Enige die vrij matig speelt en onder de indruk lijkt is Sombroek...quote:
dat het in NL een kaksport is wil niet zeggen dat het in Argentinië ook zo is.quote:Op zondag 8 december 2013 02:37 schreef chufi het volgende:
Commentaar over arme toeschouwers bij hockeypubliek ... Sorry
Juist nu is het een belangrijk toernooi. De ploegen gaan er ook vol voor.quote:Op zondag 8 december 2013 09:59 schreef Nielsch het volgende:
Sorry maar ook de CT is niets waard zo tussen het WK en de OS in.
Het heeft niet zoveel zin om een finale om 1 uur s' nachts live uit te zenden, wereldbeker schaatsen was laatst ook niet live op tv alleen via stream.quote:Op zondag 8 december 2013 10:29 schreef clavier het volgende:
Zelfs de finale zendt de nos niet live uit op tv??? Veel live schaatsen op tv, maar de finale van een hockeytoernooi moet het doen met een stream? Dit is in Nederland, net als schaatsen trouwens, geen kleine sport hoor!
NOS heeft alleen de rechten voor de wedstrijden met Nederland, volgens mij. Ik kijk altijd via youtube, heb je ook betere beeldkwaliteit. Ongeveer een kwartier voor aanvang verschijnt het event op deze pagina: http://www.youtube.com/user/fihockey?feature=g-high-crvquote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om een finale om 1 uur s' nachts live uit te zenden, wereldbeker schaatsen was laatst ook niet live op tv alleen via stream.
Ik zie nu trouwens nog geen live stream staan voor hockey op nos.nl, komt dat nog voor Argentinië-Australië of pas daarna?
nu wel en zelfs 2-1quote:Op maandag 9 december 2013 01:47 schreef clavier het volgende:
Geen 1-1 voor rust helaas. Dan in de 2e helft maar scoren.
de FIH stopt er ook meteen mee.quote:Op maandag 9 december 2013 02:42 schreef chufi het volgende:
Alleen jammer dat de NOS de streams stopt direct na de wedstrijd .... Such a shame
Helemaal om 1u snachts. Dan is er toch niets op NL 1, 2 of 3quote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef Iwanius het volgende:
Allereerst van harte aan de dames met het behalen van deze grote prijs en de eerste plaats.
Ten tweede is het van de gekke dat met zoveel sportzenders ter beschikking wij in Nederland deze wedstrijden via streams op het web moeten zien.
Alleen de NOS had de rechten, dus die andere zenders hadden sowieso niet uit kunnen zenden.. Of ze hadden de rechten moeten kopen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:09 schreef Iwanius het volgende:
Welk deel van mijn reactie met sportzenders erin heb je gemist.
Je hebt naast Nederland 1-2-3 ook nog Eurosport 1 & 2. Sport 1-2-3-4 en FOX Sports 1-2-3-4-5.
Op Sport 1-3-4- was afgelopen nacht (op het golfkanaal - 2- na) helemaal niets te zien dus had men het met gemak kunnen uitzenden. Idem dito voor FOX Sports (internationaal) dat alleen op 3 NFL wedstrijden live had.
Maar goed. Iedereen is al ter plaatse. Phillip Kooke deed vanuit Argentinië commentaar. Laat hem ook de presentatie doen, dan heb je alleen nog een technicus nodig in Hillywood en klaar.quote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef franklop het volgende:
Kost allemaal geld he, neem aan meer geld dan dat de stream alleen kost. En zeg eens eerlijk; hoeveel mensen zouden dit snachts om 1.00 kijken?
In hockey(quote:Op maandag 9 december 2013 10:09 schreef Iwanius het volgende:
Welk deel van mijn reactie met sportzenders erin heb je gemist.
Je hebt naast Nederland 1-2-3 ook nog Eurosport 1 & 2. Sport 1-2-3-4 en FOX Sports 1-2-3-4-5.
Op Sport 1-3-4- was afgelopen nacht (op het golfkanaal - 2- na) helemaal niets te zien dus had men het met gemak kunnen uitzenden. Idem dito voor FOX Sports (internationaal) dat alleen op 3 NFL wedstrijden live had.
daar denken andere omroepen anders over. Het is niet dat NOS het niet wil.quote:Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Helemaal om 1u snachts. Dan is er toch niets op NL 1, 2 of 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |