiging van een classic games streaming library zoals Sony met Gaikai...
Dit. Daarnaast integratie met Surface. Ik koop nooit tweedehands spellen dus ik heb daar geen last van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:21 schreef Hninjamaster het volgende:
Ik ga zoiezo voor de xbox one
Omdat:
controller is fijn
Updaten gaat sneller
Meer serieuzer gamen
Ingebouwde camera van 1020p
Voice commands
Sensor commands
Hd tv op je xbox kijken
En de eredivise live natuurlijk
Al die punten zijn een grap/troll toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dit. Daarnaast integratie met Surface. Ik koop nooit tweedehands spellen dus ik heb daar geen last van.
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:41 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Al die punten zijn een grap/troll toch?
Je moet natuurlijk helemaal niks, maar zoals het er nu uitziet heeft de Xbox One allemaal nadelen waar de PS4 geen last van heeft en scheelt het ook nog eens 100 euro. Ik begrijp niet waarom iemand nu nog voor de Xbox One zou kiezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom zou ik een PS4 moeten halen als het voor mij qua gamen toch niets uitmaakt?
Dat dus, ik zou graag de beeldkwaliteit van COD op PC hetzelfde op m'n console willen zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de grafische verbeteringen van de nieuwe consoles?
Ik hoor alleen maar over gameplay delen, direct linken met je vrienden enzo, maar dat interesseert me geen moer...
De PS4 is stukken sneller en goedkoper. Online gamen is gratis en als je toch een abonnement afsluit krijg je ladingen games erbij. Plus de lineup van de PS3 ziet er stukken afwisselender uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou ik een PS4 moeten halen als het voor mij qua gamen toch niets uitmaakt? De kinect erbij is mooi meegenomen ook al hoop ik dat ze ook een bundel zonder kinect gaan aanbieden. Ik speel altijd online en haal nooit tweedehands games. Maarja, ik haal de nieuwe xbox sowieso niet op 21 november.
Ik snap niet waarom je gelijk als fanboy wordt afgeschilderd als je voorkeur uitgaat naar de concurrentDat zegt meer over hun fanboy gehalte, dunkt me.
De nieuwe controller lijkt idd een stuk meer op die van xbox. Stukje groter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:43 schreef pl4kkie het volgende:
Nu ik alles lees hierzo. En wat opving van de E3 announce. Gaat het waarschijnlijk toch een ps4 worden. Helemaal vanwege elke dag online en 2ehands games. Ik leef daarop. M'n Xbox is nu ook al maanden niet online geweest. Wat ik wel zal missen dan. Is de controller. Hopelijk maken ze een soort van Xbox controller want die is speelt godsgruwelijk lekker.
Ik heb geen last van die nadelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk helemaal niks, maar zoals het er nu uitziet heeft de Xbox One allemaal nadelen waar de PS4 geen last van heeft en scheelt het ook nog eens 100 euro. Ik begrijp niet waarom iemand nu nog voor de Xbox One zou kiezen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Net alsof de ps4 veel goedkoper zal zijn. Verwacht het maar niet
Ja maar het feit is dat Kinect niet "mooi meegenomen is". Maar door je strot wordt geduwd en de reden is dat de xbox one 100 euro duurder is. Bovendien vind ik het persoonlijk gewoon creepy dat je door een 1080p camera hele dag in de gaten wordt gehouden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou ik een PS4 moeten halen als het voor mij qua gamen toch niets uitmaakt? De kinect erbij is mooi meegenomen ook al hoop ik dat ze ook een bundel zonder kinect gaan aanbieden. Ik speel altijd online en haal nooit tweedehands games. Maarja, ik haal de nieuwe xbox sowieso niet op 21 november.
Ik snap niet waarom je gelijk als fanboy wordt afgeschilderd als je voorkeur uitgaat naar de concurrentDat zegt meer over hun fanboy gehalte, dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |