abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:22:57 #26
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_127560352
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Bedankt voor nr 312 :+
Dat was ik niet. Nu on-topic.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_127560454
Xbox One want qua software-updates en online-mogelijkheden lopen ze ver voor op Sony. Als je de menu's vergelijkt van de Xbox 360 en de PS3 is het lachwekkend hoe slecht en ouderwets die van Sony eruit ziet.

Games koop ik toch nooit 2e hands dus dat is geen probleem.
  zondag 9 juni 2013 @ 03:00:11 #28
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127574056
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:57 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:')
Microsoft heeft zojuist bevestigd dat je gewoon tweedehands spellen kunt spelen, en dat het aan de Publisher ligt of dat veranderd wordt.
Verder zijn het allemaal speculaties.
En dat zijn allemaal geweldige lieve mensen die NIET op winst uit zijn :') juist ja
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
En dan ééns in de 24 uur online zijn is ook een lulverhaal, want MS weet donders goed dat mensen op dingen gaan die ook wel vakanties worden genoemd.
Dat hebben ze zelf bevestigd slimmerd.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 9 juni 2013 @ 08:43:47 #29
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_127574732
Waarom geen poll in de OP? :)
pi_127576373
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 03:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En dat zijn allemaal geweldige lieve mensen die NIET op winst uit zijn :') juist ja

[..]

Dat hebben ze zelf bevestigd slimmerd.
Elk groot bedrijf is een geldhond, ik zeg ook niet dat ze dat niet zijn.
Ze hebben een deel bevestigd, maar er zijn ook veel mensen die er dan omheen lullen en onzin erbij verzinnen, en dat klopt niet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127577087
Eerst maar eens zien wat de PS4 brengt. Overigens stap ik toch laat in en wacht ik eerst hoe het zich allemaal ontwikkeld. Ik neig naar PS4 als ik nu moet kiezen. De sterkere console, de controller is flink aangepast en ik vind dat Sony goed laat zien nog lang door te gaan met goede titels, zoals de PS3 nu nog toffe exclusives krijgt en gaat krijgen.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:06:59 #32
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127577236
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Elk groot bedrijf is een geldhond, ik zeg ook niet dat ze dat niet zijn.
Ze hebben een deel bevestigd, maar er zijn ook veel mensen die er dan omheen lullen en onzin erbij verzinnen, en dat klopt niet.
quote:
With Xbox One you can game offline for up to 24 hours on your primary console, or one hour if you are logged on to a separate console accessing your library. Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection, but you can still watch live TV and enjoy Blu-ray and DVD movies.
http://news.xbox.com/2013/06/main
pi_127580230
Jezelf weg innoveren is ook innovatie x-box one ik denk dat het een uitstervend ras gaat worden,
aan de andere kant als de ps4 dit soort maffia praktijken niet doorvoert voorspel ik een mega sterke groei in ps4 fanboy,s.....
Geven ze beiden dezelfde restrictie,s is in mijn ogen de console wereld kapot gemaakt waarvoor het geboren was....
Het gaat het doel van een console toch compleet voorbij met de x-box one, niet meer mee op vakantie even geen internet bla bla en je heb er niks meer aan.
Daar zit je dan met je console van 500,-? waar je enkel t.v mee kan kijken. _O-

[ Bericht 23% gewijzigd door UcanQuote_me op 09-06-2013 14:22:28 ]
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_127580645
Ik heb altijd een Xbox gehad, maar zit toch ook erg te twijfelen om dit keer toch de overstap te maken naar een Playstation. Dat ding spreekt me veel meer aan. Al dat gedoe met online shit bij de Xbox vind ik maar niks.

Maar ja het is nog even afwachten wat ze met de E3 gaan doen.
  zondag 9 juni 2013 @ 14:33:54 #35
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_127580762
PS4. Want: ik heb een PS3, die bevalt me prima en ik zou niet weten waarom ik "opeens" zou moeten switchen naar de xbox.
Tics van je petten.
pi_127581323
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef UcanQuote_me het volgende:
Jezelf weg innoveren is ook innovatie x-box one ik denk dat het een uitstervend ras gaat worden,
aan de andere kant als de ps4 dit soort maffia praktijken niet doorvoert voorspel ik een mega sterke groei in ps4 fanboy,s.....
Geven ze beiden dezelfde restrictie,s is in mijn ogen de console wereld kapot gemaakt waarvoor het geboren was....
Het gaat het doel van een console toch compleet voorbij met de x-box one, niet meer mee op vakantie even geen internet bla bla en je heb er niks meer aan.
Daar zit je dan met je console van 500,-? waar je enkel t.v mee kan kijken. _O-
Ja, want niemand heeft internet :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127587733
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

En iedereen neemt z'n console mee op vakantie.

WTF is dit man?! Jij gaat op vakantie om vervolgens je dagen te slijten achter je meegenomen console in je all inclusive hotelkamer terwijl de rest van je vrienden/familie cultuur op aan het snuiven zijn!?

8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:08:43 #38
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127587876
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:02 schreef vosss het volgende:

[..]

En iedereen neemt z'n console mee op vakantie.

WTF is dit man?! Jij gaat op vakantie om vervolgens je dagen te slijten achter je meegenomen console in je all inclusive hotelkamer terwijl de rest van je vrienden/familie cultuur op aan het snuiven zijn!?

8)7
Ook 's avonds laat? Waar de enige TV het lokale nieuws is wat je niet kan verstaan?
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft internet inderdaad.
pi_127587939
Wacht even. Serieus? Zijn er echt mensen die hun console mee zeulen op vakantie?!

Ik ben sprakeloos :D
vosss is de naam,
pi_127587959
Zijn er mensen die dat niet doen?

op vakantie lekker gamen in de stacaravan toch
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zondag 9 juni 2013 @ 18:14:32 #41
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127588046
Maakt verder niet uit, je hebt niets aan het altijd online, brengt alleen problemen met zich mee. Er is geen voordeel aan altijd online.
pi_127588082
quote:
11s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef vosss het volgende:
Wacht even. Serieus? Zijn er echt mensen die hun console mee zeulen op vakantie?!

Ik ben sprakeloos :D
Ik vind gamen heel leuk, maar op vakantie zou ik het echt niet doen. Dan ben ik echt een heel ander persoon dan thuis.

Heel de dag lekker buiten zijn en genieten van je vakantie en waar je bent ^O^

Gamen doe je maar als je weer thuis bent.
pi_127588238
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
En dan ééns in de 24 uur online zijn is ook een lulverhaal, want MS weet donders goed dat mensen op dingen gaan die ook wel vakanties worden genoemd.
need to connect to the internet every 24 hours for games to work
Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_127588347
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

need to connect to the internet every 24 hours for games to work
Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection
Ja en dan kom je terug van vakantie, je zet je modem/router en je console weer aan en opgelost.

Ik snap dat probleem niet zo wat mensen daar mee hebben?!
vosss is de naam,
  zondag 9 juni 2013 @ 18:26:44 #45
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127588409
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja en dan kom je terug van vakantie, je zet je modem/router en je console weer aan en opgelost.

Ik snap dat probleem niet zo wat mensen daar mee hebben?!
Als je 'm mee neemt dat hij niet werkt bij een plek zonder internet. Dat is het probleem.
pi_127588543
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als je 'm mee neemt dat hij niet werkt bij een plek zonder internet. Dat is het probleem.
Ja dat snap ik dus niet. Wie neemt zn console nou mee als hij bij iemand op visite gaat?
Buiten dat, ken jij mensen die geen internet hebben?

En mensen die hem meenemen op vakantie snap ik al helemaal niet. Ja daar zou het een probleem voor kunnen zijn ja, maar wie doet dat nou!? Ik ken serieus NIEMAND die dat doet.
vosss is de naam,
  zondag 9 juni 2013 @ 18:31:46 #47
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127588592
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dus niet. Wie neemt zn console nou mee als hij bij iemand op visite gaat?
Buiten dat, ken jij mensen die geen internet hebben?

En mensen die hem meenemen op vakantie snap ik al helemaal niet. Ja daar zou het een probleem voor kunnen zijn ja, maar wie doet dat nou!? Ik ken serieus NIEMAND die dat doet.
Er zijn heel veel mensen die geen internet hebben. En het ligt er niet alleen of JOUW internet het doet maar ook of Microsoft niet zit te kutten. Herinner je Diablo en Simcity nog? En nu moet dat met miljoenen consoles tegelijk, dat wordt veel erger.

En dat je niemand kent wilt niet zeggen dat het niet gebeurt. Mensen moeten zelf weten wat ze met hun aankoop doen.
pi_127588649
Iemand met de specs van de Xbox one?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_127589033
Moet je bij de Xbox One ook voor internet betalen?

Ik zit erg te twijfelen, heb alle Playstations gehad maar de Xbox lijkt me ook chil. Ook omdat bijna m'n hele vriendengroep een Xbox heeft.

Maar ik zie er wel tegenop om voor internet te betalen :')
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
pi_127589050
En heeft iemand toevallig een prijsindicatie?
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')